OOOO gaaf weer babynieuws! meiden van harte! nou ben weer terug. Geen inw. onderzoek gehad. As ik het perse wilde wilde ze het wel doen maar ze zei dat we er niets mee opschieten. Je kan weken rondlopen met bijv 2 cm ontsluiting. En daarbij dacht ze dat ik morgen bij de gyn sowieso een inwendig onderzoek zou krijgen om te kijken hoe ze moeten inleiden ( gel of infuus) Strippen doet ze nu niet omdat ik al bij de gyn loop en ze het nu zo natuurlijk mogelijk nog wil laten verlopen. Dat ik veel slijm ben verloren en het rommelt is natuurlijk wel een heel goed teken zei ze. mijn bloeddruk was goed 130/70 en de kleine maakt het ook erg goed nog. afwachten maar weer.. ga zo maar eens rustig op de bank liggen denk ik..
Berna, mooi dat alles weer goed was, afwachten maar weer op morgen, voor je het weet is het donderdag hoor
Ja de vk zei nog dat ik me niet al te druk moest maken voor het inleiden. Het gaat allemaal wat sneller de weeën worden sneller heftiger maar ze zei wel dat mocht het te worden je voordeel hebt dat je zo pijnstilling kan krijgen ( al wil ik eigenlijk zonder pijnstilling bevallen maar goed als het toch al allemaal zo onnatuurlijk wordt...)
Berna goed om te horen dat de kleine het nog naar zijn zin heeft! Zie je op tegen het inleiden? Wat wilde je in eerste instantie zelf? Thuis bevallen of?
ja wil graag thuisbevallen maar goed als het niet anders is is het niet anders.. hoop iig wel dat ik snel naar huis mag dan
He meiden! Hier kort bericht. Nog geen babynieuws. Sinds ik zaterdag de slijmprop verloren ben constant krampjes en harde buiken, maar het zet gewoon niet door. Ik ben echt helemaal op! Ga niet alles teruglezen. Zag dat marieke en missme bevallen zijn! Gefeliciteerd meiden! Voor de overgebleven meiden, succes nog he!
Ja ik mocht de volgende dag al naar huis. Lizab succes meis! Hadden we thuis maar zo'n weeén pompje he!
een weeenpompje! hahaha, dat zou een goede zijn. lizab, ook nog niks verder... Hier ook alleen wat van die halve krampen, ik wil alles of niets, geen halfbakken krampen, grr.....
Hier ook gisteravond voor het eerst echt last. Voelde echt of ie er elk moment uitkwam, zoveel druk! Maar geen pijn. Vannacht ook veel last van mijn buik, nog nooit gehad, net alsof je buikgriep hebt, zo voelde dat een beetje. Ben wel blij dat het niet doorzette aan de ene kant, mijn broer had namelijk voorspeld dat ik vandaag ging bevallen, en hij heeft al twee bevallingen goed voorspeld, en nu gaat ie het denk ik toch echt fout hebben, haha. Dan moeten we nu wel heel snel beginnen, het is nu juist lekker rustig. Oja, behalve de baby zelf, die heeft beetje last van ADHD sinds gisteravond, heel vreemd.
Mamalou: dat klinkt niet echt als een leuke verjaardag! Marij: goed om te horen dat het allemaal goed gaat nu. Kan me voorstellen dat dat huilen héél erg moeilijk is! Juni: kan me echt wel voorstellen dat het soms niet alleen maar rozegeur en maneschijn is! Probeer te genieten meid! Maar ik denk idd ook wel dat er veel moeders zijn die je gevoel herkennen! Marieke: spannend meid! Hoe is het nu? Ben je al mama Ik lees van wel, gefeliciteerd met jullie dochter! sterretjes: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat jullie nu weer thuis zijn! En nu lekker genieten van die knul! fokje: ook gefeliciteerd zeg met jullie zoontje! Wat worden er hier toch veel jongens geboren! Berna: vandaag gaat het doorzetten bij jou, ik weet het zeker! anita1975: een dikke knuffel voor jou, volgens mij kan je die wel gebruiken Roxy: 2 tanden afgebroken en de keuken staat blank... hoe krijgt ze dat nou voor mekaar? Guppie: voor jou ook een dikke knuffel! Anitadejong: fijn dat het allemaal goed was! En ik blijf, denk ik, ook nog wel ff meekletsen hier hoor Missme van harte gefeliciteerd! We hopen snel op meer info! Vivian: ook een dikke knuffel! Ik zal de lijst wel weer ff van Marieke overnemen. Kan m alleen niet online zetten, maar als ik m dan naar haar mail, hoeft ze hem alleen maar online te zetten...
