Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Dag meiden, ik breek weer even bij jullie in, wil jullie heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes! Ik weet als geen ander hoe zwaar die zijn, was zelf 1 week en 3 dagen te laat en dan heb je het gewoon gehad he, je wil die kleine nu weleens vasthouden! Kop op meiden, het is bijna zover! Alvast heel veel succes!

2. Niet meer actief

Thnx Bowie!

3. Niet meer actief

Ook ik wil alle meiden die nog met bolle buikjes rondlopen sterkte wensen met de laatste loodjes....
    Ik lees met jullie mee hoor, ben alleen niet meer zo actief met reageren, maar dat komt wel weer.
    Anita zal nu wel druk bezig zijn, spannend voor haar!

Berna, lekker ritme zo al 's nachts! Is genieten he zo'n kleintje, blijf jij ook steeds aan dat koppie snuffen?! ;)

Nou nu ff lunchen en dan zo al weer 'voedertijd' :D

Linda, mail je me de lijst, zal ik 'm online gooien!

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

thnx bowie.

marieke, geniet lekker van je kleine meid...
    nog ff en we genieten allemaal. en dan gaan we over naar de mama's

5. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    wij hebben hier besloten gewoon lekker rustig aan te doen.
    hebben de vk niet gebeld morgenochtend kan altijd nog en anders gaan we gewoon op controle in het ziekenhuis.
    mijn buik is wel gezakt.
    we hebben geen zin om ons over een paar dagen druk te maken.
    een thuisbevalling heb ik in gedachten al laten varen en zo erg is het ook niet nu ik zeker weet dat ie 9 pond is.
    alle klachten blijven aanhouden maar het is te doen.
    eind is in zicht.

meiden spreek jullie later weer.

ben benieuwd hoe het met marije is

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pfff we zijn even naar de stad geweest, maar zo leuk was dat niet. De baby drukte heel erg naar beneden, pijnnnn! Daarnaast voelde ik me ontzettend bekeken, iedereen kijkt gewoon ongegeneerd en daar hou ik niet van!

Heb nu ook weer veel voorweeen en heb best het idee dat het ieder moment kan beginnen, maar zal nog wel even duren... We gaan zo maar even koffie drinken bij mn moeder! Rinaldo is weer aan het nestelen en die moet ik echt stoppen, anders blijft ie doorgaan, haha!

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

******BUDDYNIEUWS******

Hoi, het gaat heel langzaam hier, 2x medicijnene gehad, de laatste keer is om half 4. er is verwekingtot op het hoofdje, nader bericht volgt! Anitadejong

***** EINDE BUDDYNIEUWS*****

Heb visite, lees straks alles bij meiden!

8. anita1975

haha guppie, doe mij ook zo'n man, ik moet hier de dingen zeggen, ik ben degene hier nog steeds die alles doet en schoon wil hebben en geef de opdrachten wel.

maar indd niet leuk als je zo word bekeken zeg bah... nou mensen kijken mij maar aan, ik zal toch naar de winkel moeten.
    hoop voor je dat het snel door zal zetten.

kristy, rustig aan meid...ga voor je duimen.

ik ga ff stoffen hier...hihi. vanmorgen boven de bedden al ff gedaan en de raampjes open gezet

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jaaa lekker he, dat vandaag alle ramen lekker open kunnen! Ik heb boven ook lekker alles open gezet.

Rinaldo doet normaal niet zoveel uit zichzelf hoor, maar vandaag heeft ie er zin in denk ik. Hij had de ramen ook al gewassen, hij wist alleen niet dat je dat beter niet kunt doen als de zon erop staat :D

10. anita1975

fijn iets te horen van Anita, zla mij benieuwen hoe alles verloopt.

11. anita1975

haha nee indd dat kan je beter niet doen, oh mijn ramen zien er ook zo uit, alleen ik ga ze niet doen en roland zegt dat hij het niet kan...lol dus ik zeg man is niet zo moeilijk hoor....haha

nou ik ben weg....doei

12. Niet meer actief

Anita, idd strax hebben we het bij de mama's over weer hele andere dingen, leuk! Zie ernaar uit dat we allemaal compleet zijn :D

Guppie, irritant is dat he, grrrrrrr!
    Hopelijk ben je nou eens aan de beurt, laat die weeën maar komen (nou ja :rolleyes: )

Ik heb weer een foto van Marit in m'n album gezet, lekker in tummy tub door mama :D

13. anita1975

bevalt dat wat Marieke, de tummytub? ik heb er ook 1 namelijk.....trouwens mooi koppie hoor, en lekker veel haar

14. Niet meer actief

Ja, bevalt mij heel goed omdat Marit het heerlijk vindt :D
    Maar er zijn ook kindjes die er nix aan vinden, gewoon proberen dus....
    Ziet er zo koddig uit 8)

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, ze heeft echt een bos haar zeg!
    Ziet er lief uit in de tub, maar lijkt me wel eng hoor... Of gaat dat een beetje vanzelf?

Hier is het gaan regenen. Super jammer! :(

16. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Vannochtend is hier de slijmprop in de wc beland, vannacht een paar flinke voorweeen gehad en vandaag de hele dag buikkrampen en af en toe een voorwee. Ik had de Vk gebeld en in ieder geval wordt er binnen druk gewerkt en lijkt het eind in zicht... Ik heb lekker de lamellen dicht en geen zin in aanloop e.d.
    Kristy: hoe gaat het nu met je? Krijg je een ziekenhuisindicatie vanwege je grote baby. Hier wordt minimaal een 8ponder verwacht, maar volgens de vk geen medische indicatie. Zelf wil ik wel graag in het ziekenhuis dus dan poliklinisch.
    Marieke: wat een schatje is je meisje toch!
    De honden zijn hier ook een beetje van slag. De oudste heeft uit baldadigheid bijna de pckast omgegooid.....

17. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    hoi meiden

ow ow wat leef ik met jullie mee...
    een hele dikke knuffel en vind t knap dat jullie t nog zo goed volhouden..

Hier gaat alles zn gangetje.. Thijs doet t heel goed, tis een heel tevreden mannetje.
    alleen de nachten zijn wat minder.. hij is klaar wakker snachts.

maar goed.. al met al is hij een tevreden kindje en ik een super trotse mama :D

knuffel meiden.. ben niet meer actief maar lees en leef wel mee !

18. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    De laatste loodjes gaan nu echt in hè voor sommigen van jullie! Ik ben nu over 9 dagen uitgeteld, echt een raar idee!

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

San0976 voor jou wordt het dus ook heel spannend!

Little Hope geniet er lekker van meis, ik hoop dat ik snel mag volgen!

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    *inbraak*
    Hoi meiden veel van jullie zijn al bevallen gefeliciteerd namens alle februari mama's, en ik wil degene die nog de laatste loodjes moeten heel veel sucses wensen!
    We hebben al beetje het stokje overgenomen van jullie 4 van ons zijn al bevallen en het rommelt nogal bij een aantal.
    Nou meiden veel sucses met de laatste loodjes
    *einde inbraak*

Deel Deze Pagina