thunderangel, mooi mannetje heb je hoor, en hij is al thuis neem ik aan, heerlijk joh, hoe gaat het nu? little hope, lekker genieten vivian, ook jij hebt zo snel mogelijk je kleine hoor... en vivian (febr) spannend al bij jullie....al 4 bevallen..
*****NIEUWS Anita de Jong***** nu weeen om de 5 minuten, soms om de 2 min. Alleen geen verdere ontsluiting. dit wordt echt afzien! Gaat nog lang duren en veel pijn geven, anitadejong *****EINDE*****
Guppie, is in het begin even wennen, maar gaat vanzelf uiteindelijk! Net als haar in de douche aanpakken, brrr, vond dat wel ff eng, maar ook dat voelt uiteindelijk goed aan. Hihi, is heerlijk douchen met je dochter! Nog even en dan mag jij! San, suc6 meid, lekker je rust nemen, dat werkt het beste.... Little hope, onze Marit is ook vaak erg wakker 's nachts! Dan leg ik haar even in het grote bed bij mij, en dan wordt ze lekker rozig. En dan weer in haar eigen bedje, dit werkt niet altijd, maar goed, alle beetjes helpen.... Hihi! Thunderangel, mooi ventje hoor! Owjee die Anitadej. hopelijk wil die ontsluiting vlotten, dat is zo frustrerend!
san ik heb de tijd tot en met morgen en vanaf donderdag loop ik officieel bij de gyn. ik heb geen ziekenhuismedicatie maar woensdag ben ik officieel 42 weken(dit is het schema van mijn vk,omdat ik eind jan.een mk heb gehad)vanaf 42 weken loop je echt over tijd en dan ben je verplicht in het ziekenhuis te bevallen. hier is het weer stil.vanmiddag lekker geslapen en toen ik wakker werd helemaal niets meer.ga me er niet meer druk om maken heb nu zoiets van morgen kijken we verder. wat een bevalling voor anita.meid ik hoop nu toch echt voor je dat de kleine er gauw is.
nou kristy meer kan je ook niet doen he... ik zal morgen wel horen hoop ik hoe en wat ze willen en hoe het hier gaat.... hoe lang laten ze je overtijd lopen bij de gyn dan bij jullie
Dames, ik fiets even heel snel langs om te melden dat er een foto van Demi in mn album is gezet. Ik meld me binnenkort weer, ben nu te moe. Anita ik denk aan je en hoop van harte dat de ontsluiting snel mag volgen!
Hallo Meiden! hier babynieuws!~ Maandag 21 januari om 2.18 uur is onze dochter Fenna geboren! Ze woog 3780 gram bij de geboorte en is 53 cm lang. De bevalling is prima verlopen. We gingen om 22.30 uur richting ziekenhuis en ze is om 2.18 uur al geboren. Ik heb in totaal 11 min. geperst. Wel heb ik een flinke knip. Binnenkort volgt mijn hele verhaal. We zijn begin van de middag thuis gekomen en we moesten dus maar 1 nachtje blijven! (ivm een te lage temperatuur van Fenna) Ze is echt prachtig om te zien en heeft een gigantische bos haar. Ik zal zo proberen een foto in mijn album te zetten. Ik kom snel wat uitgebreider kijken en bijlezen!
Lizab, gefeliciteerd! Ik dacht wel dat je lekker bezig geweest was Heeft de wonderolie geholpen? Arme anitadejong, ook nog een lastige bevalling... Ik hoop voor haar dat het er snel op zit! Hier de hele dag wat ontrustig. De baby heeft echt haast geen plek meer en de bewegingen gaan echt pijn doen. Mijn baarmoeder is volgens mij bont en blauw. Ben benieuwd of het vannacht dan gaat beginnen, als het zo mag zijn heeft het zich wel duidelijk opgebouwd en anders morgen nog maar een dagje met rottige voorweeen. Heb ook helemaal geen zin in nog ee strippoging, maar ik ga het toch maar over me heen laten komen... Pfff het lijkt wel of ik hier een dagboek bijhou. Sorry hoor, anders lezen jullie maar over mijn verhaaltjes heen, haha!
ahhh wat is Demi mooi! Het valt me op dat alle babies er toch heel verschillend uitzien, terwijl ik normaal niet zoveel verschillen zie. Leuk om te zien hoor! Ben zo benieuwd naar ons eigen kleine meisje...
