Donderdag naar de gyn om te kijken of het al "rijp" is... Dan misschien inleiden omdat het kindje te groot aan het worden of inplannen voor volgende week. Langer dan 41 weken wil men me niet door laten lopen dus wordt spannend hier!
Ik ben gisteravond in 3 uurtjes bevallen van een gezonde zoon: Jorit! Van helemaal geen krampen tot het besef dat ik aan het bevallen was, was het klusje al klaar. Details volgen later. _________________[/i]
Kalush> gefeliciteerd Linda: het rommelt hier wel maar het kan ook nog wel een tijdje duren. Het lijkt nu wat rustiger te worden. Iets heel anders ik hoor op de radio een liedje van top of my toes where ever i go gezongen door een vrouw. Weten jullie wie dat is? Slaap ze alvast allemaal!
Kristy, ja morgen word ik weer gestript... Hier gaat het ook zo, dat je met 42 weken pas echt overtijd loopt. Hier ook dat ze wel gaan inleiden voor 43 weken, maar niet precies met 42 weken. Linda, bij jou nog rustig? Het kan zomaar he... Roxy, jij blijft ook druk tot aan het einde he! Lekker doen hoor, zolang het nog kan toch Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen allemaal!
WAUWIE wat zijn er weer veel kindjes geboren! en zulke mooie namen hebben jullie uitgekozen, helemaal super! Ik hoop een ieders bevallingsverhaal te lezen, zo bijzonder dat moment! Marije, wat klink je heerlijk hieperdepieper! geniet maar lekker meid! vooral van die adrenaline grijns. Mamasu, dat klonk erg heftig zeg, jouw keizersnede! hoe voel je je inmiddels? wil het herstel wel een beetje lukken? (ondanks je vele bloedverlies?) Ik vind ook de beebies er allemaal zo anders uitzien! leuk hoor! allemaal eigen persoontjes, wat gaaf. marieke, die tummytub vindt Casper ook zo lekker. hij huilt zelfs niet bij het inzepen of het afdrogen achteraf. En de Tub is veel sneller vol als het badje, en ook minder zwaar om te tillen. ik vind het een uitkomst! marjolijn heeft er wel tot anderhalf in gezeten geloof ik. Hier gaat alles goed. Casper was afgelopen donderdag alweer 2470 gram, dus 170 gram gegroeid. hij doet het super! verder is maatje 44 te klein, hij moet nu echt 50 aan! leuk he! Ook gaat het slapen nu eindelijk goed, hij kan zelf in slaap vallen, wat ben ik trots op hem! vandaag was het ook eindelijk lekker weer en ben ik een uur gaan wandelen met hem. hij sliep als een blokje en ik heb genoten! ga voortaan elke dag, tenmisnte, zolang het droog blijft. is voor mij ook wel goed. wel merkte ik bij thuiskomst dat ik mijn bekken nog wel voel. wel voorzichtig mee zijn dus. Maar verder voel ik me ontzettend veel fitter dan toen ik zwanger was! lieve laatste loodjes meiden. Ik leef onwijs met jullie mee en hoop dat jullie ook snel je wonder in de armen kunnen sluiten. Ik probeer zo vaak als ik kan mee te lezen en te reageren, maar op de een of andere manier glipt de dag tussen mijn vingers door met zo'n kleine hummel en nog een peuter die rondloopt. ik denk wel aan jullie! en savonds duik ik meestal zo snel mogelijk achter de pc om even te lezen hoe het met jullie allemaal gaat! dikke knuffel en zet em op meiden! liefs Marij
san ook spannend bij jou zeg. lexie, mooi meisje hoor. lizab, van harte gefeliciteerd met je Dochter kalush, tegelijk met mij uit gerekend en dan wel bevallen en ik niet, meid van harte met je zoon... pacific, je liezen au pijnlijk, hier heb ik al weken last van echt balen.... Anita heeft het indd zwaar zo te lezen, pfff hoop echt dat ze het volhoud. kristy, 43 weken! hoop echt niet dat ze dat hier doen. Ik ben bekaf en kan niet nog 2 weken zo door gaan. hier de hele nacht al wakker, vanaf 1 uur ik kon niet slapen, ja af en toe weg vallen en dan weer wakker....pfff dat hou je zo niet vol. straks ff douchen en dan om kwart voor 10 naar de vk.
Ik ben ook een keer vroeg wakker... Heb vanaf een uur of 4 vannacht weeen, ze komen inmiddels om de 8 minuten ongeveer. Kon er echt niet meer van slapen. Nu maar hopen dat het dit keer geen vals alarm is!
had zo straks al geantwoord maar dat is niet goed gegaan. hoop dat het door zet voor je guppie, moest je nou straks ook controle..?
hoi, hier nog een vroege vogel! was om5 uur wakker maar ben lekker dicht tegen mike aan gekropen.... Guppie, je kan beter druk blijven, dat gaat de tijd sneller.... gisteravond op bed flinke steken en krampen.... kleine heeft toch goed naar oma geluisterd, die zat in het ziekenhuis. haar tong zwol zo op dat ze dacht dat ze stikte. dus na 2 keer medicatie gehad te hebben was ze zo stoned als een garnaal van de bijwerkingen. zo wilde ze niet bij de bevalling zijn zei ze. dus ik hoop op vandaag eigenlijk een beetje... ik heb om 11.30 controle VK, voor degene die vandaag ook moeten heel veel succes!
pfff....net ff weer zitten huilen boven.. was onder de douche geweest en zat op bed, wel 10 minuten met handdoek om en ineens kwamen de tranen weer.. het word met de dag moeilijker... nou over een uurtje ga ik weg en dan ga ik het allemaal zeggen, of het helpt weet ik niet maar dat zien we dan wel.
hihi anita, oma= mijn moeder! Het was een allergische reactie maar waarop weten ze nog niet...... Heb jij nog iets van AnitaJ gehoord? Hoop dat het nu wel achter de rus is voor haar, anders is ze nu meer als 24 uur bezig.....
ooh ja is ook zo...ja sorry slaap gebrek. nee jij hebt het laatste berichtje gehad gisteravond, ik nog niet weer. maar als ik al wat hoor straks zal ik het hier gelijk (als ik thuis ben) posten. anders sms ik het door naar jou, ik moet kwart voor 10 bij de vk zijn en jij om 11.30 uur...
zo mijn buik word zo hard....krijg het er bijna benauwd van.... ik moet zeggen ik voel het wel maar toch dat ik nu moet zeggen dit is het, neee dat niet..!