Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Suusje gefeliciteerd met je dochtertje!

2. Niet meer actief

Suuzje, gefeliciteerd met jullie dochter Joya!
    mooie foto's hoor! (die pyama heb ik ook ingepakt voor mezelf ;))

3. Niet meer actief

Marieke, hier gaat alles nog wel aardig hoor! wel verschrikkelijke pijn aan mijn buik, geen weeen, maar echt dat trekkerige (soort spierpijn) en ook rugpijn. Fijn dat het met jullie zo goed gaat!

4. vivianbraak

Wie weet Anita is het een begin!

5. Niet meer actief

Hoe gaat ie met jou vivian?

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Suuzje, gefeliciteerd! Ik was al benieuwd naar je omdat we tegelijk uitgerekend waren!

Dames, jullie hoeven echt geen excuses aan te bieden hoor, ik heb ook echt wel begrip voor alle drukte die over je heen komt als de kleine er eenmaal is. Het hield me gewoon bezig en ik maak idd van mijn hart geen moordkuil ;)

Marieke, alweer een week geleden joh! De tijd gaat echt super snel wat dat betreft...

Hebben de andere nog zwangere dames deze week ook weer controles? Buiten Kristy dan, want voor haar moet het er echt wel een keertje opzitten! Nog strippogingen o.i.d.?
    Ik hoop toch echt dat ik mijn laatste week inga. We zijn allebei een beetje bang voor arrogante gynacologen die ons volgend weekend ook over willen tillen en dat willen we zooooooo ontzettend niet!
    Maar het ziet er niet naar uit dat het hier nog gaat beginnen. Ik verlies niet eens veel slijm ofzo, dus ben bang dat de boel nog potdicht zit :(

7. vivianbraak

Nou eerlijk gezegd heb ik een echte baaldag was het vandaag helemaal zat heb ook flink zitten waterlanden... Ik ben onwijs moe echt al dagen alles is me eigelijk teveel gevraagd, hebben dat er meerdere of ben ik de enige?

Guppie ik moet vrijdag weer en als er dan nog niks gebeurd is komen ze langs huis na het weekend om me te strippen, omdat de eerste 43 weken lang bleef zitten beginnen ze daar nu alvast mee. Was hun eigen idee dus ben wel heel blij dat ze zo meeleven.

En voor de rest ben ik gewoon blij met het forum kan ik af en toe mijn hart luchten :D Veder met jou alles goed Anita?

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nee vivian, je bent niet de enige hoor ;)
    Ik heb gewoon besloten op te houden met sippen, want ik zou er nog serieus depri van raken. Bij mij heeft dat geholpen en ik kan het nu wat relativeren, ook al ben ik het ook spuug en spuugzat! (maar, er zijn ergere dingen....)

Ik hoop voor je dat ze al kunnen strippen dan! Ik mag misschien morgen, maar ben bang dat het te dicht zit daarvoor... (en dan ga ik echt janken, dat weet ik zeker!)

9. vivianbraak

Ja Guppie ik kan me voorstellen dat je dan gaat ....! Ik jou geval had ik het al helemaal gehad. Ik zou wel willen ophouden met sippen maar ik kan er zo niks aan doen :cry: Hopen dat ik morgen een betere dag heb :)

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    SUUZJE GEFELICITEERD
    wat een leuke naam.heb m nog niet eerder gehoort.
    lekker genieten meid.

marije sten ook een leuke stoere naam.
    had gezien dat je bevallen was maar wist de naam nog niet.

guppie je hebt wel gelijk hoor en tuurlijk mag je het zeggen.
    wat mij erg opvalt is dat er veel nieuwe mama's meekletsen en voor hun is het natuurlijk wat lastiger.

vivian wij hebben allemaal hoor dat we lopen te sippen en zeker met dit weer.
    nog even meid.

guppie succes voor morgen.we zitten een beetje in hetzelfde schuitje.
    zal voor je duimen meid.

dikke knuff.iedereen die het even kan gebruiken
    kristy

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    guppie ik heb totaal geen slijmverlies.
    bij mijn zoontje was het ook maar weinig wat ik toen verloor.
    we hebben de langste tijd erop zitten ;)

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier ook nog steeds niks..
    Echt balen.. Ik had echt mijn hoop gevestigd op dit weekend maar helaas..

13. Niet meer actief

Guppie, ik heb ook morgen weer controle in het ZH!

vivian, sommige dagen is alles teveel inderdaad, op dit forum kun je dan wel ff lekker je verhaal kwijt, heerlijk!

