Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier ook nog steeds niks.. Ja heb kramp in mijn kuit maar dat telt niet dacht ik zo ;)

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Kyrillis veel sterkte morgen!

Kalush, kramp in mn kuit heb ik ook al gehad vd week, helaas telt niet ;)

Ik sluit ook af voor nu, tot morgen dames.

3. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Berna gefeliciteerd met jullie zoon Jesse.

Hoop dat het nu wel doorzet Guppie. Balen dat het niet doorzet.

Mamasu gefeliciteerd met je dochtertje Anna. Gelukkig dat je vandaag toch de keizersnede kon krijgen.

Kyrilles spannend zeg, succes morgen.

4. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    GOEIEMOGGEL! hahaha ohhh ik wil nog niet te opgewekt doen, maar ik geloof nu echt dat het begonnen is! Verlies slijm met wat bloed en heb regelmatige krampen. Ze duren alleen nog niet zo lang (ongeveer halve minuut). Lig al vanaf half 4 zo.... Dacht eerst dat ik onwijs naar de wc moest, maar ineens trok het weg en even later was dat gevoel er weer. hihihi moest ineens aan het verhaal van die kennis van ons denken. Deze krampen voelen echt anders dan die ik van de week had. Nou ja, we wachten maar weer rustig af. Heb edwin nog maar niet wakker gemaakt. Zal hem straks wel vertellen dat ie vandaag maar lekker thuis moet gaan werken.... hij moest eigenlijk naar Winterswijk vandaag, maaaaarrr daaaar komt nu natuurlijk niets van in.

Oh jee, Kyrillis, das even goed nieuws. Jij bent zeer waarschijnlijk ook al klaar wakker om te gaan bevallen. Meid zet 'm op vandaag!

Oh Guppie, nee toch, alweer een valse start? Ik hoop dat het alsnog door gaat zetten hoor! Knuf voor jou!

Nou ik ga nu maar eens die geboortekaartjes printen voor de kinderen, want dat heb ik ondertussen nog niet gedaan *schaam*.

Ik houd jullie op de hoogte! Moet om half 10 bij de Vk zijn..... kijken of ik dat nog red.

X Marije

5. Niet meer actief

Marije: dat klinkt spannend! Ik hoop dat het doorzet!

6. Niet meer actief

Zou trouwens wel grappig zijn als je pendel uitkomt!

7. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    haha ja inderdaad
    zal het dan wel even aan haar laten weten. Vindt ze zelf ook wel leuk denk ik dan
    Ga maar eerst eens even in bad, voordat ik mezelf blij maak met een dood vogeltje.... hoop het toch niet meer nu....

8. Niet meer actief

Succes meid. Ik ga weer terug naar mn bedje, heb Roy uitgezwaaid naar zn werk.

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goeiemoggel Marije! Spannend! Ik hoop echt voor je dat het begonnen is meis!

Nou hier gisteren mijn mannetje meegesleept naar bed in de hoop de weeén op te kunnen weken, en in een warm bad geweest maar helaas helemaal niks hahaha :) Nou ja het was lekker en ik heb heerlijk geslapen :)

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Linda, je hebt dus weer een lekker middagje achter de rug! En helemaal balen als je daar komt en alles is gewoon goed.

Kristy, Alles is goed met Romi gelukkig. Ze heeft mij alleen heel de avond niet aangekeken. Toen ik haar ophaalde begon ze te blazen, ze was echt boos op mij. Maar nu loopt ze alweer lekker door het huis en ze kon me alweer kopjes geven dus dat komt wel weer goed.

Guppie, vervelend he dat je geen duidelijkheid hebt in wat het nou is. Hoop dat het alsnog vannacht door heeft gezet.
    Nee ik beloof dat ik niks op je Hyves krabbel!

Mark en Berna, van harte met jullie zoon Jesse!!!!!!!! en dat toch nog zonder inleiden!!!

Marije, k hoop dat ze je strippen vandaag! ow, zo te zien is dat waarschijnlijk niet meer nodig...

Meesa, vraag lekker een andere kraamhulp! Je moet wel genieten van je kraamtijd hoor!

