Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wat een lekker poppetje!

2. ProudMum

anita, wat lief van mariet! krijg er gewoon kippenvel van! Dus ze wil er toch wel bij zijn he?

Geboorte heb ik ook nog niet binnen, maar ik moet er constant achteraan. anders krijg ik hem gewoon niet! slecht he?

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Anita leuk dat ze zo meeleeft! Lekker rustig aan doen vandaag!

Ik ga mijn meissie weer voeden, fijne dag allemaal.

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Als 1e marieke en mamalou Gefeliciteerd met jullie kleintjes!

Berna: hopelijk ben je al bevallen en kun je al lekker genieten, mocht je nog bezig zijn.....zet hem op!

Bedankt voor jullie reacties, we hebben uiteindelijk gisteravond de ha-post gebeld, Tim begon opeens zo te krijsen, wilde helemaal niks, geen speentje, geen pink, geen flesje hij heeft idd spruw en heeft nu gel voor in zijn mondje, gaat nu al weer een stuk beter gelukkig!

5. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Mamalou, gefeliciteerd met je zoontje Romano!! dat heb je nog snel gedaan zeg!

Marije, winkel ze vandaag!

Lexie, dus emmeloord is ook al minder, nou ja ik kom gelukkig niet zo vaak in ziekenhuis! lelystad zijn we 1 x geweest, is ook wel een mooi ziekenhuis

Mamasu, we denken hier aan je, ik hoop dat je vandaag je kindje in je armen kan sluiten!

Roxy, succes bij de dierenarts! oh, je mag alweer bellen over een uurtje.

anita1975, gefeliciteerd vandaag ook alweer 40 weken! en wat een lief briefje van je kids, Super!

Linda, das handig ja, die lijst zo! ik ben de ZH bezoekjes ook zat! blehh....

Berna, heeft vast haar baby al, ben zo benieuwd!

Hier is er weer niks aan de hand! ik ga me alvast inschrijven bij de overtijd club hier! als ik 42 weken ben is het trouwens 1 februari, dan wil ik perse ingeleid worden (ga ik op staan, maandag in het ziekenhuis) dus dan wordt het toch nog een februari kindje :confused:
    (Nou laten we hopen dat dat niet gebeurd!)

Wel een ontzettende rotnacht gehad, de hele nacht wakker geweest, ben midden in de nacht maar gaan spelen op mijn nintendo ds, marco was ook de hele nacht wakker, das minder natuurlijk i.v.m. zijn werk.

Vrijdag krijg ik een telefoontje over hoe de stand van zaken is met het KDV, we staan gewoon op een wachtlijst! grrr.....
    De kleine is gewoon al vanaf augustus ingeschreven en zo groot is Kampen nou ook weer niet! Nou afwachten maar....
    (ik hou van zekerheid en die is er nu dus niet!)

6. anita1975

anita1975 Niet meer actief

mooi meisje anneliesje...

enne nou erbij zijn weet ik niet maar ze heeft op school wel ff geregeld dat ze naar huis mag omdat ze dan op lisa moet passen, ze gaan gewoon boven spelen dan, als het overdag is.
    Normaal mag ze geen mobiel mee naar school maar zij nu wel haha...
    Maar ze wil wel dat ik haar 's nachts ook wakker maak als ik moet bevallen.

7. ProudMum

AnitaJ, hier ook een mega wachtlijst. zit toch aan gastouders te denken.....

lief hoor dat ze dan op Lisa past, en dat ze dat heeft kunnen regelen met haar school

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0

9. anita1975

ja Mariët heeft een hele lieve juf en ze heeft het dus gevraagd en het mocht...nou ja ik hou haar niet tegen dan hoor.

nou ik zal ff brood uit de vriezer halen en dan maar ff wat eten hier...
    en voor de rest........wachten!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mamalou gefeliciteerd! Snel gedaan nog zeg! nu maar lekker genieten meid!

Nog geen nieuws van Berna? Dan hoop ik maar dat ze gewoon lekker aan het genieten zijn en niet dat er iets mis is gegaan...

Wat is de bevallingslijst al lang. Kan het niet uitstaan eigenlijk. Moet echt weer oppassen dat ik niet weer negatief ga doen. Marije, ik voel zo wat jij ook moet voelen, het is echt geen pretje meer! Lekker je zinnen verzetten meid!

11. ProudMum

Beter dat ze het uit zichzelf doet dan dat jij erom moet vragen toch anita?

12. Niet meer actief

Anita1975, liep je bij je andere kids ook over tijd?

13. 12309

12309 Niet meer actief

Anitadej; rustig aan doen vind ik een beetje moeilijk. Ik ben gewend om altijd in de hoogste versnelling te leven en nu kan/mag ik dat niet meer en dat is erg lastig, maar ik heb het voor de uk over.
    Marije: de reacties van school doen me zeker goed. Hoe laat moet je naar de VK? Dikke knuf voor jou!
    Mamalou: gefeliciteerd met je zoontje Romano!
    Linda: wie weet krijgen we straks op dezelfde dag onze uk, zou wel een bak zijn nietwaar? Hoe was het bij de VK?
    Anita1975: ook een dikke knuf voor jou!
    De wij komt pas in februari, ik kreeg 'm van een vriendin, heb laatst maar eens gebeld. De telefoniste vond het maar raar, want ze zei dat ze in haar systeem kon zien dat ik wel een blije doos had...
    Ik heb gelukkig mijn lachen in kunnen houden, was toen een beetje melig, maar ze zei het ook wel een beetje raar!
    Roxy: hoe is het met je kat?

14. ProudMum

San, over een klein half uurtje mag ik bellen. alles zal wel goed gegaan zijn, anders hadden ze mij toch wel gebeld?

15. anita1975

ja Mariët en Peter zijn 10 dagen te laat geboren en Lisa 4 dagen te laat.
    Ik ga er nu ook wel van uit maar toch, dit is al zo zwaar met die pijn enzo, dat had ik anders niet...maar bij lisa lag ik met 39 weken in het ziekenhuis...en nu gelukkig niet

16. anita1975

indd het duurt nog ff voor de nieuwe WIJ komt

Verschijningsdata

Wij Jonge Ouders verschijnt tien keer per jaar. De verschijningsdata voor 2008 zijn:

Nummer 1/2 30 januari 2008
    Nummer 3 5 maart 2008
    Nummer 4 2 april 2008
    Nummer 5 5 mei 2008
    Nummer 6 4 juni 2008
    Nummer 7/8 6 augustus 2008
    Nummer 9 3 september 2008
    Nummer 10 1 oktober 2008
    Nummer 11 5 november 2008
    Nummer 12 3 december 2008

17. ProudMum

hey handig lijstje Anita!

18. Niet meer actief

ik ga zo harry potter kijken, deel 5 "orde van de feniks"

19. ProudMum

20. ProudMum

pff bel ik net, is ze nog niet geholpen. ze lag lekker in het zonnetje. ze is nu aan de beurt en mag om half 3 weer terug bellen

Deel Deze Pagina