Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Lexie ik weet niet of ik een nieuwe slijmprop heb. Met 33 wk ben ik die al verloren en je lichaam maakt niet altijd een nieuwe aan.
    Ik verlies vandaag wel wat meer slijm weer, maar das gewoon wittig.

Kristy, mijn moeder is bij de 3e ingeleid en ze vond het niet echt spannender dan bij de andere bevallingen. Ze vond het ook niet meer pijn doen ofzo, het ging gewoon lekker snel zei ze.
    Ik heb begrepen dat het heftig kan zijn bij een 1e bevalling, maar dit is al jouw 2e bevalling toch?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik bedenk me net dat de 19e wel een mooie dag is om te bevallen, we zijn ook op de 19e getrouwd, maar dan in mei...

Maar ach, het zal wel niet hoor ;)

3. Niet meer actief

@ linda1980, ze hebben vandaag gebeld van het KDV en mijn eerste keus gaat dus absoluut niet door! balen, ze gaat nu aan de gang met mijn 2e keus, en ook andere dagen (ik wou di- en donderdag, maar heb gezegd dat ik de maandag en woensdag ook wel kan regelen), ze belt me dinsdag daarover terug! weer afwachten dus!

lexie, slijm met bloed verloren? spannend....

Hey meiden, hier onverwacht een leuke middag gehad.
    eerst kwam mijn moeder langs op de koffie, dus dat was gezellig.
    Daarna even gedouched, heerlijk!
    Toen heeft mijn schoonzusje me opgehaald en ben ik lekker bij mijn schoonmoeder op visite geweest.
    Die had een lekkere pan erwtensoep gemaakt dus marco is daar heen gekomen uit zijn werk om ook lekker erwtensoep te eten.
    We hebben net ook samen even boodschappen gedaan, eindelijk beschuit met muisjes gehaald, dus wij zijn ook klaar voor de baby, kom maar op! :)

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ja guppie dit is mijn 2e.
    bij de eerste kreeg ik 's nachts om 3:15 weeën en 's avonds rond 23 uur had ik pas 1cm ontsluiting.ik ben toen gestript en midden in de nacht zijn toen de vliezen gebroken waarop ik in een weeënstorm kwam.al met al ben ik met de eerst 29 uur bezig geweest.

ik lees nu over een gel en vliezen breken.dacht altijd dat het alleen via een infuus ging. :oops:
    probeer mezelf maar een beetje te richten op inleiden en hoop dan wel dat het volgende weekend de kleine er is.heb net bij de vk gevraagt wanneer ze meestal gaan inleiden en daar kreeg ik te horen dat dat vaak met precies 42 weken gebeurt.

voor ons wordt het nu echt spannend.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wat ik gehoord heb, Kristy, is dat ze het vaak eerst met een bepaalde gel proberen en als dat niet werkt iets via infuus toedienen.

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik denk niet dat ik mijn buik zal missen.. Hoor het wel van andere dames die het wel hadden.
    Nadat ik bevallen was van Eliza heb ik er nooit meer een moment overna gedacht. Gek eigenlijk.

Ook nu geniet ik niet echt van de buik wel vind ik het een speciaal gevoel.
    Ik zal binnenkort nog eens een buikfoto maken, heb ik tot nu toe nog niet gedaan.

Zag mezelf zonet in de schaduw van de lamp.. schrok er toch wel wat van. Zo van boven lijkt het een klein bobbeltje.. Nou zo in de schaduw te bekijken heb ik het goed mis!

Nou dames we gaan het weekend weer in, de statistieken geven aan dat er dan de meeste baby's worden geboren dus we gaan weer heel hard duimen dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren.
    Succes dames!

Hoop dat ik mijn klein mannetje van het weekend mag ontmoeten!

7. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hey allemaal,
    Zo das lang geleden dat ik hier heb gekeken (euhm 2 weken ongeveer..... :oops: )

Iedereen die bevallen is: Van Harte gefeliciteerd!

Enneh voor diegenen die nog moeten: Heel veel succes, het valt best mee allemaal!

