Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Oke nou ik ben straks ff weg weet ik ongeveer een beetje wanneer we weer wat nieuws kunnen verwachten ;) Tenzij ze je houden natuurlijk om wat voor reden dan ook. Hebben ze geen internet verbinding in het zkh hahaha :)

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee maar heb wel internet op mijn mobiel haha

3. vivianbraak

Oke doen we het ook voor hahaha! Gek he ik ben niet bezig maar ik vindt het zo spannend voor jullie! Het is net een soap hier!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Berna, je mag mij ook een sms sturen hoor mocht er wat zijn

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik ga er niet vanuit dat ik moet blijven hoor...
    ik denk dat ie morgen de 16de wordt geboren

ben erg benieuwd naar Guppie ook trouwens

6. ProudMum

ja ik ook en ook naar Lapeldoorn

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oja!

8. vivianbraak

Nou meiden ik kom later weer buurten! Berna succes straks bij de gyn en Rox kijken of er om 3 uur wat gaat gebeuren! Tot later!

9. ProudMum

Vivian, ik ga er vanuit dat het niet zo is hoor!

10. Niet meer actief

is er iets speciaals met lapeldoorn?

11. ProudMum

die is ook al een tijdje niet meer geweest. en zal misschien ook wel bevallen kunnen zijn toch?

12. Niet meer actief

roxy, o, op die manier, sorry, ik dacht misschien dat er iets was met lapeldoorn!

Ben ook zo benieuwd naar guppie, hoop dat het nog een beetje goed met haar gaat!

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hoi hoi..
    kwam ook weer eens kijken.
    Is een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest..
    Is er nog zo'n bevallingslijst? En zo ja waar kan ik die vinden?
    Wil even kijken wie er nou allemaal al zijn bevallen.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh wat heb ik met spanning al die pagina's bijgelezen zeg!

Berna, het gaat je lukken hoor... Zet hem op! Ik hoop dat je wel lekker naar huis mag en daar de klus mag klaren

Mamalou, jij ook lekker bezig! Ik hoop dat het snel doorzet!

Vivian, wat zegt je gevoel? Gaat het doorzetten of niet?

Hier rommelt het ook aardig, maar ik denk dat het niet doorzet. Er zit nog steeds veel te veel tijd tussen om echt serieus te nemen. Vanavond naar de vk, ik zie er tegen op omdat ik eigenlijk actie wil, maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken...

15. Niet meer actief

www.krabco.com/lijst

maar er zijn er alweer een aantal bij gekomen, o.a. mariekepieke en missme de stand is nu:

18 jongens
    7 meisjes

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Lapeldoorn staat voor 27 jan op de lijst zie ik, dus het meer waarschijnlijk dat ze nog niet bevallen is, lijkt me

17. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    AAAAAAAH! bedankt (das snel..)
    Goh de jongentjes zijn wel in overvloed hier!

Ik moet steeds maar naar de wc..volgens mij pak ik dadelijk een boek en blijf er de rest van de dag zitten...iedere keer voor 3 druppeltjes opstaan omdat je anders buikpijn krijgt!
    GRRR!
    Jeetje bij sommigen van jullie rommelt het echt wel!
    En ga er maar vanuit dat als je bloed en slijmverlies hebt, het kindje er zo een keer is!
    Bij mijn vorige bevalling was de baby er de dag nadat ik bloedverlies had gehad!

DUSSSSS: SUCCES!

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nou rox, houd het inderdaad eerst maar op 1 hoor! hahaha lijkt me zelf al zwaar genoeg eerst, niet dan? Ben benieuwd of je vanmiddag inderdaad gaat bevallen/ gaat beginnen.....

Anita, precies 100 maanden? grappig dat je dat weet. Leuk hoor, zou wel een goeie zijn als jullie beebje dan komt! Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik edwin al precies ken. Hij heeft als "jochie" bij mijn vader zaterdag werk gedaan in het magazijn, en hoe oud was hij toen? uhhh 16/ 17 zoiets. Nu is hij 34 dusss ik ken hem sowieso al 17 jaar x 12 = 204 maanden. hahaha Nee ik ken hem al wel langer hoor, want hij was onze achterbuurjongen. Nou ja, ik ben weer even een paar minuten met iets anders bezig geweest, hahaha THANKS

Oh Anneliesje. Kan me voorstellen dat je af en toe nog erg onzeker bent. Dat is dus ook waar ik een beetje tegenop zie. Maar ik zou inderdaad ook gewoon de VK even bellen als je je niet zeker voelt hoor. En verder denk ik ook net als Vivian dat je je eigen gevoel moet zorgen. Ik geloof namelijk echt wel in "moederinstinct". Zet 'm op meid. En blijf maar lekker je hart luchten hoor, het moet er toch uit!

Nou Berna, ben benieuwd, je zit nu bij de gyn. als het goed is. Ik hoop dat ze je goed nieuws te melden hebben! Duim voor je.

Mamalou, spannend joh, je bent dus al een stukje op weg.... Tot toi toi

Nou ik ga ff plat. Heb de hele ochtend/middag al bezok gehad, ben nu echt gevloerd. Tot later en succes allemaal!

Knuf marije

19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ik zou ook niet weten wanneer zij hier geweest is trouwens (lapeldoorn). Misschien is ze gewoon gestopt met het bijhouden van dit forum? Ik heb ook niets vernomen (onthouden) of er iets speciaals met haar gaande was.... Ik hoop dus dat het allemaal goed gaat....

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

berna je bent nu bij de gyn, hoop op goed nieuws voor je

anita leuk zeg 100 maanden...

mamalou, 2 cm, wow wou dat ik ze had haha...maare succes.

lapeldoorn,had toch laatst iemand een pb terug gestuurd en alles ging toch goed, of was dat iemand anders

voor de rest hou ik het ff kort hoor

ik ben bij de vk geweest, alles was weer goed, kleine zat nog niet helemaal ingedaald maar wel beetje vast, (kan dat vroeg ik me af) nou ja voor de rest weinig te melden.

voor de lijst 10,1 kilo gegroeid en woensdag 23(?) 9.45 uur nieuwe afspraak vk
    ik hoop niet dat ik heen moet maar goed....

wie zet de lijst nu online trouwens?

Deel Deze Pagina