Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo dames,

nog ff snel een berichtje van mij,
    ben vanochtend om 4.50 ongeveer ook mijn slijmprop verloren, verder veel pijn gehad vannacht, dus dat is gunstig voor vandaag.
    Niet geslapen hoor, misschien 2 uurtjes in totaal.

kristy, ik hoop dat het bij jou ook begonnen is, zet hem op he!

Voor de rest iedereen succes, en jullie horen het!

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Anita toi toi!

Kristy hoe is het bij jou?

Marije geniet lekker van je mannetje!

Lexie fijn dat Demi het zo goed doet!

Guppie hoe is het bij jou?

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marije van harte met Sten!

Kristy veel succes ik hoop dat ie er vandaag eindelijk uitkomt!
    Hier goede nacht gehad. Jesse om half 11 de borst gegeven en daarheeft ie tot 3 uur vannacht op geslapen en vanmorgen om half 7 meldde hij zich weer. Ik vind dat wel prima zo!

4. vivianbraak

Berna wat heerlijk dat Jesse zo goed slaapt!

5. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    @Kristy en Anita: Voor jullie is het nu toch echt begonnen denk ik!
    Jeeh zeg wat zou ik blij zijn als ik mijn slijmpropverlies of echte weeen had...
    Vannacht had ik steeds erg pijnlijke harde buiken en ze werden steeds heviger en erg regelmatig zo om de 4 a 5 minuten..
    Toen de pijn erg hevig werd en me al 100 keer had verplaatst in bed, ben ik maar uit bed gegaan, maar wat denk je?
    Toen werden ze ineens veel minder en kon ik zelfs weer gewoon gaan slapen...grrrrr
    Ik dacht echt YES YES YES het is begonnen!
    Nou niet dus.
    Maar weer afwachten samen met de rest van de overblijvers hier.

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

heb nog een paar uurtjes geslapen.
    krampen en steken blijven maar het zijn geen weeën hoor.althans zo zie ik het niet.er wordt in ieder geval hard gewerkt daarbinnen ;)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen!

VANDAAG 40 WEKEN!

gisteravond was ik erg emo. Aan de ene kant ben ik het zat, hij mag er nu wel uit maar aan de andere kant..... je voelt je zo speciaal als je zwanger bent. huilen huilen.... mike schrok zich rot!

kreeg vandaag te horen dat ik er anders uit zag.... en bedankt he! Mijn moeder zegt dat als je er anders uit gaat zien in je gezicht de bevalling eraan komt.....

nou, ik ga ff de afwas doen! tot zo

8. Niet meer actief

Mamalou: fijn dat Romano geslaagd is voor zijn gehoortest!

Pacific: jeetje, kindje nr. 6 en 7 :confused:

Marije: nogmaals van harte gefeliciteerd! :D

Kristy: spannend meis! Gaat het nu dan toch eindelijk gebeuren?

Anitadejong: ik denk aan jullie!

Roxy: gefeliciteerd met de 40 weken!

Mn schoonmoeder heeft van het begin af aan geroepen dat ie de 22e wordt geboren, vandaag dus... Let's hope so, maar ik denk dat het tegen gaat vallen...

9. vivianbraak

Rox gefeliciteerd met je 40 weken! Ik herken het hoor, ik kan soms ook zo emo zijn, niet te stoppen die tranen gewoon. En daarna... is er niks meer aan de hand 8)

10. ProudMum

Dank meiden!

Hier nog geen tekenen hoor! wel flink slijm maar zit geen rood door... verder last van mijn rug, maar das eigen schuld want ik heb boodschapjes gedaan... iets teveel gehamsterd denk ik hahahaha

hoe zal het met Anita gaan? Ik ga d'r niet smsen, die heeft wel wat anders aan haar hoofd he?

11. Marlous

Marlous Niet meer actief

Hier nog 1 de eindstreep behaald van 40 weken! Gisteren was er zoveel actie dat ik echt dacht dat het ging gebeuren vannacht, maar heb heerlijk geslapen, dus maar weer een dagje niksen...
    Misschien vannacht...volle maan he....

