veel kijk pleizer anita ik ga ff languit op de bank denk ik.... net ff wat gegeten, lisa zit aan de rookworst van de hema, ze heeft bijna een halve op en 3 stukjes brood (zonder korsten) hihi. Peter gaat naar de bibliotheek en Mariët zit boven achter de pc. heb een soort spierpijn onderin mijn buik, voelt niet echt lekker....
Het is rustig hier he... We zijn met steeds minder anita, vandaag uitgerekend zie ik! Ik ga maar weer eens lekker in bad, nu kan het immers nog op mijn gemakje! Daarna maar eens aankleden en lekker naar buiten met de hond!
Ik reageer niet zo vaak, maar ik volg jullie nog steeds hoor! Ik zal waarschijnlijk een van de laatste zijn die uitgerekend is? Echt al een heleboel babytjes zijn al geboren, leuk! GEFELICITEERD IEDEREEN! Hier erg veel pijn van mijn BI en ook mijn migraine is weer terug, vandaar dat ik ook niet zo veel kan reageren. Nou meiden zet hem op..en hopen dat het niet lang meer zal duren eer we allemaal een gezond kindje op de wereld hebben gezet!
hoi hoi! MAMALOU, jeetje meid, dat heb je snel gedaan! gefeliciteerd met je zoon! hoop dat je lekker aan het bijtanken bent! citroentje, als hij teveel neemt spuugt hij het inderdaad wel weer uit. dat kan ook geen kwaad dan, want hij houdt wel binnen wat hij nodig heeft. het is wel naar dat hij moet spugen ja, dus kan me voorstellen dat je dan wat minder enthousiast bent als hij alle voeding die je hem aanbiedt opdrinkt... Hier werkt het voeden op vraag ook nog niet helemaal goed, omdat Casper vanwege zijn geringe gewicht toch echt nog 7 voedingen moet krijgen. ik moet hem overdag dan ook regelmatig wakker maken voor een voeding (die hij dan wel heel goed drinkt, maar toch baal ik dat ik hem niet zelf wakker kan laten worden). Wie was er nou naar de huisarts geweest gisteravond? was jij dat ook citroentje? fijn dat er een gel is gegeven voor de spruw en ik hoop dat de kleine man snel weer lekker in zij nvel zit! Marije, dikke knuf voor jou! echt balen dat je zulke dikke weeen had en het weer is gestopt! Berna zal nu ook wel een kleintje in haar armen hebben denk ik? spannend hoor! guppie, ook voor jou een dikke knuffel! het is nu echtuitzitten geblazen he? Nu casper zoveel ligt te slapen begin ik me te vervelen.... vanmiddag komt de wijkverpleegkundige van het CB. Denk niet dat ik daarna nog ff naar buiten kan met Casper (weet ook niet waar ik naartoe moet, de winkels zijn me net iets te ver weg om al te lopen...). morgen ga ik naar het weeguurtje en dan met beide kids (mijn dochter is morgen gewoon thuis) naar enschede naar de pedicure... dat wordt nog wat haha. en vrijdag heb ik ook iets gepland, maar ik weet toch echt niet meer wat.... Mijn geheugen werkt nog niet helemaal goed zeg maar.... haha. dikke knuffel!
ps, MAMASU, heb de hele nacht aan je liggen denken. hoop zo dat je inmiddels je kleintje in je armen hebt en dat je vanavond niet nog eens zonder baby naar huis wordt gestuurd (dat kan ik me haast niet voorstelle ndat ze dat zouden doen!). toi toi toi! MOby, wat naar dat je migraine weer terug is! weet niet of je de laatst uitgerekende bent hier eigenlijk. sterkte meid!
