Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Berna, heel veel succes meid!

marieke, fijn dat je flesvoeding keuze zo goed bevalt!

2. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh Berna, meid zet 'm op. Nu is het echt zover. Ik hoop dat je het allemaal goed doorstaat meid en dat je het een beetje op kan vangen. We leven met je mee hoor! Dikke knuf voor jou!

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    JEEEEH!
    Spannend hoor hier!
    Iedereen die weeen heeft: zet hem op!

Hier is er helemaal niets eigenlijk..
    Beetje ongesteldheidspijn en harde buiken sávonds, maar het is de moeite haast niet.
    Wat ik heel erg vind is al die mensen die je ineens aanspreken..
    Het duurde vandaag wel 3 kwartier voordat ik eindelijk weer naar binnen kon nadat ik de kinderen naar school had gebracht..pffff iedereen zegt hetzelfde: hoelang nog? Goh dat je nog rond loopt en vooral: "Nou toen ik zo ver was deed ik nog dit en dat en had ik zo'n last van zus of zo"

Nou ja ze bedoelen het vast goed...

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Marije78; irritant he zo'n dag. Ik heb wel allerlei pijntjes in mn buik, maar met douchen is het niet erger geworden, ik wacht rustig af.
    Ondertussen wel weer mn darmen geleegd dus er is wel wat gaande, maar wat......?

Berna spannend meid, zet em op!

En over het SofiaZH hoor ik meer tegenstrijdige berichten. Ik bedoel ik hoor meer dat de diverse gyneacologen diverse meningen zijn toegedaan. Verwarrend en frustrerend lijkt me.

5. Niet meer actief

lexie74, normaal gaan wij ook altijd naar emmeloord naar het ZH, maar door mijn MK in 2006 ben ik in zwolle terechtgekomen, maar het is niet mijn 1e keus.

6. Niet meer actief

Ik denk aan je meid! En spreek uit ervaring, het gaat vanzelf, komt goed!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh Berna ik ben zo blij voor je dat het ECHT gaat gebeuren nu! Ik gun het je zo ontzettend na die lange dagen van overtijd lopen...

Mamalou zal ook wel lekker bezig zijn, ik ben erg benieuwd naar jullie kleintjes!

Ik hoop dat er wel "overtijd-vriendjes" overblijven waar ik lekker mee kan klagen, niet allemaal gaan bevallen nu he ;)

8. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nee hoor guppie, ik ben er ook nog! hihi

9. Niet meer actief

Nou wij gaan slapen,

tot morgen maar weer!

10. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    tot morgen. Welterusten allemaal. Hier ook maar eens een poging wagen.

Knuf Marije

11. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Dames, even kort.....

Vanavond ben ik om 23.38 bevallen van een gezonde zoon genaamt: Romano !

Hij weegt 3380 gram. We zijn net thuis gekomen en ik heb zojuist even de kraamzorg geregeld!

Details volgen verder nog! Weltrusten iedereen!

12. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Inbraak:

Goedenmorgen! Hier februari mama. Dat heb je snel gedaan Mamalou.

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!

Genieten nu.

Groetjes,
    Miranda

Uitbraak

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Mamalou onwijs gefeliciteerd met je zoontje Romano!!

Berna ik denk aan je meis hopelijk heb jij je wondertje ook al in je armen!

Voel me niet helemaal top vandaag, ik heb wel goed geslapen kan het alleen niet zo goed omschrijven wat ik dan voel 8)

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mamalou, van harte gefeliciteerd met Romano!!!!

Erg mooie naam hoor! en snel gedaan!

Zometeen mijn kleine meisje (mijn kat maar zo voelt het echt) naar de dierenarts brengen. vind het zooo zielig

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Mamalou, VAN HARTE MET JULLIE ZOONTJE ROMANO. Jeetje wat heb je dat snel gedaan! Ik hoop dat het een prettige bevalling was. Lekker "uitrusten" nu he! En we wachten op je verhaal/ foto's!

Berna, ik denk aan je! Hoop dat jij ook lekker aan het genieten bent hoor!

Nou hier gisteravond dacht ik ook dat het begonnen was. Heb me toch een weeen gehad, ongelooflijk. Ik had echt het idee dat het een storm was ofzo (hoezo toepasselijk met dat weer?!). Ze kwamen om de 2 minuten, hielden ongeveer een halve minuut aan. Ik werd er gewoon door overdonderd. Maar was zoooooooooooooooooo blij DAT ik wat voelde. Vol goede moed naar bed. Maar helaas....... alles is weer rustig. OH IK WORD ECHT GEK. Ik zit alleen maar te janken vanmorgen. Ga nu mams bellen. Ik wil gewoon winkelen. Ik ga me toch een eind wandelen, ik weet dat het niet mag, maar ik zoe het lekker toch!

