Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Kom me ook weer eventjes melden!

Geloof dat ik de nieuwbakken moeders Meesa en Little Hope nog niet had gefeliciteerd met Selman en Thijs, dus alsnog van harte! (en anders voor de tweede keer, vergeef me als ik een beetje vergeetachtig ben..!)

Het is hier wel heel rustig zeg. Ligt iedereen nou echt te puffen hier? Of zitten jullie gewoon allemaal ergens op visite ofzo?

Vanochtend weer aan de CTG gelegen in het ziekenhuis, en dat zag er allemaal perfect uit! Ook mijn bloeddruk is weer naar normale waardes gezakt, kon niet beter dus!
    Morgen weer naar het ziekenhuis, maar dan om alles te regelen voor de keizersnede... Aan de ene kant ben ik er blij om maar het maakt me ook bloednerveus!
    Ik ben blij omdat ik me toch erg druk maak om de grootte van het kindje en eventuele complicaties bij een natuurlijke bevalling. Ook al weet ik dat dat ook goed kan gaan, ik heb daar toch een bepaald onrustig gevoel bij en zie allerlei horrorscenario's voor me met alsnog een spoedkeizersnede. Het geeft me ook wat meer zekerheid, waar ik heel veel behoefte aan had de laatste tijd. We kunnen ons zoontje rustig op tijd wegbrengen naar zijn opa en oma. Kortom we weten dan veel beter waar we aan toe zijn.
    En nerveus ben ik omdat ik me afvraag of het wel het juiste is om te doen, en omdat ik bang ben dat het herstel zwaarder zal zijn met al een uit de kluiten gewassen peuter in huis, en omdat ik niet weet wat de bedoeling is als de bevalling alsnog begint voor de keizersnede, enzovoort enzovoort...

Dus ik zit een beetje tussen 2 gedachten in. Lastig hoor!

Succes alle meiden die het zat zijn en aan het rommelen zijn...!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mamasu, wanneer is de keizersnede dan?

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Roxy, de datum wordt dan morgen gepland..!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Spannend!

Wel fijn dat alles goed was in het ziekenhuis.

5. Niet meer actief

Little hope, wat een lieffie zeg!

Mamasu, spannend allemaal hoor!

Ff een update: verlies nog steeds slijm vermengd met bloed en heb om de 10 minuten ongeveer krampen. In bed zijn ze erger dan wanneer ik opzit.
    Zouden dit oefenweeën zijn? Vaag allemaal, maar wel gevoelig!
    Zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren....

Hoest met de rest?

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mamasu fijn dat alles nog goed is ! Spannend morgen!

Marieke jeetje meid lijkt toch wel op een begin.
    Hier net 2 keer kramp gehad wat echt een minuut aanhield en erg pijnlijk was maar nu niks meer.. zucht.....

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ook nog niets, wordt het aardig zat, dat wel.
    Lopen en gaan zitten of gaan opstaan doet zeer, mn bekken zijn lekker bezig.....pfff
    Ik hoop ook maar dat ik niet lang meer hoef...

Fijne avond allemaal

8. Niet meer actief

Little Hope: mooi mannetje hoor :)

Mamasu: kan me voorstellen dat je met een dubbel gevoel zit, maar kan me ook heel erg voorstellen dat zo'n keizersnee je een wat rustiger gevoel geeft!

Marieke: dat klinkt echt als het begin!

9. Samama

Samama Niet meer actief

Hier nog steeds niks.. snik snik.

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    oei....spannend.......bij mij waren ze in bed ook erger dan wanneer ik op was!

(heb net een foto van vandaag van tim in mijn album gezet.)

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo Citroentje hij lacht al! wat gaat dat snel zeg!

* jaloers*

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hij lacht nog niet echt (is volgens mij nog te vroeg)hoor soms lijkt het erop en deze keer heb ik hem net op tijd op de foto gezet maar vind het zelf ook wel een hele leuke foto!

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ohoh marieke, dat klinkt echt als een begin joh! Hoop het voor je meis.