Heey meiden.. Ik dacht laat ook ff wat van me horen Heb niet zo heel veel tijd.. Constant bezoek.. Hier gaat alles wel lekker.. Alleen veel last van de keizersnee maar goed gaat wel weer over.. Justin maakt het goed! Hij slaap snachts onsettend goed.. vannacht om 10 uur fles en hij kwam pas om half 4 weer Zo kom ik wel weer aan mn slaap uurtjes Hoe is het hier met iedereen? Liefs, Geraldine.. PS weet niemand iets van berna? ben zo benieuwd! PPS Weer wat fototjes geplaatst
Pff ik wil oohook! Bijna iedereen van de zwangerschapsgym is nu bevallen behalve ik en een die begin febr uitgerekend is. Frustrerend dat wachten bah... Ben ook benieuwd hoe het met Berna is op het moment. Ik hoop toch echt dat ze bevallen is inmiddels, zij was er al zo mee aan.. Nou ik ga maar dutje doen denk ik, meneer LEx gaat zo weer werken, dus dan ehb ik toch niets beters te doen Tot later dames!
geraldine mooi mannetje hoor.lekker vredig te slapen. moby vervelend meid dat de migraine terug is.doe lekker rustig aan meis. mijn mannetje is heel lief badolie voor me gaan halen en speculaas. rozemarijn schijnt de weeën op gang te kunnen brengen en speculaas ook.wil zo graag die kleine man vasthouden.vanacht veel over m gedroomt over hoe hij eruit ziet.heb zelfs vingertjes en teentjes geteld.
hihi kristy zou het allemaal helpen, ik weet het niet meer wat wel en niet helpt, ik geloof er ook niet meer in....ja w88 dat helpt...haha Rox wat stom dat ze nog niet geholpen was zeg, of jij niks beters aan je hoofd hebt, dan afwachten.... nou gelukkig kan je zo weer bellen. en kan je haar vandaag nog ophalen. geraldine,fijn dat het goed gaat met justin enne mooi mannetje hoor marij, gaa ook goed bij jou en met casper lees ik... geniet er lekker van en ik hoop dat ie lekker gegroeid is. guppie, lekker een bad...w88 duurt lang he.? nou ik ga weer plat haha, lag al op de bank maar lisa moest plassen, dus ik heb nog ff wat op geruimd en de was en afwasmachine aangezet. ook nog ff een dvd aan het branden boven. Mariët is nu ook naar de bieb....
hahahaha anita, stel je voor dat mijn vliezen ondertussen gebroken waren! dan had ik wel een probleempje gehad he? nog een kwartiertje en dan mag ik bellen....
ach anita w88 helpt ja dat is een feit als het werkt laat ik het hier weten.heb t via google bij een ander forum gelezen.zwangere vrouwen werden gewaarschuwd in een kuuroord dat rozemarijnbadolie wee activerend kan zijn. het proberen waard. het ruikt wel erg sterk moet ik zeggen. nou,ga nu in bad met een doos speculaas en rozemarijn. zal straks in iedergeval naar rozemarijn ruiken probeer er maar de humor in te houden
Mamalou gefeliciteerd met Romano, het laatste deel is dus wel opeens snel gegaan. Geniet maar van je mannetje. Volgend jaar echt een babyboom. Eerst mijn ene schoonzusje zwanger, mijn beste vriendin ook en gisteren vertrelde mijn broer dat zijn vrouw ook zwanger is. Wel leuk zo allemaal een beetje dezelfde leeftijd.
fijn roxy dat het goed gegaan is... ja en douchegel, helpt niet he je moet in bad haha...met olie? nou kristy ik hoor het wel en anders moet ik roland toch maar ff naar de kruidvat sturen straks... gister zei ik al tegen hem ga ff naar de winkel en haal ff bitterlemon op.... oh bah haha konden we zelf maar wat doen he...? ik heb maar thee gezet, ff rustig liggen kan hier niet.. lig je net komt de TNT aan met een pakje, inkt vor de printer en lege dvd's dan belt er weer iemand aan die je boekjes aan wil smeren. dan komt de gewone post.... dus ik ga maar ff thee drinken met lisa en ondertussen pc'en....
Dat is fijn Roxy! Kristy, nog steeds niks bij jou joh... Jouw geduld wordt ook flink op de proef gesteld! Ik heb ook gelezen dat rozemarijn de weeen op gang helpt. Als het bij jou werkt laat je het dan even weten? Dan haal ik ook even een flesje Was helemaal vergeten dat mamasu vandaag naar het zkh zou gaan. Ik hoop voor haar dat ze een plekje hebben en dat ze haar kindje in haar armen mag houden!
heb geen bad helaas.... in ons volgende huis komt er echt een bad. tjee dan krijg je ook geen rust zeg!