Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo allemaal,

Nou ik heb nog ff 3 uurtjes kunnen slapen!

Lexie, lizab en mezelf, gefeliciteerd met de 40 weken :whistle:

Lexie, gelukkig is je kies weer gevuld!

Marlous, succes bij de VK.

Anita1975, eens een keertje lekker geslapen, mooi zo!

Roxy, je schoonvader is zonder hondje gekomen hij kan dus wel luisteren ;)

Ik ga hier wachten op het telefoontje van het KDV, kijken of ze nog alternatieven hebben voor onze kleine of dat het wel kan (we wouden hem op dinsdag en donderdag daar hebben). Oh, ik ben zo gebonden aan opvang, we hebben helemaal geen andere keus. (schoonmoeder past 1 dag op, maar dat is ook alles) Hier maak ik me dan zo zenuwachtig voor, ik hou van zekerheid!, ben gisteren dus met knallende koppijn en hartkloppingen gaan slapen (Ja, zo komt de baby er nooit uit, ik weet het :oops: ). Ik zal blij zijn als ze gebeld hebben.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zouden ze vandaag bellen dan anitaj?

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

marije78 wat spannend.hoe gaat het nu met je?

roxy als de vk aangeeft dat je naar eht ziekenhuis mag om de reden dat dit beter is valt het onder medische indicatie.

anita logisch hoor dat je alles geregeld wilt hebben.had ik ook bij de eerste.

ben sinds gisteracond aan da race naar de wc.telkens buikkrampen :cry: .
    hoop dat ze overgaan in weeën en dat de kleine toch lekker uit zichzelf gaat komen.
    probeer vandaag weer wat te lopen en natuurlijk weer het bad in.
    lukt het lopen niet neem ik de trap wel,heb er toch 2.
    pff wat wij al niet doen om de kleine wakker te schudden :) :)

fijne dag vandaag.
    ben benieuwd of marije de kleine al vast heeft en wie de volgende is

knuff

4. Niet meer actief

yep, ze hebben dinsdagavond even kort gebeld (om te vragen wat mijn vraag was) en zouden vrijdag uitgebreid terug bellen

5. Niet meer actief

Nou kristy, jouw kleintje houdt het ook lang vol he!
    Badder ze maar weer lekker, zou ik ook wel willen, maar ik heb geen bad, hahaha

6. ProudMum

kristy, tot wanneer laten ze jou overtijd lopen?

AnitaJ, denk dat ik ook maar even mail.... wil idd ook wel een beetje weten waar we aan toe zijn.

7. Niet meer actief

Ik heb op mijn beebiesite een stukje gezet dat de mensen me niet mogen bellen! ben benieuwd of ze luisteren ;)

8. ProudMum

denk dat je dat ook maar op Hyves moet zetten.....

9. Niet meer actief

Hahaha, jij maar bij hyves valt het nog wel mee, moet ik zeggen!

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    roxy als de kleine maandag nog niet geboren is dan bellen ze maandag voor 10:30 om te zeggen hoe laat ik bij de gyn moet zijn.
    die maakt dan hartfilmpje en kijkt naar hoe het daarbinnen gaat.
    tot en met woensdag mag ik thuis bevallen als maandag alles goed is en vanaf donderdag is de officiele overdracht van vk naar gyn.
    denk dat ik maandag wel meer te horen krijg van de gyn.
    maar dan laat ik het hier weten.
    laat alleen de buurtjes weten ivm oppas wanneer ik evt op afspraak ga bevallen(klinkt raar)en verder bellen wij pas als de kleine geboren is.
    als het dan toch in het ziekehuis moet wil ik nog proberen om lekker samen met mijn mannetje te bevallen

11. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier helemaal geen veranderingen.. Voel de kleine nog wel een beetje bewegen maar niet overdreven veel..
    Af en toe wat kramp.. Moet wel erg vaak naar de wc en niet alleen om te plassen.
    Gisteravond wat slijm verloren maar zat geen bloed in, dus zal de slijmprop niet geweest zijn.

Wachten duurt lang.. Iedereen zegt maar van denk er niet te veel overna en ga er niet op zitten wachten.. das makkelijk gezegt dan gedaan.
    Tigduizend keer gaat de telefoon met mensen die willen weten hoe het gaat..

Heb er wel een beetje genoeg van..
    Maar dat was denk ik alwel duidelijk ;)

Voor de andere dames, succes met de laatste dagen! En voor iedereen die hun beebje al heeft, geniet er van en natuurlijk een dikke proficiat!

12. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he meiden, ik ben er nog steeds hoor. Tsjee wat duurt het lang om zo dom te moeten wachten zeg. Heb nog steeds wel weeën, maar niet zo regelmatig meer, worden wel krachtiger steeds. Volgens de VK vannacht, moeten eerst de vliezen breken om het echt door te laten zetten. Maar ja, HOE?
    Ik hoop toch echt dat het een keer gaat gebeuren, want nog zo'n nacht trek ik echt niet. Heb nu al 2 volledige nachten opgelopen. Ik dommel nu af en toe wel even in, maar ja, dan komt er weer een wee en dan ben je ECHT WEL weer wakker, grrr

Edwin is zo'n schatje, ik kan er echt niet over uit hoe blij ik met hem ben! Lag ik net in bad, komt ie even boven om te vragen of hij wat voor me kan doen. Dat doet ie nu de hele tijd. Het duurt hem ook allemaal te lang nu. Tja, het is wat als je helemaal niet weet wat je te wachten staat ;)
    Nou ik ga me even een beetje optutten, voel ik me misschien ook weer iets beter. En dan lekker even door de tuin waggelen ofzo. Ik weet het anders ook niet hoor.

