Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    linda, wat fijn dat je je nog zo lekker voelt! tis dat je nieuwschierig bent naar je kleine hummel hahah, maar anders kan je zo dus nog wel ff door! lekker meid!

weet niet meer wie het vroeg, maar ik geef flesvoeding...

ik zie ook een Amber voorbijkomen, mooie naam hoor! en fynn, is ook al zo leuk! jeetje, het gaat ineens hard hier. nog ff en we zijn hier allemaal bevallen! dat zou lekker zijn!

Casper gaat goed vandaag! ben niet meer zo neurotisch met laten huilen, ga nu wel elke 15 minuutjes even kijken en ik word daar een stuk rustiger van en hij ook. hij huilt bijna niet meer, alleen als hij niet in slaap kan vallen. verder heb ik hem lekker gebadderd vanmorgen, dit keer zonder dat hij verdrietig werd. ik krijg de slag te pakken denk ik. volgens mij is hij ook gegroeid, maar ja, heb geen weegschaal (kan ik wel huren bij de thuiszorg, maar vind ik zo duur) en het weeguurtje is daar op donderdag van 12 tot 12.30 uur. echt een onhandige tijd! nou ja, maar ff kijken, ms kan ik toch donderdag gaan.

verder ben ik ook vandaag dus voor het eerst alleen met de baby. het gaat eigenlijk best goed, behalve dat ik nog steeds in mijn makkelijke kleren rondloop, nog steeds mijn haar niet heb gedaan en nergens aan toekom voor mijn gevoel 8) :confused: :D Kan mij het schelen! ik hoéf tenslotte ook nog niks. vind het al knap dat baby is aangekleed, gebadderd en tevreden is!

ik plaats trouwens hier mijn babyverhaaltjes wel, maar wil geen ogen uitprikken hoor! maar wil ook de langstlopende zwnagere niet in de steek laten door alleen bij mama's te posten ofzo.... vinden jullie het oke dat ik gewoon hier blijf posten?

2. Niet meer actief

Marij, gewoon hier posten hoor, vinden we wel gezellig!

Hier net even geslapen, best wel lekker ff een uurtje

linda, jij wandelt nog lekkker met de hond en slaapt nog goed? wow, je bent gezegend volgens mij ;)

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    marij gezellig hoor als je hier blijft meekletsen.
    denk dat ik hier ook blijf meekletsen totdat iedereen over is.
    momenteel doe ik het hier rustig aan maar iedereen heeft steun bij de laatste loodjes nodig ;)

hummel heeft voor mij gependeld en 17 januari kwam eruit.hoop echt dat het dan echt zover is :D
    heb zo weinig kleding die ik nu nog pas en nieuw kopen doe ik echt niet meer,straks ga ik liever gewone kleding shoppen ;) .
    begin mezelf wel ma flodder te voelen.

linda wat lief dat jij de lijst wilt bijhouden.

marieke van harte met jullie dochter.

ga maar weer tv kijken.
    kom straks nog wel even aanwaaien

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij graag zelfs ik vind het leuk die babyverhalen te lezen!

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He hallootjes, was ik ook weer.
    Ik weet niet wie het was, Lexie geloof ik, maar ik heb ook zo'n ongelooflijke drang om de voorraad aan te vullen. Wat makkelijks te eten, maar wat afbakbroodjes etc etc. Heb wel voor 2 weken eten in huis denk ik, hahaha.

Marij ik heb mijn haar inderdaad wat korter momenteel (tot net op/ over de schouders). We werden in het ziekenhuis steeds heen en weer gestuurd (van poli 36 naar 50 en weer terug, pfff wat een eind!), dus hebben niet in de wachtkamer gezeten. Wat lekker dat het zo goed gaat met jullie al zeg. En gewoon hier mee blijven kletsen hoor. Ik vind het ook erg leuk/ fijn om te horen hoe het met iedereen gaat NA de bevalling. En aangezien we nog lang allemaal niet bevallen zijn denk ik dat we ook nog wel ff hier blijven voordat we allemaal overstappen naar de mama's.

Volgens mijn moeder komt ons Kruimeltje vanavond/ vannacht hahaha, ik zei al tegen haar "ik geloof je niet meer, want je zei laatst al dat ik 2 weken terug al zou bevallen" Maar goed, ze was van mij toen 1 dag over tijd en had ook tot kort voor de bevalling geen nekel teken gehad dat het zou beginnen. Alleen anderen hadden het aan haar gezien. Dus we houden de moed erin. Bovendien heb ik 2 uitgerekende datums (de 13e en de 15e) gekregen van de VK en de gyn. in het ziekenhuis apart. Ik ga dus maar even van de 15e uit nu en dat Kruimel op zijn vader lijkt. Edwin is namelijk iemand die altijd alles net op het laatste moment doet of NET IETS te laat, maar voor zijn gevoel dan nog wel op tijd genoeg, grrrr. Dus dan zal Kruimeltje zich morgenavond om 23:59 of net om 00:01 geboren worden, hahaha ALS DAT ZO IS HEB IK NOG HEEL WAT TE STELLEN MET MIJN MANNEN STRAKS, hahaa

Mamalou, wat fijn dat er weer iets meer zekerheid is voor jullie en dat het wachten bijna voorbij is....