12. anita1975

anita1975 Niet meer actief

marlous en roxy gefeliciteerd....

en ik hoorde dat ook rox van als je veranderd maar zelf zie je dat niet he...
    ik heb steeds last van harde buiken om gek van te worden zo veel, maar pijn doen ze niet. ik ga morgen lekker klagen bij de vk.

kristy, hoop voor je dat het door gaat zetten, heb je de vk al gebeld...

gister hele dag regen nu schijnt de zon, en ik zie dat er op de tv een laagje stof ligt, dus ik heb weer wat te doen vandaag haha....

13. ProudMum

nee zelf zie ik geen verschil anita. Ja dikke ogen van het janken van gisteren.

Hier ook tussendoor ff met de poetslap door het huis. en dan plof ik maar even neer achter de pc, altijd weer langer dan dat de bedoeling is hihi.

straks komt mike zijn nichtje even langs, haar badkamer word gesloopt ivm lekkage en haar dochtertje van 2 kan je dan daar niet bij hebben. Dan vind ik het ook wel weer fijn dat je huisje schoon is, zelf zijn het van die viezerikken enzo..... die gasten van het badzitje

14. anita1975

oooh die haha leuk, ja fijn dat je het dan zelf schoon hebt.
    Zo denk ik ook altijd hoor...bij mijn zusje is het ook altijd een bende, echt word je niet vrolijk van, maar ja wat doe je eraan. De 1 is zo en de ander zo....en ik wil het juist netjes en schoon hebben.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Roxy gefeli met je 40 weken!

Kristy, hoelang laten ze je nog doorlopen joh! Ik hoop echt dat het snel door gaat zetten, dit is toch niet leuk meer...

Anita, jij ook al bijna 41 weken. Hoe gaat het met jou? Nog een beetje vol te houden?

Berna, fijn dat het zo goed gaat!

Linda, ik heb ook van meerdere mensen te horen gekregen dat het de 22e geboren zou worden, nou dat wordt dan een vlotte bevalling voor ons ;)

Hier geen bevalling dus... Vannacht wel veel voorweeen gehad, erg vermoeiend. Ik verlies ook weer veel slijm, dus al met al heeft het strippen wel iets gedaan denk ik. Morgen dus nog een keer, zie ik wel tegenop omdat die voorweeen echt wel vervelend waren. Dan heb ik liever echte weeen, dan heb je volgens mij meer het gevoel dat er echt iets gebeurd...

16. vivianbraak

Guppie kan me voorstellen dat de voorweeén heel vermoeiend zijn ik herken het meis! Toi toi!

Marlous jij ook gefeliciteerd met je 40 weken!

O ja dat badzitje dat verhaal ken ik nog ja.. bah!

17. vivianbraak

Anita voor jou een dikke knuf meis!

18. anita1975

dank je vivian

en ja guppie, morgen 41 weken, en ben het meer dan zat, huilen doe ik hier ook zomaar en als ik dan later tegen roland zeg dat ik gehuild heb begin ik weer....
    wil zo graag bevallen, omdat het zo zwaar is, alles uit handen moeten geven, wat ik niet kan. dus probeer veel zelf maar ja dat geeft pijn met zich mee...
    heb veel harde buiken, ook met lopen maar helaas zonder pijn of zoiets....maar best vermoeidend...
    ook al is het mijn 4e ik weet niet wat ik moet verwachten, want dit had ik met Lisa niet eens. Ja toen lag ik ook in het ziekenhuis maar toch....pfff
    soms denk ik ja van zou dit het zijn, word ik straks wakker met weeen, maar nee niet dus
    hoop dat ze morgen naar me wil luisteren dat ik dit niet vol houd...misschien door naar de gyn ofzo...
    Enne Roland kan ook niet meer wachten....

hoop voor jou dat het ook wat door gaat zetten guppie... niks aan zo die onzekerheid...

19. Niet meer actief

Even een dikke knuffel voor alle meiden hier :D Dat kunnen we volgens mij allemaal wel gebruiken!

20. Samama

Samama Niet meer actief

Ben het met je eens Linda!

Een dikke knuffel voor allemaal, denk dat wel allemaal wel van elkaar weten hoe we ons voelen!

Deel Deze Pagina