14. Marlous

Marlous Niet meer actief

Vind Sten ook wel een heel aparte naam, al zal ik hem zelf niet kiezen, vind een langere naam leuker.
    Hier redelijk wat actie laatste dagen, omgeving houdt het haast niet meer, ik nog wel. Goed geslapen laatste 2 nachten, wel heeel veel harde buiken en soort spanning in de buik. Beetje raar gevoel. Soms ook gevoel van heel harde buik, maar dan is ie niet hard! Dus komt het meer van binnen. Mijn vriend denkt dat het vannacht gaat gebeuren, vooral nadat ik het verhaal van Lexie had verteld. En anders "zeker weten" morgennacht, nou ben benieuwd! Mij maakt het niet zoveel uit.

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    anita jij ook veel succes morgen.
    heb je alleen controle?

16. Niet meer actief

Ja alleen controle deze keer, geen CTG o.i.d., dus alleen bloeddruk en echo, en je kan even je verhaal vertellen!

lexie haar weeen begonnen tijdens idols gisteren, dus ik vanochtend ook idols kijken :) , tevergeefs ;) helaas, hahahahaha

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    weten jullie hoe het met kyrillis en kroonj is?
    ze zijn net als mij 7 jan.uitgerekend dus ben wel heel benieuwd

18. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hoi dames,

Even een berichtje van mij... Vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis met onze Anna!

Ik ben nog erg moe (slaapgebrek en veel bloed verloren tijdens de ks, dus ijzergebrek) maar hoop dat als ik me wat fitter voel ik wat meer bij kan lezen...

Het was woensdag 16 januari een lange dag, we moesten om 8:00 uur in het ziekenhuis zijn en ik ben uiteindelijk om 17:09 uur bevallen! Om 11:30 werden we blij gemaakt met een dode mus, want we waren ineens aan de beurt! Toen we lettelijk al bij de lift waren met bed en al, werd het afgeblazen... Ik had nl. die ochtend van een zuster nog een beschuitje gekregen en daarom mocht ik niet geopereerd worden... Gaat u maar weer terug naar uw kamer, en wacht maar weer af, was de boodschap! Oh ik heb dat beschuitje echt vervloekt en was heel jaloers op de 'lucky bastard' die voor mij in de plaats mocht...
    Uiteindelijk mochten we pas rond 16:30 naar de OK. Had inmiddels zowat een appelflauwte van het gebrek aan eten en drinken. De keizersnede zelf was behoorlijk heftig, mijn man ging ook een paar keer bijna van zijn stokje. Anna lag er niet goed voor, een aangezichtsligging in plaats van dat het achterhoofd aan de voorkant lag. Daardoor was het erg moeilijk om haar eruit te krijgen en hebben ze haar moeten toetakelen, heel zielig! Haar gezichtje was/is er ook een beetje blauw van. Bijna hadden ze me nog verder open moeten snijden maar dat bleek uiteindelijk net niet nodig.
    Zelf heb ik het harde gesjor en getrek ook als heel onaangenaam ervaren. Anna was ook echt een beetje sipjes na de bevalling en moest even op gang komen.

Maar ze is keurig bijgetrokken en drinkt al mooi aan de borst en doet het hartstikke goed! Vaak komt ze maar om de 4 uur maar ze heeft ook haar momenten (zoals nu) dat ze eigenlijk elke 1 a 1,5 uur wil drinken... Dat vind ik iets minder natuurlijk!

Van de wond van de keizersnede heb ik nog wel aardig wat last maar het gaat elke dag iets beter. Door veel bloedverlies (1,5 liter) ben ik nu aan de ijzertabletten maar ik voel me nog wel erg slapjes.

Arme dames die met de laatste loodjes zitten, heel veel succes nog even! Guppie, Anita, Linda en anderen...

He Berna wat leuk, ik zie dat jij op 16 januari om 17:00 uur bent bevallen! Precies 9 minuten eerder dan ik!

Kom hopelijk binnenkort gauw weer posten maar er ligt nu een klein dametje al urenlang moeilijk te pruttelen en niet goed in slaap te vallen... Ben er maar druk mee!

Oh ja, voor de lijst: ze woog bij haar geboorte 3740 gram en is ongeveer 50 cm lang (dat is dus de 'reuzebaby' die mij al maandenlang door de echoscopisten werd voorspeld! Maatje 50 past haar nog uitstekend!) Ik was zelf 39 weken en 6 dagen zwanger toen ze werd geboren!

19. Niet meer actief

Mamasu, dat beschuitje! echt balen zeg! we waren wel blij voor je dat je toch nog mocht later op de dag, wel een vervelende keizersnee, gelukkig gaat het nu goed met je dochtertje, doe lekker rustig aan zodat je snel weer opknapt!

Kyrillis heeft idd ook al een tijd niks meer gepost! ben benieuwd!

20. Onder water

Onder water Niet meer actief

oeps zit weer verkeerd:D

Deel Deze Pagina