Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jeee mamalou! daar word je idd ook niet vrolijk van neej getsie..rot is dat he als je je ook nog eens druk moet maken om je financiën! kan heel stressvol zijn...bij mij is de zwangerschapsuitkering mis gegaan, mis ook al bijna 2 maanden geld nu! Echt een drama idd kan flink op je humeur werken...
    Marieke hoop dat het snel oplost voor je en dat het beter gaat met je fam! En voor jou ook mamalou...stress is niet goed..!

2. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    hier ben ik dan :D gisteren liep ik nog hele dag met hardebuiken maar goed dat heb ik vaker dus heb nergens op gehoopt ,wel heb ik bitterlemon leeg gedronken hahah en nog sex :D , ging om 1 uur nacht naar bed en om 3 uur moest ik wakker en naar wc ,kreeg gelijk krampen ,,maar dacht valse weeen , terug naar bed ,moest weer naar wc , en toen begon ineens heel heftig om de 4 minuten weeen en heel snel ook 2 minuten uur later heb vk gebeld en die is gekomen ,had 4 cm opening :D yes ik mocht gelijk naar ziekenhuis
    dochter bij vriendin afgezet en naar ziekenhuis onder weg reed hub als gek en daarvoor kreeg nog meer pijn :x
    om 5 uur waren we in ziekenhuis ,om 6 uur kwam de vk weer en had al 8 cm :confused: :D yesssssssssssssss ,was super blij maar de weeen waren erg heftig , uur later mocht ik persen en ja om half 8 is onze zoon selman ,trouwen arabishe naam geboren , 7 pond , heleboel zwarte haar ,eigelijk moest gelijk naar kapper van vk haha
    heel lief drinkt goed slaap veel gewoon een knuffel beesje hoor
    mij dinnentjes zijn superrrrrr lief die ene heeft dochter meegenomen om mij lekkere nacht rust te geven den andere helpt overal mee en gaat straks koken
    papa is apatrots en zegt steeds wat een wondertje 8)
    verder voel me prima ,ik ben niet geknip of gescheurd helemaal goed ,kon zelf lekekr dochen , nouuuu dat angst van bevalling was nergens voor nodig ,tuurlijk waren de perdrangen supperrrrrr pijnelijk maar duurde ook niet lang gelukkig
    ik ga weer lekekr genieten van mij zoon
    en jullie komen echt snel aan de buurt hoor ,ik had ook al geen hoop zou gisteren niet geloven als iemand zei dat vandaag mij zoontje in armen zou sluiten en toch is het zoo dus meiden zet'm opp
    ik duim voor jullie :D

3. Niet meer actief

Waaaauw Meesa! super snel en zo te horen een voorbeeld bevalling! die wil ik ook! hahaha
    nu maar gauw naar de kapper dan hahaha, leuk toch die haartjes! helemaal geweldig..
    nogmaals gefeliciteerd en geniet er van!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo Meesa, jouw verhaal geeft de burger moed!
    dus toch sex, haha zou het dan echt helpen?

Marieke, geeft niks hoor dat je het niet wilt zeggen. Ik heb ook wel menige crisis meegemaakt en dat gaat je niet in je koude kleren zitten...
    Wel fijn dat het wat rustiger is!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wow super Meesa klinkt echt goed!

NOu guppie ik ga het straks gewoon nog een keer proberen hahaha

6. Niet meer actief

MamaLou, ja, en dat is nog veel dichterbij, betreft jezelf. Dit betreft m'n zwager.
    Ik hoop echt dat het snel opgelost is, kan me zo goed voorstellen dat je er af en toe doorheen zit!
    Knuffel voor jou hoor!

Meesa, wow zeg, wat een snelle bevalling! Geen knip en scheur, joepie!
    Nu genieten! Ik wil ook zo'n bevalling! :D
    (Ik ga vanaaf mannetje verleiden, je weet maar nooit....)

Idd Guppie, je bent er toch mee bezig, bleh!
    Hoest nu met jou? Trek je het nog?

Hihi, Berna, ook aan de tonic toch? ;)

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    lust ik nie haha

8. Niet meer actief

Meesa, van harte met jullie zoontje! Wat mooi dat alles gaat met jullie zeg!

Lizab, jij ook al zo aan het rommelen, slijmprop verloren, strippen brengt de boel dus wel in werking bij jou, ik hoop dat je snel bevalt.

Marieke, probeer wel rustig aan te doen he! niet teveel stress opwekken, want dan duurt het nog langer voor je gaat bevallen, knuffel van mij.

hier is verder nog niks aan de hand, behalve echt ontzettend pijnlijke steken van onder zeg maar! ik sla soms echt een gilletje uit op de bank, zo venijnig, maar geen weeen, mijn buik zit ook laag, hangt zowat op mijn knieen :) , volgens mij kan die kleine echt niet meer verder zakken want dan valt ie eruit hoor :confused: !

9. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Zo Meesa, wat heerlijk dat je zelf al weer zo goed kan! Van harte hoor, ook met zo'n heerlijke bevalling. Ohhh ik wil ook.......

Nou ja ik ga vanavond lekker nog ff weg. Probeer steeds maar wat anders te doen. Hier geen gesex vanavond denk ik, want mijn mannetje heeft de leiding vanavond met de gala-avond, dus die is straks helemaal gevloerd. Morgen maar weer, hahaha Wel spannend. Een kennis van ons (ook uit de raad van elf) is ook morgen uitgeteld, dus er lopen 2 stresskippies rond met de telefoon in de aanslag in die zaal....

Oeh Lizab, dat klinkt serieus nu he! Hoop dat het doorzet.

Marieke en mamalou, sterkte hoor met die toestanden bij jullie. Hoop dat jullie het "rustig" kunnen houden voor jezelf. Zal niet makkelijk zijn. Dikke knuf hoor.

Oh Missme wat vervelend dat de zwangerschapsuitkering zo lang op zich laat wachten. Hopelijk kun je het een beetje opvangen...

Nou Berna, ook flink aan de bitter lemon en de sex dan maar? Baat het niet, dan schaad het niet..... Sterkte meis!

Ik ga me een beetje optutteren en dan ff op de koffie bij pa en ma en dan lekker ff naar de gala-avond. Benieuwd hoe lang ik het vol zal houden..... nou ja, als ik maar weet wie de nieuwe prins is waar we dan morgen op bezoek "moeten".... HOEZO NIEUWSGIERIG?

Meiden, succes, sterkte en een dikke knuf voor iedereen die het kan gebruiken..... Ik ga, tot morgen maar weer!

Knuf Marije

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    MEESA! Van harte gefeliciteerd meid! Niet gescheurd of geknipt, klinkt goed, zo wil ik het ook wel ;)
    Geniet lekker van elkaar!

Ik heb vandaag de jankdag waar menigeen van jullie het laatst al over hadden. Pff

11. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ahhhh Lexie, dikke knuf hoor! Probeer ff je zinnen te verzetten naar wat anders. Helpt hier zo af en zo toe wel eens. Even lekker uitgebreid janken en jezelf dan weer oppeppen/ op laten peppen! Sterkte meid.

12. Niet meer actief

Lexie, hier was het ook weer raak hoor, knuffel!

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Ook een knuffel voor jou Anita! Zet 'm op meid!
    Knuf Marije

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Anitadj, vervelend die steken. Lijkt het ook niet een beetje op weeen? ;)

Missme, suf, dat je zo lang moet wachten. hopelijk komt het snel!

Marije, idd heel spannend hier. Geniet van je avondje he!

Lexie, lekker alles eruit gooien. Toen ik zo'n dag had vond ik dat echt het meest fijn.

Berna, bij jou al wat meer?

Mamalou, hoop dat voor jullie de financiele problemen ook een beetje snel over zijn.

Marieke, ik zal voor je duimen dat er snel wat meer duidelijkheid etc. komt.

Heb een tijd onder de douche gezeten, en toen kwam er nog meer "slijmprop" en nu zowaar wat lichte krampjes. Toch benieuwd of het nu dan echt gaat beginnen of dat het weer voorweeen zijn. Pfff. Ik heb echt wel de zenuwen. hahaha. Overigens vandaag wel bitter lemon gedronken, en er ligt een verse ananas klaar. Wie weet is het al niet eens meer nodig om die op te eten. hihi..

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh zet 'm op Lizab! Dit gaat de goede kant op lijkt me! Duim voor je meis!

16. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Marieke, voor de lijst nog trouwens..... 17 januari om 9:30 uur controle VK

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    het wordt inderdaad erg rustig hier. Zat net ff op de lijst te kijken, maar er zijn nu dus al 20 kindjes geboren! Wel grappig dat er nog helemaal geen zelfde namen voorkomen, terwijl er veel jongens zijn....Tjee das veel he?
    Hebben we eigenlijk nog wat van appelsientje gehoord, zij werd toch ook ingeleid laatst? En volgens mij mis ik er nog meer, of zie ik ze vliegen?

18. Niet meer actief

Nou meiden....
    Veel plezier vanavond allemaal! en succes eventueel..ik ga hier afsluiten..heb volgens mij flink last van voorweeën weer elke 10 min. maar dat was gisteravond ook zo..dus ik ga maar op de bank ploffen en afwachten of het vanavond misschien dan doorzet!
    groetjes!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja Marije, er zijn er best een aantal die zich niet meer laten zien... Hebben vast iets beters te doen, haha!

Ik heb het gevoel dat de baby te groot wordt voor haar huisje, het staat helemaal bol aan de bovenkant en ze zit strak tegen de bm aan, auwie!

20. Niet meer actief

Guppie, oei pijnlijk is dat he!

Missme, succes meissie, ik hoop dat het bij jou ook snel doorzet.

Deel Deze Pagina