Hallo allemaal, Ik sluit me hier nu pas aan omdat ik nu pas heb ontdekt dat er een januari mama's forum is. Ik ben uitgerekend voor 6 januari, maar volgens mijn eigen berekening kom ik ongeveer 4 dagen vroeger uit. De onzekerheid die velen beschrijven herken ik goed. In februari had ik een miskraam met curettage op 9 weken. Nu was de eerste echo gelukkig wel goed, maar ik ben alweer heel bang voor de 2de echo op 27 juni. Ik heb niet alle pagina's gelezen hier, dus ik heb wat vraagjes die misschien al eerder aan bod gekomen zijn: -ik ben nog maar 1 kg à 1,5 kg aangekomen is dat weinig? Ik kan nog in mijn kleren, maar nu moet ik wel zeggen dat ik normaal nogal ondergewicht heb en meestal rokken en broeken moet kopen die nog steeds vrij ruim zitten. Nochtans eet ik meer en vetter dan normaal. Ik heb echt een afkeer van bepaald voedsel (bv brood wat ik zo graag at voordien, en koffie bah). Toch kan ik al wat beter met de misselijkheid om en het is al iets gebeterd met momenten. Maar ja, dan word ik weer ongerust...Zijn er hier januari mama's bij wie de misselijkheid al iets handelbaarder wordt? groetjes juni
Vandaag kreeg ik via rubriek Zwangerschap een oproep om me te melden bij de januari mama's. Nou, bij deze! Mijn echoverhaal staat in ander berichtje te lezen. Voel me nu helemaal gelukkig en kijk uit naar de 5e juli als ik voor de 2e echo mag. Moet er wel even inkomen dat je in deze rubriek ook kan lezen/posten. Groetjes, Neus
juni, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! 1 a 1,5 kilo is heel normaal hoor, niks teveel en niks te weinig, ook schilt het heel erg per persoon wat zij aankomt. Neus, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoi! Juni en neus welkom! Vandaag ben ik (zoals meerderen) bij de VK geweest. Ik krijg pas over 2 weken mijn echo op maandag 25 juni... Ik had begrepen dat dit al eerder gebeurde, maar helaas. Het hartje heb ik ook niet gehoord, want ik ben in een vroeg stadium en de vk wil niet dat ik me onnodig druk maak. Bloeddruk was prima 100/60. Ze denkt wel na het voelen van de buikwand (uitwendig) dat ik verder ben dan 8 weken, maar daar weet ik pas meer over na de echo. Morgen bloed prikken en de 25ste hoor ik of er eventueel bijzonderheden zijn. Groetjes, Sandra
Willen jullie allemaal voor me duimen? Ik heb morgen mijn eerste echo en ik ben zooooo zenuwachtig....
vanmorgen de echo gehad en.... Onze beeb doet het hoor! Wat prachtig zeg, dat apparaat op je buik en zie je opeens je kindje Ik zag meteen het hartje, dus phew! Dikke opluchting! Het zag er helemaal prima uit, grootte klopt precies met mijn berekening en op het eind ging het nog even zwaaien naar ons! Ik bekeek mijn lichaam opeens heel anders! Voor het lijstje; ik heb 25 juli mijn 2e echo en nu ik het kindje heb gezien denk ik dat het een jongen is. Slaat natuurlijk nergens op, maar dat zegt mijn gevoel gewoon. Sorry voor mijn echo berichtje, maar zit even op een wolkje hoor! Ik zal straks proberen een foto te maken van mijn echo, anders scan ik het even in bij mijn ouders.
ben heel benieuwd guppie! heerlijk he! Hier vandaag ontzettende pijn in mijn buik gehad denk bandenpijn pff heavy net ff gezwommen en nu gaat het beter
guppie, fijn dat alles goed is, natuurlijk ben ook ik erg benieuwd naar de echo foto san, hoelaat heb je de 25ste de echo? Ik heb em ook de 25ste! marieke, hoe was jou echo?
Hoi. Ik heb de 25ste om 16.00 de echo en jij Meliske? Gefeliciteerd guppie! succes busy busy. moppie, vanuit hier ook veel succes! Groetjes, Sandra
Ik krijg het niet voor elkaar. Kan de batterijen van de digi niet vinden en met mijn mobiel is het niet te zien. Even geduld nog...
Nou meiden! Freubeltje doet het hoor! De echo ging heel snel, maar we hebben toch echt een hartje zien kloppen. Hij/zij is 1,6 cm. De echo heeft ze uitwendig gedaan, dus is een beetje vaag, maar zet 'm straks nog even in m'n album. Heel apart hoor zo'n klein wezentje in m'n buik.... 17 juli krijg ik een termijnecho. Dan is er echt veel meer te zien, ben dan 13 weken. Nou, bloeddruk was netjes 110/60 en we hebben een hele stapel folders enzo mee. Nu wordt het echt! Joepie!
moppie, suc6 en veel plezier morgen bij de echo. san, ikke om 19.30 uur. Spannend hoor! Marieke, fijn dat alles goed was meid! Mooi he zo'n klein kloppend hartje in je buik!
Neus en juni jullie staan erbij op de lijst, willen jullie de ontbrekende gegevens even doorgeven? Guppie: wat een geweldig gevoel is dat he, zo apart! Jij zweeft ook ergens rond? Succes Busybusy morgen! De lijst is aangepast en de echo staat in m'n album, ben helemaal trots! Nu gaan we het wereldkundig maken. Owja, we doen geen nekplooimeting, omdat het toch een kansberekening is. Nou, kga zo lekker slapen. Voel m'n buikje wel, ze heeft hard gedrukt met dat apparaat
Nou de lijst in m'n onderschrift hier, staat in het blauw "Lijst januari 2008 mama's" en je kunt het doorgeven via pb of via een berichtje hier Je kunt ook onder mijn naam op de knop WWW drukken, kom je er ook. Enne graag gedaan hoor!
hallo meiden, Hier gisteren ook een goede echo. OOOhhh wat was dat fijn om het hartje te zien kloppen en het mensje in wording te zien. Lijkt wel dat ik nu pas echt geloof, aangezien ik bijna geen symptomen heb. Ben wel moe, maar dat is het enige eigenlijk. 5 juli mag ik terug voor een volgende echo. Nou de meiden die vandaag mogen erg veel succes, kom hier snel lezen hoe het allemaal is gegaan. groetjes