Meiden ik houd jullie op de hoogte.
    Sorry dat ik even niet reageer hoor, maar ik leef natuurlijk ook met jullie mee!

Knuf Marije

13. ProudMum

Zo zou ik het ook doen hoor! Het moet wel een beetje een verassing blijven toch?

14. ProudMum

kalush, daarom stel ik me niet teveel in op de uitgerekende datum..... zolang ik er vanuit ga dat ik overtijd ga lopen kan het altijd meevallen. tuurlijk is het lekker als het eerder komt, maar we hebben het niet voor het zeggen

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    marij waarom vraag je je vk niet of ze wil strippen?
    dit hebben ze bij mijn zoontje gedaan toen ik ook al een hele dag en nacht weeën had.
    succes meid weet hoe je je voelt.

ik wil idd de geboorte van ons kleintje als verrassing houden

16. Niet meer actief

Wij bellen ook pas iedereen als de kleine er al is, mijn schoonmoeder denkt van niet trouwens, die wil marco ook een beetje steunen als we in het ziekenhuis zijn, hahaha, daar komt niks van in, marco is best relaxed en die zit toch bij mij. Iedereen denkt dat wij zenuwachtig zijn, maar ze zijn zelf allemaal zo zenuwachtig als de pest en schuiven het op marco af, die arme jongen....

17. ProudMum

Hier vinden ze Mike te rustig.

hier word alleen mijn moeder gebeld als het zover is. daag, anders heb ik iedereen hier thuis hangen. (lees; schoonvader.....)

18. Niet meer actief

Hoi Hoi Dames!
    Nou hier ff een kort berichtje! wat heb je weinig tijd zeg met zo'n kleintje hihi
    zondag 13 januari om 22.32 u is Romano geboren! hij was 49 cm en woog 3170 gram. We moesten ff in het ziekenhuis blijven vanwege dat hij in het vruchtwater gepoept had en ik een nabloeding heb gehad, maar nu is alles in orde en we zijn sinds gisteren thuis!
    Heb een hele zware bevalling gehad, totaal bijna 30 uur en het is geeindigd met een ruggeprik, maar ik moet zeggen meiden! het is de moeite waard! je bent het zo weer vergeten...WEl een knip gehad en die was ingescheurd, dus al met al was het een niet zo makkelijke bevalling...maar zo'n kleintje is ongeloofelijk!
    Heb nog geen tijd gehad om terug te lezen om te kijken wie er nog zijn bevalling..zal zo ff de lijst bekijken! en zo snel mogeijk weer eens bijlezen!
    voor degene die bevallen zijn ontzettend gefeliciteerd! en degene die nog moeten: het wachten is lang maar echt de moeite waard! zet hem op!

19. ProudMum

Gefeliciteerd meid!

Hebben we nu 2 Romano's?

20. ProudMum

Bevallen

Annika (21) jongen Youri* op 14-09-2007 (??,?)
    Missfrodo (33) meisje Emi van Haandel op 25-11-2007, 2440 gr (??,?)
    Meliske (22) meisje Dayenne op 01-12-2007, 2800 gr, 46 cm (??,?)
    ThunderAngel (21) jongen Jesse-Dean op 01-12-2007, 1295 gr, 39.5 cm (??,?)
    Citroentje (30) jongen Tim op 13-12-2007 (37,2)
    Klein wonder (26) meisje Iris op 23-12-2007 (??,?)
    Lefbekkie (24) jongen Micha Johannes op 23-12-2007 (??,?)
    Suusje(33) jongen Richard William op 29-12-2007 (38,2)
    Busybusy(29) jongen Rodin op 30?-12-2007 (??,?)
    Juni(29) meisje Hazel op 03-01-2008, 3355 gr, 50 cm (39,4)
    Marij(33) jongen Casper op 03-01-2008, 2280 gr, 46 cm (37,0)
    Fokje(22 ) jongen Fokke Jelle op 03-01-2008, ?? gr, 52 cm (??,?)
    Geraldine(20) jongen Justin op 04-01-2008, 3200 gr, 48 cm (??,?)
    Schijndelsvolk(23) jongen Jayden op 04-01-2008, 3730 gr, 49 cm (39,6)
    Francisca(26) jongen Dinand op 04-01-2008, 3100 gr, 51 cm (??,?)
    AnneLiesje (28 ) meisje Amber op 05-01-2008, 2960 gr, 47 cm (38,?)
    Mss79 (28 ) meisje Faye op 06-01-2008, 3415 gr, ?? cm (39,3)
    Moppie1982(24) jongen Brian op 07-01-2008, 4750 gr, ?? cm (39,4)
    Sonnetje(29) jongen Jelte op 08-01-2008, 3720 gr, 47 cm (39,5)
    Moonie(30) jongen Fynn op 08-01-2008, 3180 gr, 50 cm (39,1)
    Sterretjes(31) jongen Loek op 09-01-2008, 4450 gr, 53 cm (??,?)
    Little hope(25) jongen Thijs op 11-01-2008, 3095 gr, 48 cm (39,0)
    Meesa(??) jongen Selman op 12-01-2008, ?? gr, ?? cm (40,4)
    Missme(24) jongen Romano op 13-01-2008, 49 cm, 3170 gr (??,?)
    Mariekepieke(29) meisje Marit Helena op 14-01-2008, 3225 gr, 48 cm (??,?)
    MamaLou(26) jongen Romano op 15-01-2008, 3380 gr, ?? cm (39,6)
    Berna(26) jongen Jesse op 16-01-2008, ?? gr, ?? cm (??,?)
    Mamasu(32) meisje Anna op 16-01-2008, ?? gr, ?? cm (??,?)

20 jongens
    8 meisjes

Deel Deze Pagina