Kalush is inmiddels ook bevallen, ik weet niet of ze op de actieve lijst staat. boehoehoe waarom krijg ik toch het gevoel dat ik als 1 van de weinigen zo lang door moet lopen... (en Kristy dan). Ga maar gauw weer afleiding zoeken!
hi hi, hier nog steeds visite.... morgen lees ik echt alles bij meiden sorry! Pff, het zit anita niet mee he?
Arme Guppie... Valt ook niet mee he? Ik kan me voorstellen dat je nu zelf ook wilt! 1 troost, het kan nooit lang meer duren.... Maar ja, daar heb je nu zo weinig aan he? Anitadejong, ik denk aan je! Klinkt als een zware bevalling. Hopelijk mag je toch nog vandaag je kleine verwelkomen... Kristy, hopelijk zet het ook bij jou nog voor donderdag door! Zou toch wel zo lekker zijn he? Hier gaat alles zijn gangetje, morgen is de kraamhulp helaas al weer voor het laatst hier. Wat is dat fijn zeg, zo'n hulp! Ze is ook onwijs lief en doet hartstikke veel. Ook heeft ze goede adviezen maar ze dringt niets op. Echt heel fijn. Anna doet het prima! Overdag geeft ze bijna letterlijk geen kik. Echt zo'n zoet tevreden kindje is het. Alleen 's nachts is het wat meer gepiep en gepruttel, en heel soms gegil! Dat kan ze als een echte meid. Haar grote broer vindt het wel wennen soms, al is hij superlief voor zijn zusje. Hij vindt het alleen moeilijk als ik de kleine aandacht moet geven (als ze aan de borst ligt bijvoorbeeld). Probeer dus ook met hem zoveel mogelijk boekjes te lezen etc. Meiden die nog moeten, heel veel succes hoor! Er wordt aan jullie gedacht!
Lizab gefeliciteerd met jullie dochter Fenna. Dat is snel gegaan zeg. Guppie ga je nu ook aan de wonderolie? Hopen dat het bij Anita wat sneller door gaat zetten. Vandaag zo'n last van mijn liezen, ik kan bijna niet lopen nu.
lizab van harte met jullie dochter anita1975 hier gaat de voorkeur van de gyn uit naar natuurlijke bevalling. pas na de 42 weken ben je pas officieel over tijd. alle kindjes worden wel voor de 43 weken geboren. morgen ben ik volgens de vk precies 42 weken. guppie hoe gaat ie bij jou? is het weer rustig? jij gaat toch morgen ook weer?
*****BUDDYNIEUWS***** Hoi, schiet niet op hier! 1.5 cm ene en 1 cm andere baarmoeder! wel al 8 uur lang weeen om de 5 minuten. Veel pijn dus. Anita *****EINDE BUDDYNIEUWS*****
Hoi! Arme AnitadeJ, een zware dobber Kristy: dat wist ik niet van de 42 weken automatisch ziekenhuis Hier rommelt het de hele dag, een paar flinke voorweeen gehad, maar het zet nog niet door. We wachten het rustig af. Ik ben wel blij dat er in ieder geval iets in werking is gezet, hoe lang het ook mag duren! Liza:gefeliciteerd met je dochter! Voor iedereen een dikke knuf!
San: oh bij jou is er wel wat in beweging dus Bij mij is het helaas nog erg rustig... Lexie: mooi meisje hoor! Lizab: gefeliciteerd met jullie meisje! Hmmm het klinkt zwaar voor Anitadejong!