Hoop ik ook voor je Liza en voor mezelf hetzelfde! Ja Guppie volgens mij snapt ie het programma niet zo pff
Ik ga voor je duimen Liza, en voor berna natuurlijk en missme (ook al een tijdje niet gezien hier trouwens) en voor wie het nog meer nodig heeft! Morgen vind ik alleen niet zo'n leuke datum (de 13e), al vind ik een zondagskindje dan weer wel leuk...
Sorry duurde wel erg lang voordat ik mij weer meld. Druk druk druk met de kleine dame en dus ook geen tijd om terug te lezen maar ik probeer het weer bij te houden vanaf hier. Zijn er al veel dames bevallen intussen?
Berna, guppie en missme wens ik ook veel succes, jullie mogen zeker eerst bevallen. Missfrodo, er zijn al 14 jongens en 6 meisjes geboren.
heej heej kan niet slapen hier...vanaf een uur of 9 al om de 8 min. volgens mij wel weeën....Maar het zet niet door, mocht langs komen van de vk maar mocht ook nog ff wachten omdat de kans groot is dat ze me toch weer naar huis sturen...vanaf 5 min. mocht ik komen en dan had het ook nut...dus ik hoop zo dat het doorzet, want dit is wel vermoeiend....pffff nou meiden, hopelijk morgen mijn beebje anders zien jullie me gewoon weer verschijnen... xxxxxxx
oeh missme, spannend, zal voo rje duimen hoor. En ook voor Berna en Lizab natuurlijk. Hier heeft het feestje trouwens niets op gang gebracht helaas. Was op zich best gezellig, maar het was wel de HELE AVOND zwangerschapsgeLUL, grrrr, moet zeggen dat dat wel een keer tegen gaat staan. Mijn vriendin (ook zwanger) zei op een gegeven moment al "zullen wij het samen maar eens over het WEER gaan hebben" hahaha Maar ja, dan stond de volgende al weer naast me "Hoe is het? Kun je het nog een beetje volhouden?" Dus toen ben ik toch maar wat eerder naar huis gegaan. Maar ik ben er in ieder geval weer even tussenuit geweest. We hebben een erg leuke nieuwe prins (jammergenoeg eigenlijk, want van de carnaval zelf zal dit jaar wel weinig komen vrees ik), morgenmiddag gaan we even bij hem op bezoek....(hoop eigenlijk dat ik dan te druk ben met andere dingen....) Meiden, voor zover mogelijk nog....welterusten... en ik hoop weer een paar nieuwe beebjes op de site! Knuf marije
Missme, spannend hoor! Hier voor de variatie weer eens wakker. Had vanaf 5 uur steeds terugkerende krampen en veel harde buiken, maar lijkt nu over te zijn. Pffff Ach, drink een kopje thee, heb de koektrommel al leeggegeten en duik er strax weer in Hopelijk vandaag nieuwe beebjes
missme spannend zeg! hier weer wakker met baby in buik grrrr. Ik werd wakker om half 3 en om half 5 en dacht echt.. waar zijn mijn weeeën nou?! Heb wel lichte buikpijn maar das meer menstruatieachtige pijn niet echt krampen.. ik ben erg chagi nu bleeeh had er een beetje op gerekend...
voor de lijst Thijs is 48 cm en 3095 gram... en ik ben precies met 39 bevallen van m... Iemand stelde me de vraag over het naar huis gaan...? weet niet meer wie, maar Ja we mochten alletwee zaterdag 12 januari om 12 uur naar huis. Moet zeggen... de bevalling opzich (de uitdrijving laat maar zeggen) dat viel me mee, was wel zwaar maar dat persen,,, heerlijk als dat mag. Maar de rest.. echt NOOIT meer hahahahaha. Heb nu wel een zwelling bij mn vagina van t persen en zo... maar dat moet vanzelf wegtrekken. Kan niet echt normaal zitten nu... maar ja, als ik dan naar Thijs kijk.. dan denk ik, ach het is t waard geweest... zeuren kan altijd nog Voor alle andere meiden die bevallen zijn... SUPER GEFELICITEERD!!! Knuffel Ilona en Thijs
net weer veel slijm verloren.. volgens mij komt mijn slijmprop in delen.. maar goed er is iig wat aan het rommelen daar.. kijken wat vandaag gaat brengen
ilona, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Thijs Meesa, ook gefeliciteerd met jullie zoon, Selman geniet er maar lekker van meiden. ohw berna ik heb echt met je te doen hoor, maar gelukkig heb je de kleine 1 deze dagen in je armen, en dan vergeet je het wachten weer. marieke bah lekker vroeg wakker zeg.... ik eigenlijk ook hihi lag pas om 3 uur op bed, op verjaardag geweest en was half 10 al wakker. Roxy waar ben je?
Ik heb ook weer zo'n klote nacht gehad! Ik verban dan ook bij deze mijn mannetje uit de slaapkamer ik slaap tot ik bevallen ben alleen! Heb het helemaal gehad ik weet wel zeker dat er geen bomen meer recht staan vlak bij on huis ..........
Hoi allemaal! Kristy ik meld me hoor! Anita, ik moet a.s donderdag om 12 uur naar de VK. Meliske, ben blij dat je er weer bent meid! En dat alles goed is met Dayenne! Maar hoe gaat ie nu met jou? Moppie, wat heftig zeg zo'n bevalling! Wel fijn dat de suikerwaardes van Brian goed waren! rust maar lekker uit hoor, we zien je vanzelf weer verschijnen! oow wat een lekker kereltje! Little Hope, Gefeliciteerd met jullie kleintje Thijs! Moonie, jij hebt ookal zo'n lekker kereltje. ooooooeeeeh ik wil nu ook! Meesa, gefelicieerd met jullie zoon Selman! Gister een dagje met mike op pad geweest. Heerlijk saampjes nog ff de winkels afgestruind, ergens een broodje gegeten, weekendboodschappen gedaan en daarna lekker lui op de bank gehangen. hier niks veranderd hoor, af en toe een paar steken en harde buiken.
Alle meiden die ondertussen alweer bevallen zijn: gefeliciteerd! Berna, bij mij kwam de slijmprop ook in delen en toen heeft het echt niet lang meer geduurd. Succes! Voor de rest is het hier heel druk en zwaar. Jammer genoeg kan ik het hier momenteel niet goed meer volgen. Maar dat komt misschien wel weer.
tuurlijk komt dat wel weer Juni en straks als we allemaal bevallen zijn zal er een stuk minder gepost worden denk ik...
Ja ik denk ook dat er minder gepost zal worden.. Op zich wel jammer aangezien ik als laaste van de meiden hier ben uitgerekend zit ik straks hier in mijn Remi hahaha Ach kan ik tegen mezelf aanzeuren