he meiden Ik ben Donderdag 3 Januari bevallen van een zoon genaamd FOKKE JELLE, wij noemen hem JELLE. ongeveer 5 uur 's ochtends ben ik begonnen ik had rug weeën (auw) en kwart over 4 's middags is JELLE geboren. Ik ben thuis bevallen en met Jelle is alles goed, hij is 52 centimeter dik 7 pond! Ik hoop gauw weereens achter de p.c te zitten om verhalen van jullie te lezen ik ben zo benieuwd. vvoor de dames die nog moeten bevallen SUCCES en voor de andere dames GENIET ervan groetjes en tot gauw (hoop ik)
Tamara, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Loek! Gelukkig blijkt alles toch goed. Heerlijk dat het zo voorspoedig gelopen is joh! Geniet maar lekker en we zien graag een foto verschijnen. Fokje, ook van harte met je zoon Jelle. Nou wie volgt meiden? Welterusten eerst en tot morgen! Knuf Marije
Wat een klote nacht weer, ben al vanaf 2 uur wakker.. Kan gewoon niet slapen.. Rommelt hier van alles dus ik hoop in ieder geval dat, dat voor het goede doel is...
Marieke wat spannend! Fokje van harte met Fokke Jelle! Sterretjes gefeliciteerd met Loek! Nou gisteren met buikpijn naar bed gegaan zette niet door. Vanmorgen werd ik wakker en weer lichte buikpijn en ben nu net weer heel veel wit slijm verloren meer dan de vorige keren... dus tja zeg het maar.. er is zeker wat aan de hand maar wanneer zet het nu eens door? Half 12 naar de vk.. ik hoop dat ze goed nieuws voor me heeft dat ik al wat voorwerk heb verricht nu
Sterretjes en Fokje, gefeliciteerd met jullie zonen Loek en Jelle! Geniet ervan. Sterretjes, fijn dat de bevalling je is meegevallen (ondanks dat het toch best heftig klinkt, zo'n snelle bevalling!) Pff ben al weer een hele tijd wakker. Vanmiddag om 13:30 moet ik weer in het ziekenhuis zijn om dingen te regelen voor de keizersnede en ik vind het zoooo spannend! Kon er gewoon niet meer van slapen. Ik begin er nu echt de kriebels van te krijgen! Vivian, balen dat je zo slecht geslapen hebt! Je hebt in ieder geval gerommel en dat is volgens mij altijd een goed teken. Berna succes bij de vk straks!
Sterretjes, gefeliciteerd met jullie zoontje! fijn dat het deze keer meeviel met de inleiding. Fokje, van harte met je zoon Jelle! Marieke, ook al bezig! zet hem op he! Missme, zal ondertussen ook alwel bevallen zijn. Berna, nog steeds niks, leef zo met je mee meid, ik hoop dat ze vanmiddag wat voor je kunnen doen. Mamalou, ruzie om de gele kaart, pfff..... mannen! Joyce, mooie foto hoor van Jayden! En er waren nog meer mooie foto's gisteren, weet niet meer van wie, sorry... Ik ga nu naar het ZH voor de CTG en controle, maar verwacht er ook weer niks van hoor, zal allemaal wel goed zijn. Vandaag zal ik weer actief op het forum reageren, gisteren ff geen puf voor gehad. Tot straks
succes dames in het ziekenhuis en bij de VK vandaag! Hoop dat er goed nieuws volgt. Hier nog niet helemaal wakker. Ga lekker beneden op bed verder doezelen voor de tv. hmmm dat bed is echt super! Niet dat het nou zo geweldig ligt hoor, hahaha, maar ik kan niet meer zo lang zitten, want het vocht in mijn benen en voeten is er binnen een paar minuten al en STEKEN dat dat doet! GRRR Het neemt echt mega-vormen aan. Maar ja, kan het ook niet helpen verder. Kom vandaag nog wel ff weer spieken. Denk inderdaad dat missme ondertussen wel bevallen zal zijn, anders hadden we volgens mij allang wat gehoord. Nou tot later en ik denk aan jullie dames! Knuf marije
Oh jij ook al zo'n last van vocht Marije? Irritant he? Ik vind het ook zo'n raar gevoel als ik loop. Gelukkig trekt het 's nachts wel wat weg maar in de loop van de dag verdwijnt echt alle vorm uit mijn enkels... Nou ja, de laatste loodjes he? Succes en veel plezier met tv kijken! Zie dat jij nu trouwens ook officieel over de uitgerekende datum bent!