Oh Marieke en missme gefeliciteerd! Liza, zouden ze jou ook niet gaan inleiden deze week? Ik ga even douchen en dan zet ik de pc uit voor vanmiddag. Ik moet echt even mijn zinnen verzetten en dat lukt niet als ik steeds hier ga kijken...
wow missme en mariek, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! Ik heb hier ook een giga-baaldag hoor. kan wel janken. Houd zoveel vocht vast, dat is echt niet normaal meer. Het zakt niet eens meer af als ik ff ga liggen, grrrr. Ik barst nog letterlijk uit mijn voegen hiero. Sorry moest ook ff klagen hoor. Jullie kennen het wel he, *knuf* Ik ga ff naar mamsie, tot later! Knuf marije
hier wel veel kilo's 17! maar geen vocht (das nog erger toch?) vocht gaat er meestal snel weer af! kilo's niet
aah, lieve schatten! het valt ook niet mee om overtijd te lopen he?! dikke knuffel voor jullie allemaal meiden! verwen jezelf maar even lekker, dat kan je echt gebruiken! 1 troost, straks als je bevallen bent zijn de klachten over het algemeen echt snel weer weg en kan je (oke, tussen de nachtvoedingen door) weer lekker slapen! knuffel! juni, ik vind je gevoelens heel normaal hoor! laat je niet gek maken meid! je hoort alleen maar dat je moet genietne, maar dat genieten komt pas als je zelf een draai hebt gevonden. dus heel goed dat je de hele dag in je pyama blijft lopen, gun jezelf dat! het is al heel wat als je een hele dag voor je kindje hebt kunnen zorgen zonder zelf in te storten! gun jezelf die wenperiode. het gaat vanzelf beter, echt waar! lees anders het boekje van ria blom eens, regelmaat en inbakeren. ik pas die regelmaat toe zonder in te bakeren en dat werkt heel erg goed! (bij bol.com te koop, je hoeft er de deur niet eens voor uit). bevallen is al zwaar, en dan thuiskomen en er direct alleen voor staan is zwaar zat! niet teveel andere dinge nvan jezelf eisen hoor. en die roze wolk komt straks vanzelf, als je kindje in een ritme zit, jij de b alans tussen verzorging en tijd voor jezelf weer hebt gevonden en je trots achter de kinderwagen de stad induikt. Voor nu is dat echt nog teveel gevraagd. gun jezelf de tijd meid! mamasu, ik ben echt redelijk snel hersteld ja. kon de volgende dag zonder problemen weer douchen en naar de wc, en twee dagen later kon ik weer helemaal goed lopen. ik ben donderdagmiddag bevallen en zondagmiddag naar huis gegaan. van maandag tot en met vrijdagochtend heb ik kraamhulp gehad en zelf niet al te veel hoeven doen thuis, behalve voor de baby zorgen dan. en nu kan ik het wel weer zelf. wel is mij ndochter bij oma trouwens, zodat ik kan wennen aan een ritme met de baby. ik kan mijn dochter nog niet tillen, maar dat geeft niet want heb haar van te voren geleerd hoe ze op mijn schoot moet klimmen en hoe ze op de verschoningsplank moet klimmen Haar eraf tillen gaat wel goed, want dan hoef ik haar alleen maar te begeleiden naar beneden, dat is niet zo zwaar. echt, het valt me reuze mee! wij waren ook zo zenuwachtig voor de keizersnede. maar die ochtend moesten we 2 spoedgevallen voor laten gaan, zodat we er echt aan toe waren toen het onze beurt was. ik heb het als een geweldige bevalling ervaren! houd moed he meid! hoop dat je een mooie datum meekrijgt vandaag! Marije, heb jij inmiddels kort haar? want dan heb ik je wel gezien denk ik? in de wachtkamer bij de gyn? leuke trouwfoto trouwens!
ps, ik was maar 2 kilo aangekomen en dan zou je zeggen dat het er niet meer snel vanaf gaat. maar ik ben nu 10 kilo lichter. dus het kan na de bevalling echt snel eraf gaan hoor! dikke knuffel!