He Berna, ik had echt gehoopt dat je vanmiddag ook begonnen was, maar het is dus al weer rustig... grrr

Mamasu, fijn dat het goed was in het ziekenhuis en dat je morgen meer zekerheid zult krijgen. Je kan van te voren nooit zeggen of je een goede keuze hebt gemaakt. Maar je kan er vanuit gaan dat ze in het ziekenhuis ervoor zorgen dat jullie het goed doorstaan hoor! Succes/ sterkte alvast voor morgen. Spannend hoor.

Nou hier is volgens mij niets gaande hoor.... die kramperige gevoelens houd ik wel, maar ik verlies helemaal geen slijm oid. Denk echt dat het mijn darmen zijn dus..... Ga maar weer heeeeeeeeel wat anders doen, om mezelf wat af te leiden..... net asl Guppie dus, hihihi
    Ik ga nog ff potje Mahjong spelen.... (hoezo vervelend verslavend spel?)

He volgens mij heb ik missme vandaag nog niet gezien, of wel?

Nou toedels, kom straks nog wel ff kijken.

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ohhh citroentje, die Tim van jullie is echt een poepie! Wat is hij al lekker gegroeid, of niet?

15. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goedenavond dames,

Hier ook nog geen nieuws behalve flink veel spanning vandaag!
    Voelde me al niet zo super, niet lekker geslapen vanmiddag, overal pijntjes en na het opstaan waren ze weer weg, zucht... :rolleyes:
    Wel enorme darmkrampen en flink aan de dunne terwijl ik niet anders gegeten heb als anders......dus dat was ook al niet zo prettig.
    Afijn, vanmiddag rond 15.00 naar mn schoonouders toe want mn schoonma is dinsdag jarig en vierde het vandaag.
    Zoals gewoonlijk word er door de heren gekaart en naar voetbal gekeken, gezellig! :(
    Koppie soep gegeten en wat gebabbeld, krijgen mijn vriend en zn pa een knallende ruzie over een gele kaart, ja ja ongelooflijk maar waar.
    En schoonpa weet het ALTIJD beter maar had deze keer geen gelijk...
    Niet dat dat zo erg is....maar grof worden en elkaar gaan uitschelden is dat dus WEL.
    Moest manlief zelfs tot bedaren brengen door voor hem te gaan staan anders had hij zn vader waarschijnlijk een knal verkocht.
    Maar goed, we waren daar pak en beet net een uurtje toen ik dus met een noodgang mn spullen bij elkaar kon gaan zoeken want manlief wilde geen seconde langer meer blijven.
    Hij was al bij de auto terwijl ik in doodse stilte onze spullen bij elkaar zocht.....heb iedereen nog een fijne dag gewenst en daar gingen we dus weer!
    Dat was dus onze dag......geeïndigd in tranen van mijn kant want ik kan die spanningen er niet bij hebben nu.

Vraagt ie later: En, heb ik nog wat op gang gebracht bij je? :)
    EI!

Zucht......heb je het over volwassen mannen! Maar ik snap het ook wel een beetje inmiddels want als mijn pa mij zou uitmaken voor imbeciel, ja sorry, dan kun je het krijgen zoals je het hebben wilt! :evil:

Mannen en voetbal................... :rolleyes:

16. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden!

Als eerst:

AnneLiesje gefeliciteerd met Amber

Mss79 gefeliciteerd met Faye

Moppie1982 gefeliciteerd met Brian

Sonnetje gefeliciteerd met Jelte

Moonie gefeliciteerd met Fynn

Little hope gefeliciteerd met Thijs

Meesa gefeliciteerd met Selman

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben :oops:

Hoe gaat het hier met de rest van de meiden? al weer enkelen met wat gerommel zo te zien...

Ik heb niet alles terug kunnen lezen... het is echt ontzettend druk geweest met visite hier... (nu eindelijk eventjes rust in de tent hihi)

Ons kereltje doet het echt geweldig goed! (zal zo even een foto-tje gooien ;) )
    Maar moet wel zeggen het is echt ontzettend wennen hoor... je bent echt constant bezig met zo'n kleintje... (en anders wel met de was ervan of de afwas van de visite hihi) Maar het is het echt allemaal waard...

