Roxy, mooi dat alles goed was bij de VK, ik vind dat je gelijk hebt hoor wat betreft de hond van je schoonvader, het is trouwens jullie huis dus daar bepalen jullie toch wat de regels zijn? trouwens, kan die hond niet eventjes alleen zijn? Net kwam mijn schoonmoeder ff een bakkie doen, was gezellig, ben zo blij als ik visite krijg, ff afleiding!
rox, heeft die man ook zo'n bord voor zijn kop? Ken er ook een aantal van, grrrrrr Jullie bepalen wat er bij jullie thuis gebeurt, hij toch zeker niet, groot gelijk hoor! Oh citroentje, wat geweldig lijkt me dat, zo'n eerste lachje......*smelt*
Marije, die man zit de hele dag thuis is al 10 jaar afgekeurd met een versleten rug en knieen. Verder een tumor in zijn luchtpijp die niet weggehaald kan worden en rijd rond in een rollator. Mensen vinden hem zielig en hij maakt daar flink misbruik van. Daar heb ik echt een hekel aan. dus op die manier probeerde hij het ook bij mij met zijn hondje. Fout dus!
dat vond ik ook. zeker omdat mike ruim 8 pond was bij zijn geboorte. was even bang dat ik er ook zoeentje kreeg hihihi
Zo mijn bevallingsverhaal is geplaatst... (behoorlijk lang geworden als ik het zo bekijk hihi) Ik ga nu lekker alles klaar zetten voor de kleine zodat ie dadelijk lekker in bad kan! Meiden ik denk aan jullie! Dikke kus Joyce en d'r mannen!
Lieve baby foto's! Sommigen hebben een dikke bos haar zeg! Vandaag ook naar de verloskundige geweest en volgens haar had ik allerlei tekenen dat het al aan het rommelen was! Nou dat zou natuurlijk mooi zijn! Baby zat erg diep ingedaald en vast in het bekken. Het meten geeft al 3 weken 38 aan dus mijn buik wordt niets groter en dat is ook een teken dat de baby steeds verder indaald zegt ze.. Nou ik hoop dat we allemaal snel weeen krijgen en dat het kind er met een gemakje uitfloept hihi
Hoi Dames, Even heel kort, alles gaat goed hier, heerlijk manneke. BV verloopt ook goed! Voor foto's kunnen jullie even op de site kijken, klik maar op de banner! Tot snel!
Roxy, is heus niet zielig voor een hond hoor, even alleen thuis. Laat die man lekker zeuren zeg! Wij nemen Sarah ook vaak mee als we weg gaan, maar heus niet altijd hoor... Ik vind het ook niet altijd handig, vooral niet met verjaardagen enzo. Marij, ik heb echt helemaal niks meer, het is gewoon stil. Ik voel me ook niet meer zo depri, het is nu eenmaal zo! Ik denk dat ze begin volgende week zich gaat aankondigen, dat gevoel heb ik sinds vanmorgen heel sterk.
Guppie, dat zeg ik hem ook steeds. komt ie vanavond toch met zijn hondje, mag hij direct hem weer terug brengen!
Zo ik ben ook weer terug van controle. Moesten een half uur wachten op ons beurt. Toen we eindelijk binnen waren begon in meteen te huilen en ik weet niet eens waarom... Bloeddruk was bij eerste meting veel te hoog, maar kwam ws door de emoties. Verder alles goed en bij 2e meting was mn bloeddruk al wat lager onderdruk rond 87 ipv 95. Dat gefroet bij mn schaambeen voelt niet echt prettig, maar goed dat schijnt te moeten, baby ligt mooi ingedaald nog steeds. Ik moet goed rusten, alsof ik anders doe. Ik ben hooguit 2 uurtjes per dag actief en voor de rest zit of lig ik rustig op de bank, dus rustiger kan echt niet hoor... Volgende week vrijdag 25 jan 12 uur terugkomen en dan moet ik een potje urine meenemen voor de allereerste keer tijdens mijn zwangerschap. Nou moet nog zien of het er nog van komt. Ze gaf aan dat zij weekend dienst had, maw zou leuk zijn als je van het weekend bevalt. Tja ik wil wel.....daar ligt het niet aan. Tot overmaat van ramp breek ik gister ook nog een vulling in een kies. Heb even in dubio gestaan wat ik zal doen, nu meteen laten verhelpen of na de bevalling, maar heb toch maar vanochtned gebeld. Kan morgenvroeg meteen terecht. dat moet dan maar. Jee heb ik dat 40 weken zwanger en dan nog op de tandartstoel... pfff Nou maar eens kijken of de kleine blijft zitten vanacht, tenslotte is de pendel wel voor vandaag Ze is mega druk op het moment overigens, pijnlijk druk zelfs. MIsschien een voorbode samen met mn hogere bloeddruk.....we wachten maar weer af.... NOu meiden allemaal kalm aan en bij de rommelaars hoop ik dat het gauw gaat doorzetten!
