Ik ben echt blij dat Roy deze dagen veel thuis is geweest, want anders is het echt saai ja zo thuis zitten. Heb ook geen auto meer, dus zit dan ook een beetje aan huis gekluisterd!
ik heb toen alle nummers die erop stonden in mijn mobiel gezet, dus ik kan ze allemaal tegelijk een sms sturen haha.... lekker makkelijk ook, maar omdat ik toch achter de pc moet als de kleine geboren is, ivm geboortekaartje die ik af moet maken en moet mailen naar de drukker kan ik hier evt ook een berichtje plaatsen... maar goed dat zien we ook wel...
Meiden die rommelen, sterkte met de laatste loodjes. Kersverse mama's van harte! Hier kom ik langzaamaan weer terug in de realiteit. Heb sinds een paar dagen weer tijd/zin voor TV en internet. Ben zo blij met manlief die deze week vrij was. Had nog niet kunnen bedenken hoe ik dochter van 7 naar school had moeten brengen met verse baby. De voedingstijden lopen nog zo uiteen, nachten zijn nog onrustig. Pfff. Maar een blik op mijn schatje maakt alles goed hoor! Wel mis ik gigantisch mijn buik! Wat vond ik dat gezellig! Ik vergeet soms dat ik hem niet meer heb....wil ik me omdraaien in bed....ohhh dat gaat makkelijk opeens.... groetjes
Ik ga mn boodschapjes ff opruimen en de vaatwasser uitladen. Misschien nog tot vanavond, maar weet niet zeker of ik nog online kom. Anders tot morgen!
Ik zou het ook veel leuker vinden als Rinaldo thuis was, maar hij wil ook graag thuis zijn als de baby er eenmaal is. Vakantie is nu eenmaal niet oneindig he! Volgende week is hij gelukkig meer vrij! Liza, nog 10 dagen joh! Dat is lang wachten... Ik ga er van uit dat ik gewoon zelf kom vertellen als de baby geboren is en anders doet Rinaldo dat wel. Wil liever niet sms'en, heb een paar keer rot ervaringen gehad met dat soort dingen op fora. Anita, heb nog niks gehoord. Hier ook zo hoor, dat we steeds maar iets moeten verzinnen. Als ik alleen ben kom ik de dag wel door, maar als Rinaldo vrij is wil ik echt even lekker de deur uit! Waarschijnlijk is komend weekend ons laatste weekend alleen, volgend weekend wil ik echt bevallen zijn, al moet het dan maar ingeleid worden
Haha dat kan ik me nu ook weer voorstellen dat je dat nog niet hebt. Misschien krijg je het ook wel niet hoor, maar wij hebben hier echt volop van mijn buik genoten. Toen ik eenmaal wist wanneer ik ging bevallen hebben we echt de laatste foto's gemaakt (die ik vervolgens weer gewist heb ....DAT kan ik je vertellen was voldoende om de kraamtranen nog lekker even te laten gaan....!)
Dag januaridames, ik was hier nooit zo actief (wel geregeld meegelezen hoor) maar ik wil voor de statistieken toch even melden dat ik op 12 januari bevallen ben van een prachtige en kerngezonde dochter! Meiden die al bevallen, allemaal van harte, en voor degenen die nog moeten heel veel succes en sterkte met wachten! Ik was zelf een week overtijd en zo langzaam als de tijd ging in die laatste week, zo snel gaat hij nu! Ik heb nu voor het eerst in een week tijd om even op het forum te kijken...
Oh sterretjes, ik ben er ook bang voor dat ik mijn buik echt ga missen. Het ziet er nog zo mooi uit, lekker strakke buik en overduidelijk zwanger. Die strakke buik zal me straks wel veel moeite gaan kosten, als ie ooit nog terug komt En de schopjes, ik krijg al tranen in mijn ogen bij het idee dat die straks weg zijn...
Pff hou op joh, is echt niet leuk, ik mis het! Maar goed..kan me ook voorstellen dat er nu wel wat meiden rondlopen op dit forum die denken de pot op met die buik! En dat trainen....ik heb helemaal geen buikspieren meer....waar zijn ze gebleven?! Een lege plumpudding is het.
voor mij ook geen buik meer hoor , kan heerlijk all kanten draaien op bed , schoenen sokken zonder moeie aan geen hardebuiken ,ja ben blij met bubbel buik even hihi
Wat dat betreft voel ik het wel dubbel hoor. wil graag van de buik af, zodat ik onze kleine kan zien, voelen, ruiken enz En zodat ik weer mn eigen lijf terug heb, maar tegelijkertijd weet ik zeker dat ik de buik ook heel erg zal missen en het getrappel en het intieme idd van de baby in jouw buik... En idd Lizab 39,6 of 40,0 voelt niet anders he vond ik ook al niet. Guppie vooralsnog was het hier ook voorwerk hoor, ik hoop alleen dat het wat eerder gaat doorzetten dan bij jou idd. Irritant hoor als je er al zolang mee loopt. Ik hoop dat het voor jou ook snel voor bij is. Zo en nu ga ik pot macaroni maken, daar heb ik zomaar zin in. Tot later dames
Lexie ik zit er niet meer zo mee. Ik heb het hele idee van hier en nu willen bevallen losgelaten en zo gaat de tijd een stuk sneller en relaxter
Hee Guppie, heb jij ook al wat van je slijmprop verloren? Ik kom er net achter dat ik dikke slijmerige slierten verlies met wat licht bloed erin......slijmprop? Hmmm zou het dan toch niet lang meer duren hier? spannend zeg!
hey meiden, vraagje.zit nu overal te kijken op internet over inleiden van een bevalling. heeft een van jullie misschien hier ervaring mee? zou toch graag een beetje willen weten wat ik kan gaan verwachten als het idd zover komt. liefs kristy