Even snel een berichtje van mij, Ik ben erg ziek geweest, een paar dagen ruim 40 graden koorts gehad en een borstontsteking, de koorts is gelukkig gezakt maar de ontsteking zit er nog. Ben aan de 2e antibiotica kuur begonnen, de eerste sloeg niet aan. Kan gelukkig nog wel borstvoeding geven, maar valt niet mee. Vooral niet met de koorts, ik wist amper wat ik deed, gelukkig heeft Mark verder alles overgenomen. Ik ben dus in een keer van mijn roze wolk gevallen Met Amber gaat alles goed, ze heeft wel een beetje last van de koorts (warme melk!) en de ontsteking gehad, maar ze is nog steeds zo lief Heb een fotootjes in mijn album gezet! Meiden komop! Nog even en we kunnen allemaal genieten van onze wondertjes.
ojee anneliesje, dat klinkt niet echt lekker. gelukkig ben je al iets opgeknapt. heeft die koorts met de ontsteking te maken gehad?
Roxy, waarschijnlijk wel, maar het kan ook zijn dat er nog een griepje ofzo bij zat. Hoe is het met jou?
Nog niks. gister wel pijnlijke steken en krampen maar vanmorgen helemaal niks. de vk zei vanmorgen dat ze dacht dat ik deze week nog niet beval... nou zij heeft er kijk op dus daar ga ik dan maar van uit. dus zorg dat ik nog genoeg om me heen te doen heb zodat ik er niet teveel bij stil kan staan. hoelang duurt zo'n kuur? Gelukkig kan je gewoon doorgaan met de borst geven, zal toch wat zijn dat je ermee stoppen moest. Wat een lekker mokkeltje is amber zeg!
Duurt 10 dagen, wel rot spul hoor, ik krijg er nachtmerries van, durf soms niet eens meer te gaan slapen zo eng... Bij mij zei de gyn en de vk ook dat het nog wel even kon duren en de volgende dag.... Hou je het nog wel vol?
anneliesje, gelukkig ben je weer wat beterm niet fijn een ontsteking....enne mooi meisje hoor little hope, wat een bos haar heeft jou ventje zeg, heb je er gel in? hihi kristy, das goed nieuws hoor, succes morgen en ik hoop dat het niet te lang gaat duren voor je.... san, heeft het lopen wat geholpen of is het nog steeds niks geworden weer. Linda, moest jij oo niet op controle vandaag? nog niks van Anita, nou hoop dat ze haar mannetje bij zich heeft nu.....lijkt me niks zo. nou ik heb ff op bed gelegen, niet veel geslapen maar wel ff rust... zal zo ff bakje thee zetten en wat op gaan ruimen, de kids zijn de hele tijd beneden geweest, kleien, verven... ze zijn nu met z'n 3en naar de bibliotheek. hier nog geen verandering en ook geen pijn van het strippen...Nou we zullen zien...anders zaterdag naar het ziekenhuis en dan maandag weer...of de baby moet komen.....
nou, het gaat nog wel. ligt er ook aan wat ik doe op een dag. stofzuigen dat gaat gewoon niet meer hihi teveel pijn aan mijn buik krijg ik ervan. de rest lukt mij nog aardig en voor de zware boodschappen laat ik mike rijden! Anita, lekker dat de kinders zich hebben vermaakt! alleen daarna dat opruimen he?
Geweldig Kristy, morgen eindelijk je kleintje in je armen. Guppie ik hoop dat het nu echte weeen zijn. Anneliesje dat klinkt minder, ik hoop dat het nu weer een beetje gaat.
Little Hope: zo hij heeft echt een hoop haar! Lekker mannetje hoor! AnneLiesje: wat ligt ze er toch vredig bij Hoe gaat het nu met jou? Hier was de controle bij de vk goed. Volgende week dinsdag volgende afspraak, alleen dan bij de gyn. Hier zijn de afspraken vanaf 41 weken standaard bij de gyn, maar nog wel gewoon thuis bevallen via de vk...
Kristy, fantastisch nieuws zeg! Ik hoop dat -mocht het nodig zijn- ze mij ook zo snel willen helpen! Het strippen deed me dit keer nog meer pijn, heb me echt liggen verbijten! De weeen zetten wel door, maar niet heel regelmatig. Ik verwacht eigenlijk wel een klein beetje dat het vanzelf gaat doorzetten nu en dat inleiden niet meer nodig is, maar anders hoor ik morgen wanneer ik me bij de gyn moet melden. Anneliesje, wat balen dat je borstonsteking hebt! Wat dapper van je dat je de bv wel doorzet! Roxy, mag ik ook nog eerst bevallen? Linda, fijn joh dat je al bij de gyn terecht kan volgende week! Misschien niet wat je wilt, maar zoals bij mij (op het laatste moment nog niet weten wat en hoe) is echt niet fijn hoor! Mooi ook dat alles goed was! Anita, balen dat je nog niks voelt. Hoezo moet je zaterdag al naar het zkh?
meiden!! ff inbraak!!!!! voor diegene die nog moeten bevallen hoop dat het snel gebeurd!!!!! hier een februari mamma , waarschijnlijk wordt het januari! lig nu al anderhalve week in het ziekenhuis met hoge bloeddruk ,lichte zwangerschaps vergiftiging! heb het helemaal gehad ook vanaf 20 weken al thuis met B.I ,en zwangerschapsjeuk en uitslag en nog meer dingen!gelukkig hier mijn laptopje en draadloos internet inhet ziekenhuis! en ja morgen gaan ze het hier proberen op te wekken met gel! vindt zoo spannend! en als niet genoeg werkt brengen ze dag erna weer in! dus wie weet hier ook binnenkort mamma !ben nu 37 weken en kindje is al 7,5 pond dus het mag nu! ohh sorry maak er hele story van volg jullie al tijdje hoeveel moeten er hier nog bevallen? liefs joma! JOMA spreekt de baby,s toe die nog binnen zitten!! ERUIT KOMEN JULLIE!!!jullie mamma wil jullie vasthouden!
Roxy en Anita 1975: lopen heeft niks geholpen, krampen nemen af grr. De honden waren zwaar irritant, ze blaften terwijl er niks te zien was. Heb je al een beeld voor je hoogzwangere vrouw met twee keffende hondjes, vast een leuk gezicht voor een ander, maar ik schaamde me kapot. Ze blaffen dan keihard en trekken onwijs, ben blij dat ik geen groters heb!Guppie: succes meis Hier weinig nieuws, ik zit/hang de hele dag en voel me niet zo lekker.
Kristy: Wat ontzettend fijn voor je dat ze je morgen gaan inleiden! Alvast heel veel succes! Guppie: Ik duim voor je dat het doorzet! Zou nu wel fijn zijn ondertussen!
Voor alle meiden die al (flink) overtijd lopen: KOM OP! ik denk nog steeds aan jullie. Nog even doorbijten dan kunnen jullie ook van jullie kleine wondertjes genieten. Ik ben gisteren met Tim naar het cb geweest, hij is flink gegroeid, weegt nu 4885 gram en is 54 cm lang. Voeding mag ik zo doorgaan zoals we nu doen dus voeden op verzoek omdat hij er ruim voldoende aan heeft en er geen last heeft van zoals krampjes of spugen. Volgende afspraak is op 19 febr dan krijgt hij ook zijn 1e prik.
*****BUDDYNIEUWS***** Hallo, 13.17 is onze zoon geboren! Hij is gehaald met een KS en weegt 2780 gram. hij heet Enzo. We maken het goed. xxx anitadejong *****EINDE BUDDYNIEUWS*****