Meiden, ik weet niet of ik hier nog kom vandaag, want ik moet nu gewoon heel wat anders denken/ doen....... Maar ik leef met jullie mee hoor!

Knuf Marije

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

marije, gewoon lekker doen waar je zin in hebt, afwisselen met een kopje koffie en een lekker stuk gebak erbij!

17. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,
    Wat is het allemaal spannend hier zeg! Ik lees elke dag even hoe het met jullie gaat!
    Mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes! Sterkte voor de meiden die aan het wachten zijn.
    Hier ook nog niks... Ja, harde buiken maar daar schijn je eerder last van te hebben met een tweede. Bij Helena was ik twee weken over tijd en heeft de vk thuis mijn vliezen gebroken. (na al twee keer gestript te zijn voor die tijd). Toen ging alles heel snel.
    Ook ik ben mijn lijf zat. Wil weer lekker kunnen wandelen en einden kunnen fietsen...
    Zal nog even duren voor ik mijn lijf weer terug heb. Ga net zoals bij Helena weer proberen om borstvoeding te geven. Hopelijk voor een half jaar dan hebben die kleintjes er het meeste aan.
    Goed, ik ga lekker douchen. Vandaag een dagje voor mezelf. Helena is naar de oppas. Heerlijk!

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mamalou, van harte gefeliciteerd!!! Best snel gegaan allemaal zeg! Geniet er lekker van!

Marije78 balen dat het dan weer stopt zeg! Ik hoop dat het shoppen helpt...

AnitadeJong ZH Emmeloord heb je tegenwoordig ook niets meer aan hoor, je kan er niet een smeer bevallen, moet je al naar Lelystad of Friesland. Ik heb gekozen voor Sneek mocht ik wel onverhoopt naar het ZH moeten. Ik heb niets met Lelystad...

Ik heb vanacht best goed geslapen eigenlijk, af en toe periodes van bijna 2 uur achtereen slapen. Heerlijk. Verder tja nog steeds regelmatig harde buiken maar niets doorslaggevends, dus we wachten maar rustig weer af....

Fijne dag dames!

19. Niet meer actief

AnneLiesje: volgens mij zijn die tranen heel normaal! Dikke knuffel meis! Het lijkt me in het begin ook heel moeilijk om te weten wanneer je moet voeden en zo... En waarom ze huilen...

Mamasu: vandaag mss keizersnee dus... Ik hoop het voor je!

Vivian: ik heb je tel.nr. ook in mn telefoon gezet en je mijn nr. ge-pb't, aangezien ik denk hier ook nog wel ff mee te typen! Ik sms ook naar iemand die hier nog typt als het zover is, want Roy vragen het hier op het forum te zetten is niet zo'n succes denk ik ;)

San: heb dat ook af en toe dat ik me hartstikke verveel thuis! 't is mooi geweest nu hè ;)

streepjes: erg is dat hè, dat je nergens naar toe kan gaan zonder dat er steeds mensen je aanspreken... En ze hebben allemaal zo'n medelijden, want het ziet er zo zwaar uit ;)

Guppie: ik ben dr ook nog hoor ;)

Yeay Mamalou, gefeliciteerd met jullie zoon!

Roxy: sterkte bij de dierenarts.

Marije: oh wat frustrerend dat het nu weer rustig is! Dat lijkt me idd helemaal niets, denk je dat het eindelijk begonnen is...

Berna: ik hoop dat je inmiddels mama bent, ben erg nieuwsgierig naar hoe het met je gaat. Normaal heb je tegen dit tijdstip allang wat gepost, dus ga er vanuit dat je bevallen bent :D

Hier alles nog steeds héél rustig. Straks weer naar de vk, daar heb ik ook geen zin meer in zeg. Hoop dat het de laatste keer is.

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

mamalou, van harte gefeliciteerd met de kleine, geniet er lekker van

berna, succes meid, of misschien is de kleine er al.

sorry dat ik niet zo veel reageer maar voel me niet echt super...zit er ff door heen....ben zo moe en slapen kan ik niet eens. vannacht om half 5 was ik alweer klaar wakker...
    vandaag wel 40 weken...zal mij benieuwen hoeveel dagen ik er over heen zal gaan.

ik denk wel aan jullie hoor....leef ook mee met de meiden die al over tijd zijn.

ik ga me douchen en dan zo met Lisa naar Logopedie.

Deel Deze Pagina