oh Lexie, het zit je mee zeg.. (not!) Hier ook veel pijn door de baby, maar ik heb vannacht besloten dat ik er nog maar even van ga genieten Ik ga me in mijn schoenen wurmen, tot later!
zo,ben ik weer. ben bij de vk geweest en ondanks het gerommel totaal geen ontsluiting strippen ging dus niet. de mond was wel verweekt maar daar bleef het ook bij. bloeddruk blijft stijgen 120/80 las de kleine maandag nog niet geboren is dan moeten we maandag naar de gyn. tot donderdag mag ik thuis bevalling onder begeleiding van mijn vk en anders moet ik donderdag weer naar de gyn om verder te kijken . loop wel even stevig te balen hoor. net zo'n 20 minuten buiten gelopen om toch te proberen alles op gang te brengen.pff. zo komt mijn schoonvader en daarna maar weer een bad met rozemarijn lexie sterkte meid met de laatste loodjes.
Kristy, geen ontsluiting, jammer zeg, dat wordt dus nog even afwachten , kop op he meid, nog even.... Guppie, goed idee, nog even genieten dan maar! Lexie, een gebroken vulling? he vervelend zeg, ik heb 1 gaatje in mijn kies maar mijn tandarts vult hem pas in februari En die emoties gewoon laten gaan hoor, opkroppen helpt ook niet. Morgen tikken we samen met lizab, de 40 weken aan!
lexie, fijn dat alles toch goed was en kan me vooorstellen van je tranen hoor.... kristy, nog een week doorlopen....pfff dus langer dan 42 weken... nou hoop echt dat het snel gaat gebeuren. roxy, ik zou dat ook niet willen die hond mee nemen, nu met je kat niet en ook niet als de keline geboren is, daar moet die man wel begrip voor hebben toch. joyce ik wil je verhaal lezen maar waar, op je site kan ik het zo snel niet vinden, of het ligt aan mij natuurlijk. mamalou, mooi ventje hoor... zo zag ik zo straks nog een paar mooie foto's.... ik wil ook hoor... nou hier lekker aan de gang geweest, al duurde het ff voor ik op gang kwam haha... heb de kamer van Mariët en Lisa (1 kamer) ff veranderd...en dus alles gestofzogen. mijn slaapkamer en de babykamer, overloop en zelfs de douche nog gestofzogen, hihi. zou na het eten mijn haar doen en ff naar het dorp gaan maar is er niet van gekomen nog. straks maar ff naar de winkel of ik stuur Mariët ff... nou ik ga ff bakkie thee drinken en dan weer verder... vanavond misschien ff met Roland mee naar de kantine, ff wat anders dan thuis zitten.
parr1983: gefeliciteerd meis! Marieke: wat een mooie foto en wat heeft ze al veel haar! Marlous: hier ook nog geen pijntjes of wat dan ook. Juni: ook al zo'n mooie foto's en idd ook al zoveel haar! Leuk hoor! Guppie: wat balen dat het niet doorzet! Erg frustrerend lijkt me! Probeer er idd nog maar ff lekker van te genieten, das beter waarschijnlijk Ja, laten we er met zn alleen gewoon nog ff lekker van gaan genieten Roxy: fijn dat het allemaal goed was bij de vk. En dat indalen... tja, je hoort vaak genoeg dat ze tijdens de bevalling nog indalen toch? En dat van je schoonvader zeg, haha ik dacht ook dat ie het over Romi had. Kan me voorstellen dat je niet wilt dat ie zn hond meeneemt! Neemt ie die hond altijd overal mee naar toe dan? Ik vind het soms ook weleens moeilijk om mn hond thuis te laten, vooral als ie al de hele dag alleen heeft gezeten, maar kan hem toch moeilijk overal mee naar toe nemen?! streepjes: laten we voor je hopen dat het snel gaat beginnen dan! Mamalou: ook al zo'n mooi mannetje! Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat! Lexie: af en toe zitten de tranen gewoon ineens heel hoog, stom is dat hè? Wat erg van je vulling, daar zit je nu al helemaal op te wachten! Sterkte morgen! Kristy: hè wat balen dat ze je niet hebben kunnen strippen! Die eigenwijze ukkies hier ook allemaal die er maar niet uit willen! Moet nog steeds naar het kantoortje... Maar ga nu eerst het bevallingsverhaal van Joyce maar eens lezen!