Linda, fijn dat jij de lijst bij wilt houden joh! Super lief

Anneliesje, wat geweldig, een geboren moeder! Joepie, das nog eens een compliment. Fijn dat je al zo lekker genieten kan van je meiske.

Anita, alles goed bij de gyn. vandaag. Meid, wie had dat gedacht dat je het nog zo lang en goed vol zou houden.

Berna, ik geloof ook dat ik me in jouw geval op donderdag zou gaan richten. Er vanuit gaan dat je dan gaat bevallen met inleiden. Gebeurt het eerder dan is dat alleen maar fijn. Toi, toi, toi meid!

ben het verder even kwijt allemaal..... komt zo wel weer denk ik, hihihi

Knuf voor allemaal in ieder geval!

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hai dames, ben ik ook weer even...

Marij ik vind het juist heel leuk om je verhalen te lezen! Dus blijf daar vooral mee doorgaan! ;)

Nou ik ben terug uit het ziekenhuis voor het regelen van de keizersnede en moet zeggen dat ik me enigszins gefrustreerd voel... De planning van de OK zit heel erg vol de komende tijd en de enige mogelijkheid was om aanstaande woensdag om 8 uur 's ochtends te komen en dan te hopen dat er die dag een gaatje tussendoor komt voor mij... Dus geen enkele garantie, en ik mag daar wel nuchter op komen draven en er de hele dag voor uittrekken, met de kans dat ik 's avonds nog zwanger en wel weer naar huis kan.

GRRRRRRR! Zo, dat moest er even uit. Wat ik daar namelijk zo stom aan vind, is dat ze in het zkh eerst zelf eindeloos (echt wekenlang, de afgelopen tijd) zeiden: wacht nog maar af, en nu is er dus geen plek meer! Als ze dat nou wat eerder hadden bedacht, hadden ze misschien allang een plekje kunnen reserveren. Lekker slim, not! :evil:

Als het woensdag niet gaat lukken, hebben ze pas weer een officieel plekje eind volgende week. Ja daar heb ik echt veel aan, maar niet heus! Ik ga dan liever naar een ander ziekenhuis. Maar ja, die zitten natuurlijk ook met een volle planning. Schiet allemaal niet op dus!

Er zit dus niks anders op dan woensdag naar het ziekenhuis te gaan en te hopen dat een andere operatie sneller gaat dan verwacht, of uitvalt, en dan krijg ik misschien die keizersnede...

Moeten we dus wel van alles regelen met mijn man zijn werk, de creche van mijn zoontje etc.... zonder enige garantie dat het ook ergens toe dient!

Sorry voor mijn tirade hoor maar ik moest het even kwijt... En heb nu ook even - zoals zoveel van jullie- een klein dipje. Het huilen stond me nader dan het lachen daarstraks in het ziekenhuis. Maar ja, je doet er helemaal niets aan!

Andere balende meiden, sterkte met de laatste loodjes... Ik ga zo even As the world turns kijken denk ik. Even ergens anders aan denken!

7. Niet meer actief

Mamasu, he dat is nou vervelend zeg, ze hadden inderdaad allang een plekje voor je kunnen reserveren! ik hoop dat je woensdag wel mag hoor.

Anneliesje, ja ik ben er nog steeds, ik heb gewoon een supersterke baarmoeder \:D/

8. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Tamara gefeliciteerd met jullie zoon Loek. gelukkig dat de spanning nu voorbij is.

Fokje gefeliciteerd met jullie zoon Jelle.

Missme gefeliciteerd met jullie zoontje.

Marieke gefeliciteerd met jullie dochter.

Mamasu wat een rare gang van zaken zeg, zo blijf je in onzekerheid zitten.
    Berna hopen dat het vanzelf begint maar donderdag komt snel dichterbij en dan heb je je kleintje in ieder geval in je armen.
    Marij die verhalen zijn alleen maar goed dan weet je waar je het voor doet.
    Iedereen die er even doorheen zit toi toi!
    Ik heb ook zo'n zin om wat nieuwe spulletjes te kopen en er is hier uitverkoop her en der. :(
    Gisteren de administratie van een half jaar opgeborgen, dat was de laatste 'grote klus' die ik nog wilde doen, dat geeft wel een lekker gevoel nu.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ben ik weer, ik heb mijn horrormonen wel weer een beetje onder controle. Sjonge wat was ik een bitch vanmiddag zeg, Rinaldo mocht niet eens tegen me praten!
    En toen was het zomaar weer over, gelukkig maar!