Kirsty: ik ben dus ingeleid met een infuus en hebben ze mijn vliezen gebroken, het ging allemaal heel snel. Om 9 uur hebben ze mijn vliezen gebroken en een infuus geplaatst en om 13:50 is Thijs geboren! Het nadeel was dat je op bed moet blijven liggen voor de registratie, maar verder zijn de weeen heftiger en gaat alles wat sneller. Ik heb het niet als vervelend ervaren.

Liefs

8. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Oja, toch wel een lekker gevoel dat de buik weer leeg is!

Uiteindelijk ben ik maar 5 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Valt best mee toch?
    (denk ook dat er veel gewicht zit in die enorme ballonnen van borsten...haha) Liefs

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    appelsientje bedankt voor je antwoord.

voor heftige weeën ben ik niet bang die had ik bij de eerste ook het is eerder het onbekende.klinkt dat raar?

toen mijn moeder zwanger was van mij is ze ook ingeleid maar kan helaas niets meer aan haar vragen.

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Appelsientje; dat zit er wel in ja, dat gewicht in je borsten. Joh gun je zelf een beetje tijd.
    Ik ga er vanuit dat ik ook minstens 9mnd nodig heb om weer op oud figuur en/of gewicht te komen. Als het eerder lukt is het alleen maar mooi meegenomen ;))

Weet iemand overigens iets over de statistieken over hoeveel vrouwen voor de 40 weken bevalt en hoeveel in de 40e of 41e week? IN percentages dan?
    Ik weet dat maar 5% gemiddeld bevalt op uitgerekende datum, maar verder heb ik eik geen idee. Wie weet dat?

11. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Waahaa wat een stunt zeg!
    Ik dacht, het is nu even rustig hier, ik kom ff bijlezen zie ik dit ineens!

Wat leuk joh, hebben we idd 2 Romano's en zo te zien zijn ze allebei dus donker haha!

Tja, het is toch ook een heeeeeele mooie naam he!? :D
    En het grappige is dat ik hem tot nu toe nog niet tegengekomen was.... ;)

Zal hier zo nog ff een up to date fotootje proberen te zetten..!

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik heb geen idee lexie.
    weet wel dat het hier vrij veel zijn die pas vanaf 40 weken bevallen.
    bij mijn zoontje op school zit ook een januari mama en die is nu 41 weken.

nog heel even en we houden ook ons kleintje in onze armen

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He appelsientje, nogmaals van harte met jullie Thijs!

Hier zijn de weeën weer volop aanwezig, en hebben ook al weer regelmaat (rond 5 minuten) ze duren ook veel langer dan voorheen (sommigen al bijna 3 minuten!). Dus hier typen is al lastig aan het worden. Daarom wil ik eigenlijk vragen of jullie mijn blog op hyves in de gaten zouden willen houden, dan doe ik daar mijn verhaal als er meer nieuws is, dat scheelt mij al weer.... Nou ik wet dus niet of ik jullie voor de daadwerkelijke bevalling nog weer spreek...maar ik duim voor jullie dat dit een BEVALLIG WEEKEND gaat worden!

Dikke knuf Marije

14. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Dit is hem dan, mijn kanjer Romano!

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Marije heel veel succes Meis!

Mamalou wat een prachtkereltje!
    Geniet lekker van elkaar!

16. Niet meer actief

Mamalou, wat een poepie zeg! heerlijk ventje.

17. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

En hier eentje van ons met grote broer Michael erbij!
    Alleen de datum klopt niet, foto is van gisteren..

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    meiden
    sorry maar hier eindelijk de trotse mama van Jesse!
    Het heeft allemaal even geduurd maar heb nu eindelijk tijd en energie om een berichtje te plaatsen.
    Jesse is woensdag 16-1 om 17.00 geboren na een lange zware bevalling. Zal het verslag snel schrijven. Jesse drinkt goed aan de borst en is een tevreden mannetje.
    Ik ga snel bijlezen en reageren hier hoor en zal kijken of ik snel een foto kan plaatsen

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    foto staat erin!

20. Niet meer actief

Berna, fijn dat alles goed gaat, we zijn benieuwd naar je verhaal, maar doe lekker rustig aan.

Deel Deze Pagina