Dat meen je niet Guppie! Veel succes bij de vk. Ik denk dat strippen nu idd wel zal helpen! Hoeveel ben jij nu overtijd?
dat meen je toch niet guppie? aan een keizersnede lag ik ook aan te denken vanmorgen. vivian, veel sterkte vanmiddag meid
Linda ze is volgens mij rond de 96, een onwijs mooie leeftijd dus we hebben niks te klagen maar bijzonder is het wel. Guppie wat onwijs balen meis! Nou strippen en dan komt het weer hopelijk, heb je wel een beetje geslapen?
Nee ik heb echt slecht geslapen. Gisteravond had ik ook wat weeen en door de spanning slaap ik dan echt slechter. Vannacht werd ik om 4 uur wakker van de weeen, dus iets van 3 uurtjes slaap gehad...
Rox, heb je het bericht nog naar Anita gestuurd, ik kreeg diezelfde die jij haar wou sturen denk ik. wat een gerommel hier bij ons allemaal he... Guppie balen dat het gestopt is zeg....hoop dat het snel terug komt. vivian, ik zou gaan hoor sterkte.... Nou ik ben weer terug van de vk... mijn bloeddruk was nu 147/89 dus wat hoger dan vorige week, ben niks gegroeid.... ze heeft me gestript omdat ik nu dus 41 weken ben, zal mij benieuwen of het gaat helpen, moet binnen 24 uur zei ze anders werkt het niet. Had 2 cm ontsluiting, eerst zei ze 1 vinger maar ik kan er ook met 2 in, alles was soepel. op mijn papier staat dat dus ook. ze zat met haar vinger tegen het hoofdje aan, alleen was de kleine nog niet eens helemaal ingedaald. dus laat die weeen nu maar komen.... Oh ja is er vrijdag nog niks dan belt ze mij, anders moet ik haar bellen om 10 uur ongeveer en moet ik zaterdag naar het ziekenhuis voor een ctg enzo.
Hier ook enige actie sinds vannacht. Ongeveer elke 10 min. een korte wee denk ik, ongeveer 20 sec., maar nog erg onregelmatig. Dit is voor het eerst dat ik dit heb moet ik zeggen, eerst maar eens afwachten, verwacht eigenlijk dat het gewoon weer stopt, kan het ook niet tegenvallen.
ow wat stom van mij anita. had je die andere ook gehad van mij? anders heb ik ze verwisseld! ik ga richting vk, hoor het zo wel van je! groetjes Rox
Guppie frustrerend he! Had ik ook! Gisteren gestript en daarna duidelijk terugkerende weeën. Vanmorgen ook weer, en nu... nada noppes. Succes bij de VK! Anita, hoop voor je dat het strippen zoden aan de dijk zet! Ach en zo niet, die eerste 2cm heb je in ieder geval al gehad..
ja rox ik heb nog 1 van je gehad met update en succes bij de vk....hihi verwarrend he 2 anita's? bij mijn 2e zwangerschap hielp het wel alleen weet ik niet meer hoeveel cm ik toen had toen de gyn bij stripte. smorgens gestript en snachts begonnen de weeen.... ik hoop het nu ook en anders weer afwachten...
Guppie probeer anders nog wat te rusten als dat lukt. Anita nou 2 cm gratis en voor niks meid! Hopen dat het strippen gaat helpen! Marlous het is in ieder geval voorwerk geweest! Rox succes bij de vk!
Klopt het trouwens dat als het rommelen begint, maar daarna weer stopt, dat het strippen dan niks geholpen heeft? Dat las ik net weer....
samama, als je 24 uur na het strippen niks hebt, dan heeft het niet geholpen. Anita, deed het strippen bij jou pijn? Bij mij met 1 cm namelijk wel. Ik hoop dat het gaat helpen! Hier net weer een heftige wee. Ik heb echt moeite met opvangen, moet echt helemaal krom staan en ergens in knijpen en het houdt meer dan een minuut aan. Dat zijn toch geen voorweeen meer?
Guppie, bedoel je daarmee: - Als er helemaal geen gerommel is geweest - Of als het na het rommelen weer is gestopt? Haha komt een beetje dom over, maar ik bedoel, kan het weer op komen zetten als het eventjes gestopt is geweest? En denk niet dat jij nog voorweeen hebt meid! Duim voor je dat het doorzet.
Anita, misschien dat strippen bij mij vandaag dan ook geen pijn doet, ik hoop eigenlijk op een cm ontsluiting erbij! Samama, ik denk dat het strippen gewoon niet geholpen heeft bij je. Als het wel geholpen had, dan had je nu heftige weeen moeten hebben. Ik had maandag na de 1ste keer strippen ook gerommel en krampen, maar ook dat zette niet door. Dat van vannacht was langer dan 24 uur erna, dus dat kwam niet meer door het strippen. Het kan wel dat het strippen een en ander in gang heeft gezet. Gaan ze je deze week niet nog een keer strippen? (kans van slagen schijnt dan groter te zijn)
Nee, heb pas weer een afspraak staan voor volgende week dinsdag... zou misschien wel kunnen bellen of ze me vrijdag nogmaals willen strippen. Al heb ik daar wel een hard hoofd in dat ze dat doen, want de vk zei gisteren nog tegen me: als je te graag wilt, beval je toch niet. Zit natuurlijk wel wat in wat ze zei, maar op een gegeven moment is het gewoon genoeg en ben je er klaar mee ( zullen veel dames het met me eens zijn)
kalush gefeliciteerd emt je zoon guppie ik heb ook zon heftige wee gehad bleken ontsluitingsween te zijn. hopelijk zet het nu dus door meid poeh die anita zeg. ik hoop dat het nu snel voor haar doorzet