Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    zie net via hyves dat marije bevallen is.
    tenminste ze wordt gefeliciteerd dus ze zal vast lekker genieten van hun knulletje ;)

marije van harte met jullie zoon \:D/ \:D/

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Marije van harte meid!

Mijn knulletje is mij veel te rustig vandaag. Zit mij niet echt lekker

3. Niet meer actief

Marlous: ik heb je er weer tussen gezet. Je bent een keer bij de 'minder actieve' beland, maar heb je nu weer tussen de 'actieve' gezet :D

Lexie: je bent idd een goed voorbeeld dat het je zomaar ineens kan overvallen!

Marije: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! We horen de details binnenkort wel.

Roxy: ik heb ook dagen dat ik m echt heel weinig voel. Maar als je je er niet lekker bij voelt, moet je echt de vk even bellen hoor! Heb ik pas ook gedaan op een zondag.

4. ProudMum

ik kijk het nog even aan linda, als ik er na het eten nog niet op gerust ben bel ik even

5. ProudMum

jaaah, hij heeft al 2 keer van zich laten horen!

We hebben de naamletters ook al op de deur geplakt! En mike heeft me al 3 keer gevraagd of ik aub zo snel mogelijk wil bevallen. hij houd het niet meer, de schat!

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    *INBRAAK*

Zag dat er ingebroken was bij de febr. mama's. Gezellig dat jullie ff om de hoek komen kijken.
    Er lopen er volgens mij behoorlijk wat over tijd bij jullie.
    Ik zelf ben 25 febr. uitgerekend. Als ik dus over tijd ga dan word ik waarschijnlijk de laatste febr. mama. Al hoop ik daar niet op.

De jongens hebben wel behoorlijk de overhand he bij jullie. Bij ons zijn de meisjes in de meerderheid.

Alle mama's gefeliciteerd en iedereen die nog moet bevallen: Succes en ik hoop dat er niet veel alsnog febr. mama worden...

Liefs Boney

*UITBRAAK*

7. Samama

Samama Niet meer actief

Alle newly mama's gefeliciteerd met jullie baby's!

En Roxy misschien is het een voorteken voor de bevalling meid, meestal is je beeb dan wat rustiger dan anders word er gezegd.

Ik ben gister de slijmprop verloren maar bij mij is het nog steeds stil... :(

8. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Hoera, de nieuwe pc is aangesloten!
    Ik kan nu lekker snel internetten!
    marije en lexie: gefeliciteerd!
    Hier rommelt het steeds wat, maar het zet niet door (what's new....)
    Vanaf nu ben ik er dus vaker weer.
    Ik had nog een buikfoto toegevoegd, zijn jullie ook zo mega?

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marije gefeliciteerd!

Er zit me al een tijdje iets dwars en ik ga het toch maar zeggen (hoezo hormonen...)
    Het valt me op dat er veel gepost wordt door mensen die veel terug moeten lezen en dus niet op de hoogte zijn. Geen probleem lijkt me. Ik vind het wel heel jammer dat er dan gezegd wordt "alle mama's die bevallen zijn, gefeliciteerd"...
    De eerste weken van januari werd er nog met iedereen meegeleefd, maar het lijkt wel of bevallen al niet eens meer bijzonder is.
    Absoluut niet om mezelf hoor, want ik ben nog niet eens bevallen. Vind het gewoon jammer dit de laatste dagen te constateren voor de mama's die echt net bevallen zijn.
    Verder niks persoonlijks, je mag me een stom mens vinden dat ik het zag, maar het zit me gewoon dwars...

10. Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Hier vandaag een rustig dagje, we zijn het huis maar weer ontvlucht en op visite gegaan. We kunnen niet meer thuis zitten, zitten dan alleen maar te wachten, pfff..... Marco kan ook niet meer wachten hoor!
    Wel ontzettende buikpijn hier, geen weeen, maar echt trekkerige pijn en van alles, kan wel janken... ik ga morgen flink zeuren bij de gyn.

Roxy, wij hebben hier ook letters op de deur geplakt, leuk he, nu kunnen we helemaal niet meer wachten. Fijn dat je ventje weer even bewoog, anders gewoon bellen hoor!

San, fijn dat je nieuwe computer het doet! en mijn buik is ook HUGE :confused: ! leuke buikfoto hoor!

Kristy, ben benieuwd hoelang jij nog moet meid, morgen naar de gyn he!

Nou ik ga zo even koken, macaroni, lekker!

11. Niet meer actief

Marije, gefeliciteerd met jullie zoontje Sten!!! mooie naam hoor!!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh wat een superleuke naam zeg,
    Goed gedaan Marije, ben benieuwd naar je verhaal! (maar je mag best eerst even uitrusten hoor ;))

13. 12309

12309 Niet meer actief

AnitadeJ: succes morgen bij de vk. Wel leuk he al die aandacht voor de buik. Wij zijn gisteren wezen shoppen en nu met jas aan zie je de buik ook goed. Manlief loopt als een trotse pauw ernaast! Eet ze alvast. Wij eten zuurkoolstampot vannavond.
    Guppie: maak van je hart geen moordkuil. Ik heb er geen moeite mee dat je je hart lucht. Voor een ander kan ik niet praten, maar ik weet van mezelf dat ik soms de puf niet had om te reageren door alle hormonen en de trage pc. Gelukkig gaat nu weer alles goed met de uk en is de pc vervangen. Hij is nu sneller dan de meeste pc's op het werk! Ik vind het juist goed dat je het hebt gemeld, dan ben je het ook kwijt! Hoe gaat het verder met je?