Mamasu, daar zou ik ook hellig van worden, wat een gang van zaken zeg! Hoe doen ze dat dan als jouw bevalling vanzelf op gang komt, mag je er dan wel tussen? Ik ga voor je duimen woensdag iig!

Marij (en andere mama's) gewoon blijven posten hoor! Hartstikke leuk om jullie verhaaltjes te lezen! Fijn ook dat het beter gaat en knap ook dat jullie het al alleen met baby kunnen, daar kan ik me echt nog niks bij voorstellen!

Ik las net de kinderen en was erg gefixeerd op die "2 dagen te laat geboren, 3 dagen te laat geboren" regeltjes. Irritant van mezelf!
    Hier nog geen bevalling in aantocht. Ik had vanmiddag wel buikpijn en kramp, maar dat voelde meer al darmkramp. Ach er zijn immers ook ergere dingen op de wereld, toch?

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Linda; harde buiken heb ik wel en ik dacht dat ik gister een oefenwee heb gehad, maar echt rommelen doet het volgens mij nog niet, helaas...

Kristy volgens mij zijn er al 3 of 4 dames inmiddels die gependelt zijn om op 17 jan te bevallen, ik ook. We zullen zien of het klopt.....

Marije 78; ja dat was ik ja, die voorraadaanvuller. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die die neiging heeft hahaha

En ja babyverhalen zijn ook hier welkom hoor, dan stappen we wel over als iedereen bevallen is van de jan.mamma's, das tenslotte vroeg zat ;)

Nou dames tot later weer.

11. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ohhhh mamasu, wat belachelijk zeg. Kan me voorstellen dat je hier gek van wordt! Hoop dat het uiteindelijk nog meevalt woensdag en je toch lekker met je kleine in je armen ligt. Je kunt er ook zo weinig mee he? Maar ik zou er wel een klacht over indienen (is misschien slim om naderhand te doen, hihi, anders helpen ze je helemaal niet meer misschien). Ik denk aan je meid! Dikke knuf voor jou.

12. Niet meer actief

Marij: hier blijven posten hoor, anders voelen we ons zo eenzaam :) En ik hoor graag baby-verhalen hoor!

Mamasu: oh dat is raar dat je maar op moeten komen draven en zien of er een plekje vrij komt... Ik snap dat je gefrustreerd terug komt uit het ziekenhuis zeg. Had je je eindelijk een beetje neergelegd bij deze beslissing... Heel raar!

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    hihihi guppie, ik ken dat hoor, zo ineens uitvallen tegen edwin kan ik ook. Dan deugt er ineens helemaal niets meer aan hem.... Maar gelukkig kan edwin er om lachen en lachen we (uiteindelijk) allebei om mijn idiote gedrag. Vaak gepaard met een stortbui aan tranen. Nou ja, het hoort er gewoon nog ff bij, niet dan? Straks zijn we allemaal weer lieve mama's in plaats van bitchies, hihi

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Tamara gefeliciteerd met jullie zoon Loek.

Fokje gefeliciteerd met jullie zoon Jelle.

Missme gefeliciteerd met jullie zoontje.

Marieke gefeliciteerd met jullie dochter.

Wat gaat het snel hier met al die bevallingen!

Hazel is tot nu toe braaf geweest vandaag maar nu heeft ze precies haar huiluurtje.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou ik was vanmiddag wel heel erg met mezelf bezig, hij mocht echt niet meer tegen me praten. En toen ging ik nog schreeuwen ook omdat zijn schoenen in de gang stonden. Ik huil niet zo snel, maar ik voelde me wel zo! Gelukkig zijn we weer vriendjes hoor :D

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mamasu dat meeeeen je niet jeetje zeg! Nou ga duimen dat er plek is... en anders stennis schoppen daar dan doen ze vaak wel wat...

Hier ook weer wat meer krampen maar geloof echt nergens meer in nu.. wel continu harde buiken dus mijn baarmoeder is iig vast aan het oefenen haha

17. Niet meer actief

Heb nog even gespiekt op hyves. De dochter van Marieke heet Marit.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh wat een leuke naam! Ik was al aan het zoeken of iemand van mijn "vrienden" Marieke in haar lijst had, maar niet gevonden...

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Mamasu vervelend zeg die onzekerheid! Hopen dat ze plaats hebben meis!

Berna zou het dan nu....?! 8)

Lieve moeders blijf alsjeblieft hier posten hebben wij zwangere wat te lezen en kunnen we alvast een beetje mee genieten! Het wordt al steeds stiller dus kom maar op met de verhalen!! :D

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha een beetje zoeken en je komt zo een heleboel januarimama's tegen op hyves ;)

Deel Deze Pagina