Nou vivian ik heb een laptop dus kan ook vanuit bed internetten hahaha ik blijf veel slijm verliezen had net mijn vriendin op de mail en die had dat ook een dag voor de bevalling zei ze maar als het erg nat was moest ik wel erop letten dat het ook vruchtwater kon zijn dat was bij haar zo het geval dus maar even goed in de gaten houden nu
Gelukkig maar, roep het maar niet te hard breken je vliezen ineens O, Berna spannend joh! Ik hoop echt dat het doorzet voor je! Juni mooi meisje heb je zeg!
nou berna hoop het voor je dat je vandaag of morgen dan echt begint. oke Rox, ja je stond niet in de lijst wanneer je weer heen moest vandaar. Maar een gezellig dagje gehad lees ik. vivian, niks aan he zulke nachten.... ik heb ook een laptop hoor.
Zie het al helemaal voor me al die laptops haha. Helaas die heb ik niet dus ik zal wel achter de pc moeten haha
Hier ook geen laptop hoor, maar zou er graag eentje willen! @ Anita, ja was erg gezellig! Met een beebje die je dat niet zo snel meer he? @Vivian, nou heb liever dat eerst de weeen beginnen hoor!
meiden, Als jullie straks bevallen zijn en natuurlijk ook voor degene die al bevallen zijn; De babydoos van C1000 is de moeite waard!
zo he, heb echt mijn dag niet vandaag. Wie had het gister, zo'n KATER gevoel? Nou ik heb ook het idee dat ik vreselijk veel gezopen heb gisteren.... jeetje mineetje zeg. Heb ook zeer slecht geslapen. Vivian ik kan je de hand schudden, hier zijn ook alle bomen in de buurt verdwenen, grrr, gelukkig staat mijn bed in de woonkamer klaar, dus daar ben ik rond een uurtje of 6 maar naartoe verhuisd. Maar fot, nee, dat kan ik niet zeggen.... Berna, dit ziet er goed uit hoor! Duim voor je! Rox, lekker zo'n dagje even weg met z'n tweetjes. Genieten joh, nu kan het nog (met z'n tweetjes bedoel ik dan he....hihihi.... klinkt anders zo raar he?) Volgens edwin is dit ons laatste weekendje met z'n tweetjes, nou ik ben HEEEEEEL benieuwd. Heb er ondertussen een hard hoofd in. Nou ik weet niet of ik nog veel hier zal zijn vandaag....maar in ieder geval allemaal veel succes met de beginnetjes (hopen we dan maar)... Knuf Marije
Heey meiden voor iedereen die bevallen is van harte! Ik ben ondertussen ook bevallen maar dat hadden jullie al gehoord... Het was een zware en enge bevalling.. De weeen waren te heftig en de hartslag van ons ventje ging steeds heel ver naar beneden.. dus uit eindelijk een keizersnee na 10 uur weeen Het is een kern gezond en lief kindje Zal ff wat foto's er op zetten Liefs, Geraldine
Ja gelukkig wel.. Wel ff opstart moeilijk heden met borstvoeding maar nu overgestapt naar de fles en alles gaat goed! gelukkig! Ik mocht eigenlijk maandag naar huis maar Justin was meer dan 10% afgevallen dus moest ik voor ons wondertje nog een nacht blijven maar nu gaat alles lekker Liefs, Geraldine
Berna, het gaat gewoon op gang komen voor je! Het moet toch echt een keer! Missme, succes, ik heb een goed gevoel voor je! Hier ook wakker geworden met baby in buik, haha! Geduld is een schone zaak he... Vannacht nog iets grappigs, ik verloor iets zeg maar (slijm) en ik zei "oh het zal toch geen vruchtwater zijn"... Zegt Rinaldo "als je mij maar niet nat maakt..." hahaha stomme droogkloot! Ik ga maar weer een nieuw plan de campagne maken om de volgende week door te komen zonder verveling. Ik overweeg serieus te gaan leren breien. Iemand betere suggesties?
wat een lekker jochie! Zo, mike is naar FC Utrecht! Lekker de middag voor mijzelf! Hihi zijn batterij van zijn mobiel is vol, en hij zou zijn mobiel in de gaten houden. Een vriend is mee, mocht ik mike niet kunnen bereiken moest ik gelijk hem bellen. Nu heb ik niet het gevoel dat ik ga bevallen vandaag maar vind het wle lief!