14. Niet meer actief

Lexie, wow, ben je zomaar ineens bevallen van Demi! Gefeliciteerd!

Marije, jij ook gefeliciteerd met Sten!
    Benieuwd anar je verhaal en foto's natuurlijk....
    (Geldt ook voor jou Lexie, hihi)

Vivian, een warm bad slecht, heb ik niet van gehoord. Kan ook positief werken.
    Ik liet mij tijdens de ontsluitingsfase in bad zakken, en 'knap' daar gingen m'n vliezen.
    Ging ineens een stuk sneller (en heftiger, auw!)

Inkie, jij ook nog gefeliciteerd meid met Bridgett!

Bloemetje, jij ook nog gefeliciteerd!

Zowhee, je blijft feliciteren hier, leuk joh!

Hoe is het met Anita en Anita en Guppie en Vivian en Kristy en al die andere meiden die op ploffen staan?
    Gut, ik hoop toch zo voor jullie dat het nou eens gaat gebeuren!

Hou vol hoor....

Hier is het leven zo anders ineens, vandaag is het alweer een week geleden dat ik met weeën zat.
    Time flies!
    Morgen is de kraam voor het laatst. Zal wel wennen zijn en ook fijn dat we het lekker zelf gaan doen.
    Meiden, ik wil niet wijsneuzerig klinken hoor, de kraamtijd is een roze wolk, en helemaal super. Maar je gaat ook een keer
    van die wolk afdonderen, er komen ook grijze wolkjes voorbij.
    Maar verder is het heerlijk, de geur van je kindje, de blik in de oogjes, WOW!

15. Samama

Samama Niet meer actief

Ik lees hier al een tijdje mee, heb alleen nog nooit eerder gepost omdat ik er niet vanaf het begin bij was met posten, wilde niet ineens een indringer zijn in de groep. Ik ken dus ook niet iedereen, vandaar dat ik de bevallen mama's in het algemeen feliciteer... Ik vind je geen stom mens omdat je het zegt hoor, maar dit is mijn reden waarom ik het in het algemeen zei.

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Marieke: idd je dondert een keer van die enorme roze (of blauwe) wolk, bij mij was dat toen Tim ong 4 weken was en op dit moment weer omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en ik het nu wel ineens erg druk heb (bezoektijden, voedingstijden, dubbele was enz) Verder probeer ik wel te genieten van ons kleine mannetje gisteren een goed gesprek gehad met Luc, hij vond dat ik weinig deed terwijl ik de hele dag thuis was.....(de wasmand stond er nog toen hij thuis kwam) uiteindelijk met tranen in mijn ogen verteld dat het zo gewoon niet meer gaat, ik spring 's middags met m'n boterhammen in de auto op weg naar het ziekenhuis, de kleine man eist toch veel aandacht op en dat ik er gewoon echt geen tijd voor heb gehad, uiteindelijk zag hij het wel in en is nu vandaag al erg lief geweest, gisteren hebben we zelfs voor een weeshuis aan boodschappen gedaan zodat ik dat niet meer hoef te doen.....

Marije en Lexie: gefeliciteerd met jullie wondertjes

Guppie: ik begrijp wat je bedoelt en je mag gerust je mening uiten....ik moet zeggen dat ik me er ook schuldig aan maak om de net bevallen dames in het algemeen te feliciteren. Voor mij is het vaak om even snel te reageren op wat ik gelezen heb. (wat natuurlijk geen excuus is maar het is soms echt niet bij te houden om alles te lezen)
    Ik probeer wel de dames die regelmatig actief zijn op het forum 'persoonlijk' te feliciteren. Ik zal er iig op letten!

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Marije van harte met je zoontje, geniet!!

18. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Marije gefeliciteerd met je mannetje, we zullen vast snel wat horen.

Lexie gefeliciteerd met jullie dochter Demi, opeens snel gegaan zeg. geniet ervan.

Inkie gefeliciteerd.
    Bloemetje ook gefeliciteerd.

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Guppie ik begrijp wat je bedoelt! Ik kan me alleen wel inleven dat de mama's het nu druk hebben. En wij hebben wat dat betreft gewoon pech dat we als 1 van de laaste zijn, maar leuk is het niet nadat je met iedereen hebt meegeleefd. Maar goed wij zijn straks zo laat dat we een welkome afwisseling zijn van de nachtvoedingen :)

Love you all!

20. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Dames, hier babynieuws!

Ik ben afgelopen vrijdag met 40,6 weken bevallen van onze dochter Joya! Ze woog bij geboorte 3252 gram en is zo'n 47 cm lang.
    Ik weet dat ik hier niet zo vaak post, maar lees wel trouw mee zo vaak als ik kan, en wilde dit (voor ons grote) nieuws graag met julie delen. De bevalling is niet geheel vlekkeloos gegaan, maar zoals al eerder gezegd, het is het allemaal dubbel en dwars waard!
    Voor de nieuwsgierigen: foto's van ons wondertje (en wat minder mooie van mij :( ) zijn te bewonderen op http://joya.bananateam.nl

Ook ik wil de andere mama's van harte feliciteren. (Sorry Guppie, ook ik doe het algemeen, maar vind het te veel om alle mama's apart bij naam te noemen, en ik vind het niet eerlijk om alleen de recent bevallen mama's bij naam te noemen, omdat de bevallingen van de eerdere mama's net zo belangrijk en bijzonder zijn in mijn ogen).

Alle nog zwangere dames wens ik veel succes met de laatste loodjes. Zet hem op, jullie kunnen het! (beetje peptalk voor de bevalling, hihi). Ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag verlopen!

Deel Deze Pagina