Ik hoop nu de komende weken weer wat meer overdag online te kunnen... en lees dan ook alles even een beetje bij hihi

Dikke kus meiden en veel suc6!

17. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    [​IMG][/url][/img]

Hier even een melige foto van onze grote vent hihi

18. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Wat een schatje Joyce!
    Kan me voorstellen dat je errug trots bent hoor!
    En tijd voor jezelf.......met een paar weken komt je vanzelf in een soort ritme, geloof me! ;)

19. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Owhhh dames..... ik wil hier niet onsmakelijk gaan zitten doen maarik heb zo'n last van een enorme druk beneden!
    Vooral aan mn achterste, auw!

Hoelang gaat dit nog duren!? :confused:

20. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    jeetje, wat zijn er al veel bevallen! ALLEMAAL VAN HARTE GEFELICITEERD! en wat zijn er veel jongens geboren! gaaf hoor! prachtige koppies zie ik voorbij komen en ook mooie namen! meiden, geniet van jullie guppies!

Berna, Marieke, guppie en alle andere meiden, zet em op met dat gerommel! ik hoop dat het allemaal al heel veel voorwerk is zodat de uiteindelijke bevallign reuze meevalt!

mamasu, ik hinkte net als jij op twee benen ivm deze tweede keizersnede. Maar meid, het is me zooooooooooooooooooo meegevallen! ik heb nauwelijks pijn gehad eigenlijk (lang leve de morfine denk ik) en stond de volgende dag alweer te douchen. dat had ik nooit verwacht aangezien ik bij de eerste keizersnede wel veel pijn heb gehad! en mijn kereltje had nauwelijks te lijden gehad en dat was voor mij wel een enorme pre. ik wist gewoon zeker dat Ik het zwaar zou krijgen maar mijn kindje in elk geval niet. en achteraf had ik het dus ook helemaal niet zwaar. ik heb echt waar een superbevalling gehad! dat had ik echt NIET verwacht, maar het is toch zo! misschien durf je wat positiever te zijn door mijn verhaal?

Hoop dat je morgen een prachtige datum meekrijgt!

Hier alles oke. Casper is nu 10 dagen oud en is vanaf de dag dat de kraamhulp wegging begonnen met huilen :cry: als hij maar de hele dag op mijn arm zit is er niks aan de hand, maar als ik hem maar even wegleg begint hij al te huilen. ik werd er knettergek van! uiteindelijk hebben we hem vrijdagavond 45 minuten laten huilen (en ik heb beneden 45 minuten zitten huilen, vond het zo zielig!) en toen sliep hij uren achter elkaar. hij was ook echt doodop, op mijn arm sudderde hij alleen, maar sliep hij natuurlijk niet goed en diep (en dat is wel erg belangrijk voor die ukkies). sindsdien gaat het stukken beter. hij heeft nu 1 wakker moment per dag en daarna kan hij ook niet goed in slaap komen, maar voor de rest gaat het nu wel super. en dus met mij ook! vanaf morgen gaat mijn man weer werken en mijn dochter weer in haar normale ritme, dus zal ik alleen zijn met de baby. hopelijk kom ik wat toe aan uitrusten. de kraamtij was fantastisch overigens! dit had ik bij mijn dochter niet gehad, en nu wel! ik zat echt op een enorme roze wolk. en nu ben ik ook weer blij omdat casper wel weer goed slaapt, eet als een tierelier en volgens mij enorm groeit! en gelukkig huilt hij niet meer de hele dag, want oh boy, wat kan ik daar slecht tegen! :oops: :oops: wist ook dat er niks ernstigs was, want zodra je hem oppakte was hij direct stil. maar ja, geen slaap, dus slecht drinken, etc.... nu gaat het goed! en ben ik, en casper ook, weer helemaal tevreden!

meiden, nog ff doorbijten met de laatste loodjes! hou vol he! denk aan jullie!

dikke kus
    Marij

Deel Deze Pagina