Marieke, spannend joh! Eerst tandarts en dan VK.... Pfff wat een stressvolle dag! Veel succes vanmiddag en veel plezier vanavond! Heb het net tegen de collega's verteld! Er was namelijk een collega die het wist en die kon zijn mond niet houden dus heb het maar zelf verteld! Reacties waren erg leuk. Toch wel fijn dat ze het weten!
Marieke sterkte bij de tandarts! Ik heb gister en vandaag via marktplaats 3 buikbanden en 1 positiespijkerrok op de kop getikt, samen nog geen 25 euro incl verzenden. ben dr helemaal blij mee! Fijne dag allemaal!
Ik ben net voor een echo geweest en we hadden een hartje, het was geweldig. Ik ben zo opgelucht! Na 2 miskramen hoopte ik zo dat er iets te zien zou zijn op de echo... en jahoor. Ik ben SUPER blij!
Wat een geruststelling is dat Lapeldoorn, gefeliciteerd. Morgen ga ik voor het eerst naar de verloskundige, hoop dat ik snel voor een echo terecht kan.
Lapeldoorn wat super voor je. Voor degene die vandaag een echo hebben veel plezier/succes. Ik heb het vandaag ook maar op het werk verteld. Ik moest veel zware dingen doen en was kapot als ik thuis kwam. Nou ja dan maar vertelen. Ze hadden het wel door. Gelukkig goede reacties klein wonder
ik krijg ook weer n echo op mijn eerste afspraak met de vk... @lapeldoorn superrrrrrrrr gefeli wijffiej @ de andere dames die vandaag een echo hebben, heel veel plezier
Hey dames, Hier ben ik even met een verslagje van mijn afspraak bij de vk. Alles is in orde, mijn bloeddruk is netjes, 125 over 70. heb veel info gekregen en mag volgende week (dinsdag 19 juni) terug komen voor een echo Ben nu in totaal bijna 3 kg aangekomen... (dat zal nog wel meer worden ivm stoppen met roken, vreet me lens momenteel hihi) Ben helemaal happy nu
Hé Joyce, Goed nieuws! En goed man dat je volgende week alweer terug mag komen voor een echo! Volgens mij was mijn bloeddruk hetzelfde trouwens... x Linda
Lapeldoorn, wow, helemaal goed zeg! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! En Schijndelsvolk mooie bloeddruk hoor en ja die kilo's komen er bij mij ook wel aan, tis voor een goed doel he Nou, ik heb de tandarts weer overleefd, mag over een jaartje terugkomen. Assistente was zo alert om bij de volgende afspraak rekening te houden met de kleine die er dan als het goed is is.... Hihi, apart idee hoor! Nou vanavond echo, die zenuwen voelen trouwens prettiger dan de zenuwen voor de tandarts
Anneliesje, lullig van je ene collega die zijn/haar mond niet kon houden! lexie, veel plezier met je nieuwe kledingaanwinst! lapeldoorn, Mooi he om dat hartje te zien! Nu lekker proberne te genieten meid! klein wonder, leuk he de reacties die je krijgt als jet het vertelt. joyce, fijn dat alles goed was bij de VK! marieke, fijn dat het weer goed was bij de tandarts, ja als je volgende jaar terug komt bij de tandarts is je kleine alweer bijna een half jaar Veel plezier vanavond!
weet je wie ik trouwens al een tijdje mis...missfrodo...dies al een behoorlijke tijd niet meer geweest...
Nou dat je het zegt, inderdaad. Ik praat ook niet veel, maar hang wel zo ongeveer de hele dag hier rond. Heb net even teruggekeken, en ze is 20 mei voor het laatst online geweest. Misschien even een PB-tje sturen?
20 mei...das toch al een halve maand terug an ik me me herinneren da ze toen bijna iedere dag even kwam, en ik geloof dat ze gister een echo had...
*komt met schaamrood op haar kaken ook weer eens even kijken* Zie net een berichtjes van Meliske en realiseerde mij daardoor dat ik al heel lang niet op het forum geweest ben. Dit komt a omdat ik geen emails meer kreeg dat er een reactie was en b simpelweg te druk gehad om er aan te denken. Maar ik vind het heel lief dat ik zomaar een berichtje kreeg. Met mij en de kleine gaat alles in ieder geval prima. Gisteren de eerste echo gehad, 2 dagen verschil met mijn eigen berekening maar dat mag geen naam hebben. Dit betekent dat ik 1 januari ben uitgerekend maar ze hebben het maar op 3 laten staan Vrijdag mag ik een zooitje bloed laten afnemen voor allerlei testen. Verder plas ik nog steeds braaf in de groene bussen, heb ik nog steeds geen klachten (daar ben ik heel blij om) en zijn we intussen in onderregistratie. De registratie is 16 juli en daarna gaan we heerlijk een paar dagen naar Antwerpen, onze favoriete bestemming en daar heerlijk eten in ons favoriete restaurant. Vandaag heb ik mij ook beziggehouden, tussen het werk door, met welke cursussen ik wil gaan volgen. We willen in ieder geval haptonomie gaan doen en voor de rest zijn we er nog niet helemaal uit, er is ook zoveel keus. Nou lieve dames ik zal snel mijn snoet weer laten zien zodat ik niet als vermist hoef te worden opgegeven
hihi gelukkig dat het zo goed met je gaat missfrodo! En natuurlijk dat het met de kleine in je buik ook goed gaat! Ik heb er ook aan zitten denken om haptonomie te gaan doen, maar weet het eiegnlijk nog niet helemaal zeker.... en ook niet of het hier in de buurt kan... Maar moet toch maar is wat info op gaan zoeken. Fijn dat je er weer even was, en [-X PAS OP [-X hoor, nu niet te lang meer weg blijven