Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He Marieke, nogmaals van harte met jullie meisje Marit, erg mooie naam trouwens. Wat knap dat je er al zo snel bent zeg. hoop dat het allemaal goed is verlopen! En ja, foto's zijn we eruuuuug nieuwsgierig naar!

Hier nog een pendel voor 17 januari. Volgens de pendel wordt de 17e een ware babyboom volgens mij, hahaha

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, wat ben je snel weer online! Ben benieuwd naar je verhaal! Vind het echt een mooie naam voor jullie meissie.

Mijn hyves is http://verbeekmaaike.hyves.nl/
    Voor als iemand me toe wil voegen ;)

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben ook ff op hyves wezen neuzen, heb een aantal van jullie toegevoegd als vriendinnetjes. marijeherbrink.hyves.nl, dus wie me toe willen voegen......

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

kwam even spieken en nu ga ik weer!

Marieke, van harte met je dochter Marit!

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nou rox, dat was kort maar krachtig, whahahaha

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marije, wat hebben jullie een mooi huis! Zo'n soort huis willen wij ook graag...

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, gefeliciteerd met Marit! Heerlijk he mama zijn!

Amber ligt weer lekker te slapen, is echt een slaapkoppie! Vanmiddag voor het eerst even in de box gelegd, weer eens een ander uitzicht!

Berna, go for it meid!

Waarom is het zulk slecht weer de hele week .... ik wil wandelen met mijn meisie!

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Marieke, gefeliciteerd met Marit, leuke naam hoor!

ik ga ff kijken op hyves

9. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    dank je guppie. We zijn er ook erg blij mee hoor. We mochten helemaal ons eigen "paleisje" ontwerpen. Dus helemaal een huis naar onze smaak. Is tegenwoordig niet zo makkelijk he, bouwen naar eigen idee, hmpf...

10. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh anneliesje, je hebt echt een voorbeeldige baby volgens mij! Inderdaad jammer dat het weer niet echt meewerkt. Alhoewel het hier vandaag wel lekker was eigenlijk.

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    marieke wat ben je alweer snel op t forum.
    alles goed met je?

geniet maar lekker van jullie wondertje

12. Niet meer actief

hier net mezelf even een lekker maskertje gegeven, wenkbrauwen ge-epileerd, even een verwenavondje, zit nu wortels weg te knagen! yummie, ik heb echt zakken wortels opgegeten tijdens de zwangerschap, straks wordt onze jongen nog oranje geboren :oops:

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marije, ik hou mezelf wel steeds voor dat het zo anders kan zijn, maar tot nu toe is ze zoooo lief. Vanmiddag ging het wel met het weer, maar ja ze lag te slapen....

Anita, lekker jezelf een beetje verwennen. Haha wel goed voor zijn ogen die wortels!

Oja voor de aanstaande mama's hydrofiel luiers kun je echt niet genoeg hebben! Heb er zaterdag 6 bij laten halen, en had er volgens mij 10 in huis.

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    hahaha anneliesje, ik denk ook dat ik er nog maar wat aan moet gaan schaffen. Had er 10 ingepakt voor de bevalling straks. En toen was de kast bijna leeg. Dus ik had mezelf al voorgenomen om morgen ff weer te gaan baby-shoppen. Nu kan ik het zelf nog (al strompelend, dat dan weer wel)

Nou mijn hyves kringetje is vandaag explosief uitgebreid, hahaha. Was er nooit zo actief mee, maar wordt steeds meer. Ik houd nu op mijn hyves een blog bij. Zo houd ik iedereen toch een beetje op de hoogte, zonder dat ik steeds mailtjes/ smsjes krijg. Bellen wordt al minder, omdat iedereen bang is dat ze bellen terwijl ik aan het bevallen ben, hahaha

15. Niet meer actief

Ons kleine meisje :D

16. Niet meer actief

Marije, zo'n blog is handig he, scheelt wel telefoontjes inderdaad, en schitterend huis hoor!

17. Niet meer actief

OH, Marieke, wat een mooie foto! wowie!

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    wat een snoetje! prachtig.
    Ennehhhh volgens mij heeft de prenatal grof geld aan ons verdiend. Zie veel dezelfde mutsjes namelijk ,hahahaha

19. Niet meer actief

Mooi he!

Ze ligt nu heerlijk te slapen, ik ga offline, tot de volgende keer :D

En overtijd dames, ik denk aan jullie hoor....

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, mooie foto,lekker genieten meid!

Hier waren alle mutsjes te groot en nu hoeft ze ze niet meer op, zonde van het geld dus achteraf!
    Heb wel pakjes maat 50 bij moeten kopen, maar wat een verschil per merk, alleen die van de Prenatal zijn goed de rest is allemaal nog te groot.

Deel Deze Pagina