Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    meiden ik lees even niet bij hoor.

ben bij de gyn geweest en de kleine heeft het nog perfect in de buik.
    vruchtwater was mooi en de placenta werkt nog goed.hartfilmpje was erg moeilijk omdat hij vreselijk wakker en actief was.wel harde buiken gemeten.

ze willen gaan voor een natuurlijke bevalling dus geen afspraak om in te leiden

de gyn heeft proberen te strippen maar helaas net als donderdag geen ontsluiting.ze heeft me wel vreselijk pijn gedaan en net op de wc iets bloed.

mannetje is geschat op 9 pond.kan 8 wezen maar ook 10.

ga zo toch maar weer een rozemarijnbad nemen.

tot en met woensdag blijf ik gewoon bij de vk.

woensdag om 10:15 weer naar het ziekenhuis
    .

sorry dat ik het even snel doe.lees later wel bij.
    heb van het inwendige nog best pijn.

liefs

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

lekker het bad in kristy en ik hoop dat het snel wegtrekt!
    Wel vervelend dat er nog geen ontsluiting is zeg!

3. Samama

Samama Niet meer actief

Zuilen. En jij?

4. Samama

Samama Niet meer actief

Zoo Kristy, flink hummeltje draag jij bij je dan! Vind het wel vreemd hoor dat ze je nog steeds door laten lopen, op een gegeven moment is de placenta toch ook op qua voeding ed?

5. ProudMum

Overvecht Noord

6. Samama

Samama Niet meer actief

Dan wonen we niet zover bij elkaar vandaan! Wel grappig eigenlijk.

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    samama woensdag ben ik officieel 42 weken volgens de vk.
    alles zag er nog echt heel mooi uit en de kleine beweegt nog goed.
    ze zijn voorstander van een natuurlijke bevalling en ze zei ook voor hetzelfde geld beval ik vandaag nog.

heb nu wel pijn ook in mijn rug maar durf er nog niet in te geloven.wie weet hoe het is na mijn bad.hoop dat de pijn doorzet en dat ze het toch heeft los kunnen maken

8. ProudMum

ik hoop het echt kristy!

ja wel toevallig zeg Samama. Maar wij willen wel verhuizen hoor! zo'n 9 hoog flat is niks met een kleintje

9. Niet meer actief

anita1975: kan me voorstellen dat je het steeds zwaarder hebt hoor! Lang kan het allemaal niet meer duren, maar die laatste loodjes...

stiertje1985: gefeliciteerd met je dochter! Hoe heet ze?

roxy: ik hoop voor je dat het een stuk van je prop is. Is dan toch een teken dat het allemaal bezig is daarbinnen ;)

streepjes: ik hoop dat de voorweeën zich omzetten in echte weeën!

vivian: ja de slijmprop kun je in gedeeltes verliezen.

kristy: balen dat ze je niet hebben kunnen strippen. Hou je het nog wel een beetje vol allemaal? 9 pond is een flinke knul trouwens!

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

kristy wat balen zeg dat je nog geen ontsluiting had, maar misschien heeft het onwendig onderzoek wat geholpen. sterkte meid....
    woensdag officieel 42 weken, dat heb ik dus ook.
    volgens de echo 2 keer ben ik de 16e uit gerekend, maar volgens mijn ongi de 18e....de vk gaat uit van de 16e dus laat de gyn dat ook maar doen..

11. Samama

Samama Niet meer actief

Kristy; Ik keek naar je banner, vandaar dat ik dacht dat je vandaag de 42 wkn had bereikt. Hoop voor je dat het wurmen wel wat in werking heeft gezet en dat het doorzet!

Roxy; Ja dat snap ik, wij hebben een heel huis en zelfs dat word al klein met zo'n hummeltje hoor. Wij moeten echt de zolder gaan verbouwen volgend jaar!

12. anita1975

pfff ik zou nog meer schrijven maar klikte het al weg, hihi

roxy, slijm? zou best kunnen maar ik had donderdagavond ook iets wat op slijm leek, was niet veel maar toch wat, geen bloed o.i.d.

13. Niet meer actief

anita1975, knuffel van mij, jij hebt het ook zwaar he, en dan ook nog je andere kids erbij, ik hoop dat je snel bevalt hoor!

Stiertje, gefeliciteerd met je dochter!

linda en san, gefeliciteerd met jullie 40 weken!

Kristy, jij moet dus gewoon nog even wachten, balen meid!

streepjes, succes met je voorweeen, ik hoop dat ze omslaan in echte!

linda1980, met jou nog alles goed?

vivianmaas, hoe gaat ie met jou?

Guppie, ben je al terug van de vK?

Nou dames en dan nu mijn nieuws:

Ben vanochtend dus naar het ZH geweest, controle gehad,ik had mijn klachten uitgelegd van het niet slapen en continue harde buik en buikpijn,
    en de arts die zei toen dat ze ook een inwendig onderzoek wou doen en wou gaan strippen. Nou toen gingen de watervallen los hoor,
    ik werd helemaal emotioneel, ze zag dat ik het wel zwaar had (was echt zo'n lieve arts).
    Eerst heeft ze een echo gemaakt bovenop mijn buik, onze jongen ligt nog steeds goed, ze heeft vruchtwater gemeten en dat was weer minder, 2,5 cm nog maar :confused: !
    Bloeddruk heeft ze niet gemeten deze keer. Ik heb 1 cm ontsluiting voelde ze met strippen.
    De combinatie van het weinige vruchtwater (< 3 cm), de slapeloosheid en de continue pijnlijke buik en het minder bewegen van ons ventje heeft ertoe geleid, dat ik
    MORGEN 7.00 uur ingeleid wordt! (meiden ik ben zo happy! :D en heel emotioneel trouwens)
    Ze gaan me dus wel helpen! (eindelijk)
    Ik heb nog 45 minuten aan de CTG gelegen, de kleine bewoog echt minder en ik kreeg ook wat kleine weeen.
    Dames, wij gaan ons dus voorbereiden op morgen! Spannend!

14. ProudMum

ja anita maar t was niet veel hoor!

Samama, ikdoe een moord voor een eengezinswoning! Maar waarschijnlijk word het dan Maarssen voor ons..... lijkt mij een betere omgeving voor ons kleintje

15. ProudMum

ANITAJ jeetje wat goed! en ook nog de volle 40 weken uitgedragen! Je mag echt trots op jezelf zijn hoor!

16. anita1975

anita, hoe is het met jou gegaan bij de gyn, je moest er toch om 11 uur zijn....?

17. anita1975

ooh hih ik was wat te snel met vragen maar Anita wat geweldig meid dat je morgen word ingeleid.
    echt ik gun het jou ook van harte...
    succes met alles.

18. Niet meer actief

Anitadejong: kijk, dat is nog eens goed nieuws! Je houdt het nu ook al lang genoeg vol, dus het mag wel hoor! Héél, héél veel succes morgen! :D

19. ProudMum

vergeet je gewoon succes te wensen!

Meis, heel veel succes!

20. Niet meer actief

Thanx ladies, wel een raar gevoel hoor! we worden nu gewoon echt papa en mama!

Deel Deze Pagina