Goedemorgen allemaal! Marieke, het klinkt nu helemaal spannend voor jou zeg! Joehoe, het is begonnen zie ik! Hoe voel je je nu? Citroentje, Dat pakje wat Tim aanheeft heb ik ook voor mijn kleine. Wat een lekker koppie heeft ie zo zeg! Mamasu, Succes vandaag in het ziekenhuis! Mamalou, tja dat is weer eens een andere verjaardag he? Kan mij voorstellen dat dat qua emoties iets bij je losmaakt. ik had ook gehuild erna hoor, gooi het er maar lekker uit! Joyce, Afwas van de visite? Ik doe het net zoals onze verjaardagen; plastic bekers voor de limo die kan ik erna direct weggooien! alleen voor de koffie heb ik dan mijn eigen mokken. hihi hoezo lui? Gaf jij nou BV of FV? En hoe gaat het s'nachts met Jayden? komt ie dan voor een voeding? elt* Marij. dat is ook niet leuk zeg als Casper steeds huilt! Maar idd laten huilen is ook niet fijn. Gelukkig sliep hij daarna wel gewoon lekker. maar kan mij voorstellen dat je er zelf wanhopig van word. Berna, je ziet echt tegen het inleiden op he meis? Ik hoop echt zo dat je kleine zich voor donderdag meld! Juni, Waarom heb jij geen kraamhulp gehad dan? Guppie, bij jou nog steeds niks? Sterretjes, Gefeliciteerd met jullie zoon Loek! Fokje, gefeliciteerd met je zoon Jelle! AnitaJ, succes bij de CTG! ik ga even wat eten en de VK praktijk kijken!
Roxy, ik zat ook helemaal klaar voor de Verloskundigenpraktijk maar het is idd iets anders! Balen zeg. Er staat wel op teletekst dat de verloskundigenpraktijk zou komen. Raar! Oh ja, ik denk dat Juni geen kraamhulp heeft omdat ze uit Belgie komt. Volgens mij is kraamzorg iets wat je bijna alleen maar in Nederland kunt krijgen...
marieke spannend zeg voor jou. zal mij ook benieuwen hoe het met de rest van de rommelende meiden is. Alweer 2 baby's geboren, meiden van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes. en bevallingsverhalen, leuk om die ook te lezen hoor. ook zag ik fotootjes van kleine beebjes, lief hoor! Ik voel me niet zo hele lekker, slaap zo slecht en ik ben het zat, alles is hier thuis echt aan de kant. Gisteravond heb ik zelfs zitten huilen, ik was betje kwaad omdat ik altijd alles in de afwasmachine moet zetten, de prullenbak moet legen, en omdat die vol zat kon ik een schaal niet goed legen dus die liet ik vallen, en daar baalde ik zo van, van mijn servies....heb later ff lopen huilen...en ben op bed gegaan....dacht wel ff scherven brengen geluk dus zou het beginnen? hihi Heb af en toe wel wat last van mijn rug, meer dan anders zeg maar, en ontzettend last van mijn bekken... gister een drupje bruinbloed in de urine maar dat was ook alles (dacht misschien komt het wel van de sex,hihi) ook dat heeft hier niet geholpen dus..... volgens mij zijn er trouwens 2 mannen hier eindelijk de steeg opnieuw aan het bestraten, ik heb daar laatst al eens over gebeld....dikke bende daar, maar mijn kids moeten er wel steeds door heen. berna succes straks anita jij ook succes
pfff zeg ik net tegen mijn zusje, ik voel me beroerd, en licht in mijn hoofd en kan wel janken, nou zit hier ook nog met tranen hoor... weet het ff niet meer
kreeg net een krabbel van mijn moeder. haar schoonzusje heeft een voorspelling gedaan. dinsdag of donderdag rond een uurtje of 3 beginnen de weeen..... hoop het want uit de pendels kwam ook niks!
nou zou leuk zijn rox.... ik wil ook wel... hey meiden ik ga ff, ff mijn zinnen op wat anders zetten als dat lukt. denk aan jullie