Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,
    Ben ik ook weer.

Anita1975, echt vervelend die pijn 's nachts.

Marije, tis alweer afgezakt bij je, balen!

Kristy, succes!

Hier een goede nacht gehad! Alleen werd ik met veel pijn wakker op de zij waar ik gelegen had, gisteravond 1 oefenwee gehad! jaja, dat schiet op, NOT! hahaha

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Toch wel lekker als je een goede nacht hebt gehad he? Tenminste, ik ben dan gelijk een stuk positiever

3. Niet meer actief

Ja zeker, na al die verrotte nachten ff lekker bijtanken, dat doet je wel goed inderdaad.

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja is zo hoor Anita ik heb vannacht ook goed geslapen en dat is stukken beter voor mijn humeur en energie level :) Enne 1 oefenwee is 1 oefenwee zijn altijd goed!

5. vivianbraak

Speaking of energielevel ga maar is stofzuigen en dweilen 8)

6. ProudMum

hoef hier alleen nog maar te stofzuigen.

de afwas is ook al weg. Gisteren ruim 2 uur zonder stroom gezeten, het hele wijk was uitgevallen. zaten we hier met kaarsjes aan enzo. pfff dan merk je pas hoe afhankelijk je van stroom bent!
    Maargoed, doordat de stroom het niet deed had ik ook geen warm water meer. en toen het om 10 uur weer deed had ik geen zin meer in de vaat!

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    mamasu: gefeliciteerd!

Marije: da's balen zeg......

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

je zal maar net moeten bevallen rox zo zonder stroom...

maar pijnstiller die neem ik nooit en helemaal niet als ik dus zwanger ben.

maar wat ik me ff bedacht heb vanmorgen, ik ga me lekker druk (nou ja voor zover het wil) maken, en boven alles stofzuigen en opruimen....en dan zo naar beneden. Heb net het aanrecht al ff gedaan en de wc...zal ff broodje maken voor lisa en dan naar boven....

mijn baas smst of op msn me wel elke dag om te vragen of er al wat is...voor de rest is het nog rustig...

9. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    houd af en toe nog wel krampen, dus helemaal gestopt is het gelukkig niet. Ik ga zo ook maar eens lekker druk aan de slag. Wie wet helpt het de boel nog weer op gang....

Morgenvroeg om 10 uur moet ik weer naar de Vk als er voor die tijd geen verandering is... laten we hopen dat het niet nodig is...

Hier verder alles nog rustig? Behalve die vreselijke nachten dan... grr balen joh anita, ik ken het helaas.

10. ProudMum

gelukkig is jou baas meelevender dan de mijne. ik heb pas 1 telefoontje gehad en dan ging het nieteens over mij maar over de zaak....

11. Niet meer actief

Nou ik hoor helemaal niks van mijn werk! (niet dat ik het erg vind ;) )

12. ProudMum

nee vind het ook niet erg als ze niet bellen hoor, maar als ze bellen is een beetje intresse in mij ook wel prettig

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ik hoor verder ook niets hoor van mijn werk. Net collega's waarmee ik mail, bel, maar verder ook niet. Zit ook ook niet zo heel erg op te wachten hoor. Spreek ze vaak zat.

14. ProudMum

denk dat er ook weinig op kraambezoek komen hier

15. Niet meer actief

Roxy: ik hoop voor je dat vanmiddag om 15:00 uur begint!

Kristy: vandaag strippen en 2x een pendel, dat moet wat worden toch zou je zeggen? Succes!

Marije: hè die voorweeën, daar wordt je ook niet echt vrolijker van geloof ik! Het doet in ieder geval wel al wat voorwerk!

anita1975: hè meis wat balen dat je zo'n pijn hebt! Lekker klagen hier hoor!

Anitadejong: het moet ergens beginnen hè ;)

Ik hoor ook niets van mn werk hoor! Heb ik ook even niet zo'n behoefte aan eigenlijk. Ja een paar collega's heb ik op MSN, dus die weten wel dat het nog niet begonen is!

Hier vandaag wel het één en ander te doen. Binnen nog een beetje opruimen en ga vandaag het kantoortje maar eens opruimen, want daar wordt alles gewoon neergepleurd haha, en het moet toch een keer opgeruimd worden!

16. ProudMum

1 ding scheelt: daar komt de kraamhulp gelukkig niet! :)

17. vivianbraak

Dames ik moet ff wat klagen hoor, krijg per dag zo'n 5 smsjes of het al begonnen is... Ik snap best dat iedereen meeleeft maar wat denken ze nou zelf? Dat als ik weeén heb ze ga sturen ja heb heftige weeén 9cm ontsluiting en ik mag bijna persen :) :confused: Wordt er in ieder geval een beetje moe van....

Wow Citroentje Tim is gewoon al meer dan een maand!

18. Niet meer actief

Haha Roxy, nee ik denk niet dat we de kraamhulp zo gek krijgen dat ze ook de boekhouding van Roy zn bedrijf gaat doen ;)

Vivian: kan me voorstellen dat je daar gek van wordt! Het is allemaal goed bedoeld natuurlijk, maar toch... Ben blij dat dat hier niet zo is. Soms belt er iemand, maar meer om te vragen of ik het nog vol hou. Als het zover is, horen ze het vanzelf!

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mamasu, gefeliciteerd met Anna, eindelijk weer een meisje!
    Berna, gefeliciteerd met Jesse.

Guppie, wat balen zeg, iedere keer net niet....

Linda, hier ook al zo'n rommel kamer, ik heb gewoon de deur dicht gedaan!

Kristy, hoop dat het strippen wat voor je doet!

Anita1975, knuffel meid.

Hier weer een rustig nachtje gehad, om half 1 sliep ze en toen kwam ze nog een keer om 04.00uur, mama heeft daarna lekker uitgeslapen tot 08.30!

Verder is hier de nesteldrang helemaal toegeslagen... wist niet dat dat kon na de bevalling, maar alles moet schoon en netjes zijn voor mijn meissie....

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ach ja mijn baas zie ik meer als een vriend, hoe moet ik dat noemen....
    nou in ieder geval we gaan als vrienden met elkaar om en hij en roland ook, samen kaarten, darten etc...
    Roland zijn baas vroeg maandag en dinsdag wel nog niks? en gister zei ie oh je bent er ook weer, haha...

nou ik ben boven begonnen, moest ff bij lisa kijken beneden. maar ik ga weer...

Deel Deze Pagina