Wat heerlijk dat jullie goede echo's hebben gehad! 25 juni word het nog druk geloof ik met echo's, ik moet nm dan ook voor mijn 1e echo. Gister kwam mijn ventje thuis met een cadeautje voor mij. Een schommelstoel! Die wilde ik al zo lang hebben en nu kon hij eraan komen bij ons in de buurt. Hij moet alleen nog geverfd worden. Toen ze in de schuur stonden om de stoel te pakken stonden daar ook 2 kinderstoelen. Die mocht hji ook gratis meenemen als hij wilde. Dus dat heeft hij natuurlijk ook gelijk gedaan . Ik ben idd ook heel snel moe. Vind ik best erg, want mijn paardjes lijden er wel onder. En dat zal je net zien, 2 van mijn katten zijn ook nog eens erg ziek geworden. Dus ik loop af en aan bij de dierenarts. Bloed prikken is idd niet leuk.Gelukkig is dat bij mij al gedaan toen ik 5 weken was. Ben ik daar ook vanaf. Hebben jullie trouwens ook zo'n last van een lage bloeddruk? De hele dag heb ik het gevoel of ik ga flauwvallen en de zwarte vlekken zijn ook heel de dag aanwezig.
anneliesje, wat lekker joh, 2 weken vakantie! Lekker van genieten! moby, lekker veel dropjes eten als je een lage bloeddruk heb
Meliske dat heb ik 1 dag geprobeert en nu hoef ik er maar aan te denken en ik krijg al braakneigingen. Ik drink nu regelmatig opkikker. Dat helpt voor eventjes.
@Moby: Wat leuk van die schommelstoel! En ik herken het wel van die moeheid, ons hondje lijdt er ook wel onder want heb niet altijd meer de puf om te gaan wandelen als ik thuiskom van mn werk... Gelukkig hebben we een flinke tuin waar ie kan rennen! En van die lage bloeddruk: lekker veel dropjes eten idd! Ik vind dropjes hartstikke lekker en probeer er juist niet teveel van te eten maar soms kan ik er niet afblijven hoor!
Hoi! Meliske: fijn ja dat mijn mannetje me zo goed kent. Vannochtend nog even een peptalk gehad van 1 van mijn beste vriendinnen (ze woont een paar huizen verder). We liepen toevallig op het juiste moment allebei naar buiten om richting werk te gaan. Mijn hondjes merken ook dat er wat aan de hand is, vooral de jongste van 4. Hij hangt sowieso erg aan me. Hij mag niet meer op mijn buik springen als ik op de bank lig. Eergisteravond zat ie naast me en ik wilde 'm aaien en hij schrok en deed net alsof hij mij wilde bijten. Ik heb 'm meteen naar zijn mand gestuurd. Meneer was er zelf behoorlijk van geschrokken. Ik riep 'm na 5 min weer bij me en hij deed superonderdanig en wilde de hele avond bij me zijn.
ik heb echt mijn dag niet! Nog steeds mega veel pijn aan mijn kies, kan niks kauwen. Paracetamol kots ik meteen weer uit. Heb me maar ziekgemeld om 12 uur. Ik durf de tandarts niet zo goed te bellen, want ik kon nog wel 3 dagen pijn houden, maar ik weet niet of zoveel pijn wel normaal is.
