streepjes, als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon je VK bellen hoor, beter 1 x teveel dan in die onzekerheid zitten
streepjes spannend! Het kan inderdaad zo zijn dat je kleine beetjes vruchtwater verliest: http://www.babypret.net/bevalvoorteken.htm Als het aanhoudt gewoon even met de VK bellen, zien wat zij zegt!
Mamalou en Berna wat een heerlijke mannetjes! Streepjes je vruchtwater kan je indd druppelgewijs verliezen, succes! Marije succes meis! Wat leuk trouwens dat er al weer zoveel mama's online zijn!
Goedemorgen, Hier weer een lekkere nacht gehad, lekker uitgerust nu (maar ik had het liever anders hoor!). Marije, zal ondertussen wel bevallen zijn of nog bezig zijn, spannend!
Jana: gefeliciteerd met je dochter! Hoe heet ze? Lexie: dat klinkt als de slijmprop. Spannend. Marije: Joehoe! Spannend, spannend, spannend! Mamalou: oh wat een schatje! Berna: goed dat je er weer bent, nogmaals gefeliciteerd Ook al zo'n lekker ventje! Wat een verhaal zeg... Heftige bevalling! Hmmm, laat ik daar maar niet teveel over na gaan denken Streepjes: ja, je vliezen kunnen breken zonder dat er een hele splash uitkomt! Ze hebben mij uitgelegd dat je vliezen dan gewoon wat hoger zijn gebroken! Als het blijft lopen en je het niet op kunt houden, zullen echt je vliezen zijn gebroken! Spannend!
Streepjes ik zou sowieso je vk even bellen, ik denk ook zeker dat het vruchtwater is wat je verliest. Hier vanacht een prima nacht gehad, niet weer van die krampen ofzo. Dus eik heel rustig. We wachten maar rustig af, ik hoop eik wel dat die slijmprop een voorteken is dat het niet meer een week gaat duren, maar ja je weet het niet he.... Juni, lekker janken hoor meid, kan jou het schelen. Ik verwacht van mij zelf niet anders in de kraamtijd.
Ik begin trouwens steeds meer te twijfelen of ik toch niet liever in het ziekenhuis wil bevallen... De laatste weken 2x een CTG scan in het ziekenhuis gehad en toen in één van de verloskamers gelegen, zag er allemaal niet zo verkeerd uit eigenlijk... En daar is wel alles bij de hand... Maar eigenlijk heb ik het niet zo op ziekenhuizen en heeft thuis toch ook zeker wel wat...
Linda, moeilijk is dat dan he, maar je moet thuis toch het meeste werk doen, je mag pas naar het ziekenhuis komen als je om de 5 minuten weeen hebt, en thuis schijn je wel meer te kunnen ontspannen en lekker onder je eigen douche etc. Maar ZH geeft mij ook wel een veilig gevoel hoor (ik heb trouwens toch geen keuze, ik moet altijd in ZH bevallen).
ik heb ff snel gelezen, maar reageer ff kort, als je twijfelt moet je indd de vk bellen.... enne mijn ziekenhuis bevalling was goed hoor, maar wil nu thuis, mocht ik naar het ziekenhuis moeten zou ik het niet erg vinden. marije, hoe is het daar?
Hé Anita, Dat geboortebord wat Roy heeft gemaakt, is hetzelfde als het schilderij wat jij hebt gemaakt, alleen wat anders geschilderd. Grappig.
Melis en Jurgen, Bij deze wil ik jullie zeggen dat ik de afgelopen dagen veel aan jullie heb gedacht, ook al kan je misschien niet op het forum komen, weet wel dat we hier aan jullie denken, en dat vandaag een dag zal zijn, die niet makkelijk is voor jullie. Alweer een jaar geleden is Danischa* geboren, helaas mocht ze niet bij jullie blijven, maar in jullie hart is ze er wel. 2007 was voor jullie een jaar die je niet zal vergeten. Voor jou en jurgen een dikke knuff en natuurlijk voor jullie kleine meid, Dayenne. Dikke Knufff Anita
he wat leuk, ik zou dat bord ook zelf gaan maken, moest het dus ook zelf tekenen, geen probleem maar omdat ik zo'n last van mijn bekken had zag ik mij nog niet op de grond zitten, hier staat nog wel een plaat hout in de gang, dus ik kan nog beginnen haha.... nee hier komt nu niks in de tuin, we hebben een slinger voor het raam waar de naam in voor komt, dus dat is ook wel leuk.
hallo dames, Anitadejong had een berichtje achter gelaten bij de februari mama's dus ik dacht omdat ik eigenlijk ook tot de januari mama's behoor ik ga een ff een kijkje nemen. er zijn veel meiden overtijd zie ik. ik wil jullie allemaal suc6 wensen. liefs kikkert
melissa, ook vanuit hier een dikke knuffel op deze bijzondere dag! marije, wat spannend! zet em op! hoop dat je nu je kleine ukkie al in je armen hebt! en ik zie alweer hele mooie kindjes voorbij komen! Berna, wat een heftige bevalling heb je gehad! persen zonder persweeen, wauw! je mag trots zijn op jezelf hoor meid! hier alles oke. Casper gaat goed, was donderdag 2470 gram, dus 170 gram aangekomen in nog geen week. hij gaat als een tierelier! verder lukt het zelf in slaap komen nog niet zo geweldig. hij heeft er best lang voor nodig. we gaan toch maar inbakeren denk ik, althans, inwikkelen zodat hij wel met zijn handjes bij zijn gezicht kan liggen. ik ben benieuwt hoe dat zal gaan! zo'n huilend kleintje blijft zo zielig! en je hoort gewoon dat hij moe is dan. verder slaapt hij wel goed hoor, als hij maar eenmaal in slaap is. en zo'n twee keer per dag lukt dat dus niet goed, de rest wel. eigenlijk geen reden om te klagen dus, maar vind het zo sneu als ik hem zo moe zie en hij niet kan slapen!
Anita: wat mooi gezegd Meliske: ik sluit me er helemaal bij aan. Veel sterkte meis en we denken hier allemaal aan je xxx
zo te zien hebben jullie ook niet zoveel zin om te posten... hier ook niks te melden, dus ik ga weer!