ben der weer. alles was goed, nog niet ingedaald. ach what else is new? Verder geen bijzonderheden, moest wel aan de bel trekken bij minder leven. hoevaak moet je een kleintje per dag voelen nu in de laatste periode? (vergeten te vragen)
ze zeiden des tijds tegen mijn zusje dat je je kleintje elke3 uur moest voelen, nou ik zei daar ik me niet aan vast houden want dan word ik gek. vannacht lag ik wakker en bedacht me dat de kleine gister ook zo rustig was, en vannacht voelde ik het ook niet, ik haalde me van alles in mijn hoofd. Vanmorgen was ie er weer gelukkig....en hartje klonk prima. ik ga zo ff liggen misschien kan ik nog wat slaap inhalen
o dan ben ik iig gerust gesteld. voel hem zowiezo wel 1 keer in het uur ofzo. alleen zondag was ie heel lang stil. volgens mij was hij aan het slapen ofzo want sávonds was ie er weer!
Hoi! Roxy: de vk heeft tegen mij gezegd dat ik de kleine minimaal 3x per dag moet voelen. Daar kom ik makkelijk aan. Net wat je zegt anders maak je jezelf gek. Linda: dat nummer is volgens mij van een nieuwe artieste en nu hoor ik het niet op de radio (meestal Q music). Ik heb het net voor mijn zus gezongen en zij kent het ook niet. Anita75: mooi 2 cm Guppie: hoe gaat het daar? Hier is de activiteit afgezakt. Mijn buik is wel continu hard, maar de voorweeen zijn minder. Van verveling heb ik gisteren mijn cd's gerangschikt op alfabet. Manlief doet vrijdag zijn planken, onze smaak verschilt nogal. De laatste twee nachten slaap ik pas om 2.30. Tot die tijd zit ik op de pc, maar helaas zijn er geen vrienden online om te chatten.
San, ik ben juist blij dat als het 10 uur is. dan voel ik me niet zo bezwaard om te gaan slapen.... balen dat het is afgezakt zeg!
meiden ik heb supernieuws. 1 a 2cm onsluiting en de mond is goed verweekt morgen om 8 uur worden we in het ziekenhuis verwacht en wordt ik ingeleid morgen mogen we eindelijk ons mannetje vasthouden oh ik kan hier wel om huilen zo blij ben ik. tuurlijk kan het langer duren maar ik blijf positief strippen wou hij niet eens doen.de afspraak staat.mocht het nou wel doorzetten moeten we toch meteen naar het ziekenhuis. kans op niet gezond vruchtwater is groot bij 42 weken. de kleine had wel genoeg maar het werd ook minder en de gyn vond mijn buik toch ook wel vreselijk gigantisch. ga nu even bijlezen en verder reageren
Anita1975: ik hoop dat het strippen helpt! Guppie: nee dat klinkt niet meer als voorweeën... Ik duim voor je. Roxy: iedere vk zegt wat anders over hoe vaak je je kleine moet voelen. Ieder dagdeel minstens één keer zeggen ze hier. San: vervelend dat je pas zo laat slaapt. Kan me er iets bij voorstellen dat er rond die tijd weinig mensen online zijn Kristy: wow, eindelijk! Alvast héél veel succes voor morgen! Hoe zou het met Anitadejong zijn?
zo,heb weer bijgelezen anita ik hoop voor jou dat de kleine ook nit tot 43 weken blijft zitten.ze kijken echt hoe het met je gaat en met de kleine. wat fijn dat ze hebben kunnen strippen en al 2 cm ontsluiting.goed hoor. guppie wat jammer dat de weeën weer gestopt zijn meid.hopelijk werkt het strippen straks beter dan de eerste keer.succes! bij mij deed het strippen bij de vk niet echt pijn maar maandag bij de gyn echt wel anita de jong pff wat een bevalling meid.je zal wel helemaal uitgeput zijn. wat is het spannend hier vandaag.er wordt veel gestript,hopen dat het werkt bij iedereen. nog even 1 dingetje willen jullie morgen en vandaag nog niets op mijn hyves zetten?wij houden het inleiden stil,mag nog best een verrassing blijven. ga nu even lekker zitten en een beetje werkelijk laten worden dat de kans groot is dat morgen het ventje geboren is. ga daarna nog even de tas nakijken en een tas voor mijn zoontje klaarmaken. kom straks nog wel even aanwaaien
heb verder geen sms meer gehad van AnitaJ. hoop dat ze nu haar jongetje in haar armen heeft en en lekker niet aan denkt om het ons te laten weten
kristy: goed nieuws meis. We duimen voor je hier! roxy: ja, daar wordt je wel humeurig van als het afzakt, maar positief bekeken heb ik over maximaal 2 weken de uk bij me. Ik ga maar eens een frisse neus halen, de honden moeten even naar buiten....
pff wat is t afzien voor sommige van jullie zeg... moet er niet aan denken... maar leef echt gigantisch mee met jullie ! petje af hoor... ik heb een nieuwe foto van Thijs in mn album gezet... ben echt zo trots op m ben echt helemaal verliefd...
haha mooi he, die flinke bos haren... nog ff meis.. ik ga voor je duimen dat je snel mag genieten van jouw wondertje !
duim gewoon voor iedereen ! heb je nog iets gehoord van anita? hoop dat ze haar kindje in der armen heeft.