Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ook. mijn gevoel zegt dat de kleine er is hoor.

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja mijne ook maar toch we willen wel ff weten hoe het is gegaan he...

3. anita1975

wij hebben ook geen bad hoor, alleen een hoekbad, daar kan ik trouwens nog wel in zitten....haha soms ff moeite om er uit te komen maar toch....
    toen ik mijn cafe nog had, had ik wel een bad, heeeeeeerlijk zeg....

4. Niet meer actief

Geraldine, wat een mooie foto's zeg! ik hoop dat je snel weer hersteld van je keizersnee.

Harry potter 5 was een leuke film ja, duurde wel lang zeg, pfff...
    Nou ja, over een uurtje kan ik alweer beginnen met koken, marco komt altijd al om half 5 thuis, lekker vroeg!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    roxy, anders neem je een voetenbad met heeeeel veel olie!

Ik heb gisteren ook bitter lemon gekocht, maar vergeet er steeds aan te denken het te drinken. Schiet ook niet op he. Vraag me uberhaupt af of het wel werkt.

Heb sinds vanmiddag een zere rug zeg, gatsie echt heel vervelend!

6. Niet meer actief

wel een heel irritant muziekje bij dat spelletje zeg, hahaha

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja he?

Nou, ik ga, moet naar de bank, geld halen voor de dierenarts en dan Romi halen. tot morgen maar weer!

8. Niet meer actief

Lefbekkie: goed om te horen dat alle onderzoeken tot nu toe positief zijn! Hoe gaat het met jou?

Anneliesje: mooi meissie hoor!

anita1975: lief zeg, dat briefje!

Citroentje: gelukkig gaat het weer beter!

Moby: wat naar van je migraine! Ik heb een voorhoofdsholteontsteking gehad en dat was echt geen pretje!

Geraldine: mooi ventje hoor!

Roxy: gelukkig dat alles goed is gegaan!

Nog geen nieuws van Berna? Denk dat ze wel al bevallen is hoor...

Hier weer een hele middag in het ziekenhuis doorgebracht, bah bah. Daar wordt je pas sjagrijnig van... Mn bloeddruk was te hoog bij de vk, 140/100 met de gewone band en 130/95 met een bredere band. Doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar weer aan de CTG gelegen, bloeddruk een aantal keer gemeten, bloed geprikt, urine ingeleverd... En alles was natuurlijk hartstikke goed. Mn bloeddruk zakt vanzelf als ik daar op bed lig en zolang ie nog kan zakken, is het goed... Op de echo was te zien dat ie nog genoeg vruchtwater heeft, dus maar weer naar huis. Dit is echt de eerste dag dat ik zeg dat ik het ZAT ben!

9. Niet meer actief

Linda, wel fijn dat alles toch goed is! kan me wel voorstellen dat je het even zat bent hoor!

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    linda snap wat je bedoelt hoor met het zat zijn.
    nog even meid ;)
    wel fijn dat alles met de kleine goed is.

hier is de kleine erg druk sinds het bad.hoop echt dat het werkt.water was echt rood en het hele huis rook ernaar :D misschien straks nog een keertje :oops:

roxy alles goed met romi?

het schijnt dat je minimaal 17 liter bitter lemon moet drinken eer het werkt plus de kans dat de kleine in het vruchtwater poept is erg groot.
    ik lust echt geen bitter lemon dus durf er niets over te zeggen.

bij mijn zoontje zit ook een mama die een paar dagen over tijd is.

berna we denken hier allemaal aan je.heb je je kleintje al lekker vast?we branden hier van nieuwsgierigheid :oops:

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh is dat echt waar kristy, ik wil geen ertensoep-vruchtwater hoor!

Linda, kan me voorstellen dat je het zat bent. Gelukkig was wel alles goed. Het zou balen zijn als je nog zwangerschapsvergiftiging oploopt...

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar het rommelt hier wel weer sinds een paar uurtjes. Had wat rugpijnen, die steeds terugkwamen en wat krampen in mijn buik die ik echt wel even weg moest zuchten, maar mijn gevoel zegt dat dit het nog niet is. Ik hoop wel dat het een begin is!

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou ik meldt me ook even heb vanmiddag heerlijk liggen slapen! Ik heb even de puf niet om terug te lezen :oops: doei k morgen wel even.

Ik was heel benieuwd naar Berna maar ik denk dat ze lekker loopt te genieten van haar kleine!

Alle overtijd mama's dikke knuf kan me zo goed voorstellen dat jullie het helemaal zat zijn! Ik was het vandaag ook helemaal en dan steeds die sms heb je al weeén!? Ggrrrr ik snap dat ze het goed bedoelen maar vervelend is het wel. Nou meiden miss tot later!

13. anita1975

nou linda, ik snap je ook wel door gestuurd worden en dan is alles ineens weer anders....
    maar fijn dat alles goed was zeg.

kisty zoveel bitter lemon kan ik niet op haha, en er zit ook nog prik in dat werkt ook niet goed voor mijn maagzuur, bah ik word er misselijk van.
    enne misschien helpt je bad...

guppie, wie weet gaat het door zetten bij je...
    ik heb nergens last van, vanmorgen wel af en toe wat buikpijn en beetje in de rug maar vanmiddag niks meer...

vivian rustig aan he...

we zijn het allemaal zat hier, haha....
    ik ook had zo straks weer een uitval ook nog, pfff
    ik kan echt niet meer, eten smaakt me niet meer, roosvicee is niet lekker meer, slapen wil niet meer en ik ben zo moe, die pijn die ik heb is niet leuk meer, heb nog liever weeen, ik weet dat die weer weg gaan en dat ik dan van deze pijn af ben....na een paar dagen...hihi

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb nog steeds flinke buikkrampen, maar nog steeds niet het gevoel dat "dit het is". Ik hoop wel ontzettend dat het door gaat zetten nu!

Ik wil jullie wel vragen dat -stel dat de baby een keer besluit te komen- of jullie dan geen berichtjes op mijn hyves willen zetten. Wij willen nl niet dat mijn schoonfamilie het meteen weet, die krijgen het een paar dagen later wel te horen ;)

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    of het door het bad komt geen idee maar ik heb het zo vreselijk warm.pff
    voel mezelf ook heel erg geprikkelt en het is lichtjes aan het rommelen.
    of het door het bad komt geen idee hoor.

veel he 17 liter,moet er niet aan denken,pff

meiden morgen naar de vk om 10:50.gaan ze meteen kijken of er gestript kan worden.nooit gedacht dat ik daar blij mee zou zijn.

fijne avond

guppie succes ;)

16. anita1975

oohw waarom dat guppie, is het contact niet zo goed, misschien heb je het wel gezegd hoor maar dan ben ik het ff kwijt...

hier ook weer hoofdpijn, gister ook al....pffff

17. anita1975

heb je de hele fles gebruikt haha....
    nou ik wil ook doe mij ook zo'n fles olie.

kristy, wie weet!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Lieve Januari-mama's,

Zojuist kreeg ik een smsje van Berna;

Na lange zware bvalling om 17.00 uur bevallen van Jesse! Alles is goed moet wel een nacht in ziekenhuis blijven.

Zij vroeg mij of ik dit wilde melden bij jullie, dus bij deze en natuurlijk maak ik gelijk gretig gebruik van de situatie door Berna en Bera-mannetje van harte te feliciteren met hun zoon JESSE!

Alle mama's succes met de laatste loodjes! :D

Liefs,

Fem

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Berna, van harte gefeliciteerd met Jesse!

Deel Deze Pagina