guppie sterkte.hoop voor je dat de pijn gauw minder wordt.misschien kan je je paracetamol iets fijnmalen en in een glas water doen.doet mijn man ook als ie een paracetamol moet innemen. ben vanochtend bij de VK geweest. ben al 3 kilo aangekomen,mijn bloeddruk was goed120/65. mag 11 juli weer terug komen. wij doen verder ook geen testen.de 20-weken echo is pas de eerstvolgende echo die ik krijg. denk dat ik zeker 1 keer een pretecho laat maken zo rond de 26 weken.dan wil ik ook graag weten wat het wordt.zelf denk ik een meisje maar mijn man weer een jongen.ach zolang de puk maar goed groeit en gezond is. knuff.kristy
hoi meiden, nou ben net terug uit het ziekenhuis Niet voor mij maar voor me vriend. Die kwam vanmorgen om half 11 ineens thuis van zijn werk, had ontzettende pijn in zijn lies en moest om half 12 bij de HA zijn. Maar de pijn werd zo erg, dat ik nog een keer gebeld heb om kwart voor 11 en toen mochten we meteen langs komen. De HA heeft hem onderzocht en urine nagekeken, en het kon 2 kanten op... of een ontsteking in zijn bijbal, of een verdraaide bijbal Bij het laatste moest hij met spoed geopereerd worden. zo niet dan was de kans groot dat die bal eraf moest.... dus wij naar het ziekenhuis, allemaal onderzoeken door een uroloog, bloedafname en gelukkig is het "maar" een ontsteking. Voor de zekerheid moeten we morgen terug naar het ziekenhuis en dan gaan ze bij hem nog effe kijken of het niet verergerd. Hij ligt nu op bed met gigantische pijn, waar nog is bij komt dat mannen al lekker kunnen aanstellen, waar ik dan weer sjaggie van wordt, dus het is gezellig hier Sorry dat ik even niet op de rest reageer
sterkte voor je man en voor jou natuurlijk ook. mannen zijn soms net kinderen. zou alleen op dit moment wel medelij met m hebben denk dat het goed pijn doet sterkte
guppie, ja jij kan het weten he, je zal nu ook wel behoorlijke pijn hebben. kristy, ja vind het ook wel zielig hoor, maar heb zoiets van, hij hoeft niet allemaal zo te kreunen en te doen, daar wordt de pijn niet minder van, ach ja mijn hormoontjes gaan ook door me lichaam dus zal wel minder kunnen hebben he
Hoi hoi, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik lees dat jullie allemaal in januari 2008 een kindje verwachten... daar sluit ik me bij aan. Groetjes, Miran
Welkom Miran! Meliske: beterschap voor je mannetje! Guppie: ook beterschap toegewenst! Hier ging alles prima verder...
Hallo meiden, Hier gaat alles prima, heb niet zoveel last meer van vermoeidheid maar kan niet tegen warmte / benauwd buiten, wel balen want we willen eind augustus nog een weekje naar de zon.. maar ja even afwachten maar. Miran: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Meliske: fijn dat je nu dat engeltje hebt voor je meid. Beterschap voor je vriend en sterkte voor jou. Guppie: beterschap, ik kan paracetamol ook niet wegkrijgen (had ik al last van voor de zwangerschap, het slikken ervan lukt niet) ik heb nu paracetamol smelttabletten met bessensmaak, laat je gewoon in je mond smelten en smaakt naar cassis. Anneliesje: fijne vakantie Moby: leuk joh zo'n schommelstoel, komt ie op de babykamer? Fijn zeg al die positieve berichten en echo's zeker na alle ellende die een groot aantal van de mama's van januari al hebben meegemaakt. Ik mag van geluk spreken dat het bij mij goed gaat en dat ik ook wat dat betreft nog niks heb meegemaakt, ik zou zo verdrietig zijn denk ik. Liefs Citroentje
zo ik heb mn afspraak bij de vk gehad. Bloeddruk goed en verder weinig bijzonderheden, ja ze moest allerlei info hebben over onze voorgeschiedenis en wat er allemaal in de familie zit enzo. Aansluitend mocht ik voor 6 buisjes (!) bloed naar het ziekenhuis. Marieke zou je de lijst willen aanpassen voor me? Mijn afspraak van vandaag kan er af en ik heb een 2e afspraak bij de vk op 26 juli 14.00 uur. Dank je wel! Ik kan trouwens neit wachten tot mn buik meer gegroeid is, hebben jullie dat ook? Ik zou het zo leuk vinden dat mensen me gaan aankijken met zo'n vragende blik, van goh zou ze zwanger zijn.....?
Meliske, heel veel sterkte voor je mannetje, verwen hem maar een beetje! Samen lekker vroeg naar bed! Guppie, jij ook beterschap, hoop dat de pijn snel minder wordt! Lexie, 6 buisjes Bij mij hoefde ze er maar eentje gelukkig! Miran, gefeliciteerd en welkom Marieke, voor je lijstje, ik denk dat ik een meisje krijg, maar dat zullen we pas in januari weten. Wij willen het niet van te voren weten. San, onze hondjes vinden het ook raar dat ze niet meer zomaar bij me kunnen springen, zijn echt beledigt soms! Is het bij jullie ook zo aan het regenen en onweren?
hallo dames. hier een berichtje van mij. ik lig al een paar dagen in het ziekenhuis dus daarom niet online geweest. heb nu de mobiel van manlief gepakt. ik ben helaas uit gedroogd metdarmen die niet goed werken. de kleine maakt het goed. ik hoop gauw weer thuis te zijn. groetjes annika en baby