Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Jo wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd hoor. Had je zelf al een gevoel dat het er 2 zouden zijn of was het echt compleet een verrassing? Jeetje, prachtig lijkt me dat. Geniet er maar lekker van.

Liefs Marije

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Jo, gefeliciteerd met je 2 wondertjes! Wat speciaal zeg.
    Al 2 januari tweeling mama's

Marij, gelukkig dat alles goed gaat, ik probeer me er ook bij neer te leggen dat ik gewoon af en toe wat bloed verlies, maar toch in je achterhoofd...
    Nu genieten he!

Marije, gefeliciteerd met je mooie echo!

Kristy, Wat goed dat je het hartje zelf al gehoord hebt! Ik heb ook zo'n dopler, maar durf 'm nog niet te gebruiken!

Mijn misselijkheid is weer wat gezakt, heerlijk om weer normaal te kunnen eten!

3. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi,

jo: geweldig 2 kleintjes, gefeliciteerd!
    Marij: gefeliciteerd!

Ik ben nu wel een beetje zenuwachtig,. Vannavond is mvm geweest. Ik kan dus aan het werk! De test sloeg meteen uit.
    Ik mag morgen al om 14.00 naar de vk. Ik stop 15 min eerder met werken (ik heb een lieve baas), zodat ik in alle rust naar huis kan fietsen. Manlief is al om 12.30 thuis en laat de honden uit.
    Allemaal succes en morgen horen we van elkaar hoe het is verlopen!
    Liefs,
    Sandra

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jo, wat leuk! Gefeliciteerd zeg!

Marij, gelukkig is alles goed! Fijn dat je langs mag komen in zo'n geval!

Marije, wat een heerlijk verhaal! Ook natuurlijk van je echo! Hoop dat ik morgen ook zo'n mooie echo heb. De zenuwen beginnen een beetje te komen...

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jo wat gaaf 2!

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he jo wat leuk.. was het 1 of 2-eiig?

7. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    ze denken twee eiig.Wat is het bij jou?
    Een aantal gereraties terug is er weleens een tweeling geboren.We hadden het totaal niet verwacht.
    Nog wel even wennen aan het idee.

8. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Gefeliciteerd Jo, geweldig 2 kleintjes!

9. Niet meer actief

Marije en Jo gefeliciteerd zeg!
    Jo, wat onwijs gaaf zeg 2 freubeltjes in je buik :D

Nog even en dan is het morgen.... Ik lijk wel een klein kind die morgen jarig is, kan niet wachten en vind het zo spannend!

10. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd met de echo's en het goede nieuws!

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    marije:super he zo'n echo!voor het eerst je kleine zien en weten dat de puk groeit!geniet er lekker van

jo:wat super voor je 2 van die pukkies die in je buik groeien!en je had het helemaal niet verwacht.mooi hoor.meid dubbel genieten zou ik zeggen!

anneliesje:ik raak niet zo snel in paniek dus toen ik in het begin niets hoorde had ik zoiets van ach volgende keer beter.toen ik t hoorde dacht ik eerst zal de mijne wel zijn.mijn man vond later ook het hartje en was ongeveer op dezelfde plek.samen geluisterd ook naar mijn hart en het was toch echt onze kleine.ik heb bewust een dopler genomen omdat die een luidspreker heeft zodat mijn zoontje ook straks een beetje kan meegenieten.

meiden succes vandaag met de echo's

liefs kristy

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    bij mij oo k2 eiig jo.. is even wennen ja, maar straks ga je het super vinden

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ben echt zenuwachtig, kon totaal niet slapen vannacht... Nog even en dan gaan we het zien!

14. Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Wat een triest weer vandaag weer ineens...

@Marij: wat vervelend dat je steeds bloedverlies hebt! Maar je hoort het idd wel vaker dat sommige vrouwen dat hebben tijdens de zwangerschap. Wel fijn dat je meteen langs mag komen, dan hoef je je ook niet onnodig druk te gaan maken!

@jo7: wat leuk een tweeling! Dat zijn er al twee hier in het januari-forum. Bij ons in de familie is het aan beide kanten al vaker voorgekomen, dus ben benieuwd of het bij ons ook zo zou zijn. Geniet ervan meid!

@Marieke & guppie: Veel succes vandaag bij de echo!

Hoop dat ik verder niemand vergeten ben, anders sorry!

Fijne dag allemaal vandaag!
    Ik voel me trouwens steeds beroerder... Voel nu steeds allemaal lucht in mn buik zeg maar en laat steeds kleine boertjes :( Het zit echt ff allemaal in de weg!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: wow jo, wat gaaf zeg een tweeling!

2 tweelingen al, best veel! Maar super leuk natuurlijk! Ik heb ook altijd graag een tweeling gewilt, alleen nu niet meer...

:idea: marij, fijn dat je een extra echo kon krijgen! Gelukkig was alles goed! Hopelijk kan je het nu van je af zetten en je minder/geen druk maken bij bloedverlies, maar dat lijkt me toch moeilijk.
    Bedankt voor de tip over de voetenzak van de cosi! Ga er zeker een halen ;)

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: marieke en guppie, suc6 en veel plezier vandaag bij de echo!

:idea: linda, sterkte vandaag, er gebeurt nu ook zoveel in je buik.

17. Niet meer actief

Zo kreeg net de eerste collega die tegen me zei: je bent zwanger hè? Kon het aan me zien zei ie, mn gezicht is veranderd... :( Had ie wel vaker dat ie dat aan mensen kon zien, zonder dat ze het aan iemand verteld hadden... En dat nog wel van een mannelijke collega hè!

18. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hoi dames,

Nou even een dagje niet geweest en weer veel bij te lezen!
    Weer een nieuwe tweelingmama erbij, gefeliciteerd!
    Marij wat fijn dat de echo goed was! Dat bloedverlies lijkt me toch iets waar je je gauw zorgen over maakt, ook al 'hoort' het blijkbaar bij je zwangerschappen....
    Dames die vandaag een echo hebben, succes en veel plezier en laat even weten hoe het was!

Wat zijn er idd al veel die al een babykamer hebben besteld enzo! Daar doen wij gewoon heel rustig aan mee hoor. Bij onze zoon hebben we bovendien ook geen hele complete babykamer besteld maar gewoon wat bij elkaar geraapt eigenlijk, van wat we al hadden, en hebben gekregen. Ik vind die dingen toch zo belachelijk duur allemaal! Maar misschien dat het aan mij ligt hoor.

Aangezien wij al een zoontje hebben moet ik misschien wel over een duowagen gaan nadenken. Nou ja, komt allemaal vast wel goed!

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: linda, haha grappig dat hij dat kon zien!

:idea: mamasu, idd die babykamers zijn behoorlijk duur, misschien kan je is kijken bij leen bakker, hebben ze vaak ook hele leuke kamertjes. Ons kamertje komt daar ook vandaan, alleen volgens mij hebben ze die nu niet meer.

20. Niet meer actief

Whaaahh, zit hier hier te zenuwen voor de tandarts nb.
    Ben echt zo'n bange muts als het op tandartsen aankomt....

Nou tot vanmiddag, kom ik weer ff loeren en dan vanavond eindelijk naar de vk! :)

Deel Deze Pagina