Mamasu, van harte met jullie dochter Anna

Kirillis, heel veel succes vandaag!

Maij, succes op het CB vandaag!

Hier hebben we gisteravond ruim 2 uur zonder stroom gezeten. Inene viel alles uit, heel de wijk was donker! Leek mij wel wat om te gaan bevallen, met kaarsjes enzo maar mijn kleine vent wilde daar niks van weten.
    om 12 uur weer VK vandaag, begin het echt zonde van mijn tijd te vinden. ben langer onderweg dan dat ik op controle zit.

Hoop dat de voorspelling van mijn moeders schoonzusje uitkomt en dat het vanmiddag om 3 uur begint, maar heb er een hard hoofd in....

Iedereen die straks naar de VK moet, succes!
    Alle rommelende mama's ook en alle wachtende, ik wacht nog lekker met jullie mee!

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

marije wat spannend!zal voor je duimen

berna gefeliciteerd met jullie zoontje.
    geniet maar lekker van m.je hebt er hard voor moeten werken.

mamasu van harte met jullie dochter.

alweer 2 kersverse mama's erbij.
    gaat het snel he.

hier helemaal niets :cry: .kreeg gisteravond nog visite,is de kleine eral?nee,nog steeds niet.pff zoveel mensen die net als ons staan te trappelen om kennis te maken :D wel lief hoor maar als je al de kriebels hebt....
    bad heeft dus niets geholpen,wie weet vandaag.
    heb de zenuwen voor straks.hoop zo dat strippen vandaag mogelijk is en dat het ook doorzet [-o< [-o<
    meiden duimen jullie voor me?

zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden vandaag.
    2x een pendel en strippen dat zal toch moeten lukken [-o<

12. ProudMum

ik ga voor je duimen kristy!

13. vivianbraak

Kristy succes meis!

14. vivianbraak

Wat een rust hier! Is het stilte voor de storm...? Wie weet Rox begin je wel echt vanmiddag om 3 uur :)

15. ProudMum

ik hoop het vivian! maar dan meld ik het wel gelijk hier hoor

16. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He ladies,
    nou het ziet er naar uit dat het weer afzakt hier. Iets te vroeg gejuichd denk ik. De VK had ik gebeld. De assistente zei, laat die afspraak maar zitten en bel maar naar het spoednummer. Heb ik dus gedaan. NOu meid, het klinken als voorweeen, maak voor de zekerheid maar een nieuwe afspraak en probeer je niet te veel vast te pinnen op vandaag. Als de weeen heftiger en langer aanhouden moet ik hem gewoon weerbellen. Maar voor eerst ziet het er dus weer rustig uit. Wel was het zeker een begin van het echte werk. Maar ja.....
    ik blijf dus nog lekker ff meekletsen hier.

Zal ff weer wat op hyves zetten, want ik zie dat er al steeds weer mensen online zijn op mijn site, hahaha. Nou ik heb in ieder geval weer een beter humeur dan gister, dat is al heel wat waard.

Later!

Knuf Marije

17. ProudMum

Balen Marije, wanneer moet je nu naar de VK?

18. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey hey

weer babynieuws erbij....
    Mamasu gefleiciteerd met Anna...gelukkig hadden ze nog een plekje vrij.

hier een rot nacht achter de rug, ook al lig ik om half 9 - 9 uur op bed, ik slaap niet en dommel af en toe weg.
    De pijn die ik heb snachts is niet leuk meer...
    ik sta compleet op slot en draaien wil niet eens meer omdat de pijn nog minder is dan weeen dan, en dat voel ik zeg maar van links tot rechts.
    Heb ook al last van mijn bovenbeen (of had ik dat al gezegd)
    pfff ik weet het niet meer hoor....
    nou sorry voor mijn geklaag....

19. ProudMum

pijnstiller werkt niet anita?

20. vivianbraak

Anita lekker klagen hier! Zou er ook zat mee zijn zo! Niet te vergeten dat je ook nog kids hebt rond lopen he!

Marije balen zeg!

Deel Deze Pagina