Ja er zijn er zat met hyves haha Gezellig toch?! Berna, ik had echt gedacht dat je nu ondertussen je beeb wel al in je armen zou hebben... Verkeerd gedacht dus...
op hyves bedoel je? Roxy heeft mij een keer toegevoegd en tussen haar vrienden vond ik weer iemand en zo weer anderen...
hier nog een januari mama die veel op hyves zit:kristy1405.hyves.nl wie heeft er nog meer een pendel voor 17 januari?
Ja zeker verkeerd gedacht meneer trapt nog lekker tegen mijn ribben aan maar heb nu wel continu harde buiken
Ik duim voor je berna! guppie, heb ik jouw ook bij hyves? ik ben trouwens (iedereen mag me toevoegen hoor, gezellie!) www.dejongkies11.hyves.nl
Zit ff naar de lijst te kijken. Francisca is ook al bevallen van een zoontje, heb ik ff opgezocht. Dit plaatste ze bij 'geboren' hier op de site op 10-jan: Op 4januari om 1526 is Dinand geboren ! Hij weegt 3100 gram en is 51cm lang. Het was een zware bevalling maar hij is het dubbel en dwars waard! Dus Francisca, ook jij van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Lieve meiden! De tamtam gaat snel (hyves) ik ben inderdaad vanochtend om 6.41 uur bevallen van Marit Helena! De bevalling was uiteindelijk best heftig, maar toch te doen, die verhalen komen nog! Marit is prachtig, bos met donker haar (nooit verwacht, hihi) en ze woog 3225 gr. en is 48 cm. Er is een klein ruisje gehoord bij haar hartje, dus over 2 weken controle bij de kinderarts. Maar dit gebeurt vaker, hebben geen zorgen. Ik ga nu ff bijlezen! En daarna genieten van ons wondertje! Dit is zo mooi
Hé Marieke, wat leuk dat je er al bent! Ben nieuwsgierig naar foto Heb de lijst weer ff van je overgenomen, omdat ik aan nam dat je niet zo snel weer hier zou zijn
Mag je bijhouden hoor (lief), vast geen tijd voor, maar ik moest het mijn forum-dinnetjes even vertellen!
Heej Marieke al weer hier, gezellig! Gefeliciteerd meid! Enneh ik ben ook druk hyves vrienden aan het verzamelen, mijn hyves adres is http://knitchick.hyves.nl/
Nu weet ik gelijk wie mij heeft toegevoegd op Hyves, gezellie Sorry dat ik eventjes kom inbreken meiden, maar wil gelijk even van de gelegenheid gebruik te maken om jullie succes te wensen met de aankomende bevallingen! Ik volg jullie (zoals wel meer dames hier op het forum) nauwlettend..heerlijk als er weer babynieuw is! Berna, ik ben 6 juli uitgerekend...dan ben je toch wel mama? Denk al een paar dagen als ik inlog, NU zal ze wel bevallen zijn maar helaas zie je nog steeds posten! Succes in ieder geval, nog een paar dagjes en dan kan je met de luiers in de weer Zo ik verlaat jullie weer snel! Bye Byeeeee allemaal!