Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ja dat klopt idd, 2 romano's ook van mamalou

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zo, aangepast! Scheelt Linda weer!

3. Niet meer actief

nou ik ga even eten, en weer verder met ANTM 8 kijken op youtube, ben al bij aflevering 6!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Veel plezier Anita ;)

En ja bij de tandarts was het zo klaar 10 min werk.

Hier zijn de ween ook weer opgehouden, was ws wat voorwerk, nou ja we zien het wel weer....

Hier worden een paar vriendinnen ingeseint zodra ik begonnen ben. Mn moede rwil het pas weten zodra het er is, anders maakt ze zich te druk. HEb haar aangeboden dat ze erbij mocht zijn, maar dat durft ze niet aan ;) Dus haar bellen we gewoon ondanks onchristelijke tijdstippen zodra de beeb er is. En die vriendinnen waar ik het over heb, die wilden eht wel graag weten zodra ik begonnen ben, dus die sms ik tzt even ;)

Nou ik ga zo ff kijken of ik nog wat slaap kan pakken, want ik heb vanacht toch wat tekort slaap gehad door dat gerommel in mn buik.

Dames rustig aan!

5. 12309

12309 Niet meer actief

Zo, bij de Vk was alles goed. Bloeddruk 65/110 en ik ben weer afgevallen... Ik plaats zo nog een buikfoto. Ik zit nu op school, want pc is niet leverbaar, dus gaan we een ander uitzoeken grrr.
    Meiden, gefeliciteerd met de baby's!

6. Niet meer actief

San, fijn dat alles weer goed was hoor!

7. Niet meer actief

Linda, mail je me even de lijst, dan gooi ik 'm snel een keer online.
    Alhoewel het zo ook goed up-to-date wordt gehouden zie ik ;)

Succes allemaal!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Marieke, ik heb hem vanmorgen aangepast. de bevallingslijst bedoel ik dan. hij staat op 1294

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee wat grappig, 2 romano's. Is toch niet een naam die je veel hoort, toch?

Marije, jij gaat me in de steek laten zie ik... Haha ik gun het je hoor!

Lexie, ik hoop voor je dat het bij jou wel doorzet. Ik heb dat wat jij omschrijft bijna elke dag een paar uur en ik let er al niet eens meer op. Volgens mijn vk is het gewoon voorwerk.

Hier nog een babyloos dagje dus, ik denk ook niet dat er vandaag spannende dingen gaan gebeuren. De meeste vrouwen bevallen voor 41 weken, maar zoals gewoonlijk val ik niet onder die groep. Morgen al 41 weken en ach... zolang kan het niet meer duren. Ik ga er niet meer om zitten sippen iig!

10. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Sterkte allemaal met de laatste loodjes!

11. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Marije ik hoop dat het nu snel door gaat zetten.
    Gefeliciteerd met de 40 weken Lexie, lizab en Anita, hoop voor jullie dat het niet meer te lang gaat duren.
    Kon vannacht ook niet echt slapen, pas ergens in de ochtend in slaap gevallen. Kwam er dan ook pas om 13.30 uit :oops:

12. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nog steeds niets hier, pffff, weeen wordne wel weer iets meer, maar haalt niet aan. Ik denk inderdaad dat ik straks maar eens ga bellen of ze niet een handje kunnen helpen.... (thanks Kristy voor de tip)

Nou guppie, ik hoop het eigenlijk wel, maar verwacht maar niet te veel...... We gaan nog ff proberen een stukje te wandelen. Het is hier nu nog droog...

X Marije

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb even een pb gestuurd naar degene die ons het nieuws van Berna kwam brengen. Ik hoop maar dat ze gewoon lekker thuis zijn, maar het houdt me wel bezig...
    Misschien dat zij iets weet!

14. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meideeeeennnn
    missme van harte meid , geniet van je kleine :D jeetje 30 uur dat is erg zwaar maar wat je zegt allemaal de moeite waar he :) geniet ervan

ik heb vandaag nieuwe kraahulp en deze is erg leuk en spontaan en lachen :D ze kende de vorige en zei dat ze wist dat die andere heel stug en niet zo leuke eentje was ,dus lag niet aan mij :)

selmen doet zoo superrr goed , op de fles slaapt hij uren door ,echt heerlijk rustig jochie en is al op zijn oude gewicht , ik klof nog wat af maar erg pijnelijkkkk :cry: krijg nog een zalfje om minder pijnelijk dus ben benieuwd maar de flesvloeding gaat echt helemaal ook superrr ,hij groeit goed slaap goed ,dus wil nog even aankijken blijft moeizaam gaan met borst ga ik overstappen naar helemaal fles , het moet toch nog leuk blijven voor mij ook he vond deze kraamhulp ook :D

nou wens jullie allemaaaal vee succec en duimen dat snel iedereen zal bevallen :D

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemiddag meiden!

Lexie en Anita, (en mezelf natuurlijk) gefeliciteerd met de 40 weken. Ik moet eerlijk zeggen dat het helemaal niet anders voelt. 39+6 of 40+0 :)

Marije, spannend zeg. Wie weet dat strippen idd helpt. Succes in ieder geval!

Linda, bij jou nog geen gerommel?

Roxy, leuk zo'n schoonvader. Ach hij had in ieder geval deze keer geluisterd. :)

En we hebben 2 Romano's. Is idd niet een naam die je vaak hoort.

Nou, vanochtend naar de gyn geweest. Alles was prima. Ik moet over 10! :cry: dagen pas terugkomen, en dan eerst een echo en ctg. Pff. Hij dacht niet dat het nog nodig zou zijn, maarja, hij dacht ook dat ik de 40 weken niet zou halen, dus daar vertrouwen we maar niet meer op. In ieder geval laten ze je neit verder doorlopen dan 42 weken. Dat is wel weer fijn. Verder een arts in opleiding die moest voelen hoe het hoofdje lag. Ik kan vertelllen dat hij met een heel mooi verhaal kwam, maar hij voelde niet op de plek waar het hoofdje zat, en zijn verhaal klopte van geen kant. Wel grappig dus..

Verder net heerlijk geslapen. Loop nu in joggingbroek van manlief door het huis te banjeren. Ben er vandaag eigenlijk wel een beetje klaar mee.

Mocht ik overigens dit weekend bevallen, dan wordt ik begeleid door mijn buurvrouw. :D

16. Niet meer actief

Anitadejong: weet je al iets meer van het KDV? Ik zou dat ook geregeld willen hebben hoor!

Kalush: ik voel de kleine ook wel af en toe bewegen, maar veel is het niet meer... Moet er soms echt mn best voor doen om hem goed te voelen.

missme: nogmaals gefeliciteerd en fijn dat jullie weer thuis zijn! Wat grappig dat jullie dezelfde naam hebben als Mamalou!

San: fijn dat het allemaal goed was bij de vk! Geen ritje naar het ziekenhuis dit keer gelukkig.

Guppie: we gingen gewoon nog ff genieten van het zwanger zijn hè!

Marije: sterkte meid! Goed ontspannen, misschien dat dat helpt.

Marieke: ik mail je de lijst meteen ff :)

lizab: nee hoor, hier is alles nog héél rustig!

17. anita1975

anita1975 Niet meer actief

lizab 40 weken en dan over 10 dagen weer komen....
    nou hoop het niet voor je dat het moet.

marije heeft het wandelen geholpen?

meesa, fijn dat het goed gaat bij jullie

guppie al wat gehoord ben ook benieuwd

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Meiden, hoe doen jullie dat trouwens met smsen als het is begonnen en wat het is geworden enz?

19. Niet meer actief

Lizab: we hebben ooit eens een bellijst gemaakt, maar die gebruiken we niet echt. Wil je mijn nummer wel pb-en hoor, dan kun je smsen als het zover is ;)

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ben pas 2 dagen overtijd maar heb het gevoel dat het al eeuwen is...hihi
    ben het echt zat, en ben best wel nieuwsgierig hoe de bevalling zal gaan en hoe de kleine eruit ziet.
    elke dag is weer een lange dag, dus je moet wat verzinnen om te doen.
    Vanavond gaan we dus ff winkelen...
    morgen (planning) gaan we naar babydump voor de zoveelste keer, en zien om andere adapters.

Deel Deze Pagina