Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Boek is besteld ;)

2. Niet meer actief

Marieke, een gekneusde rib, oei dat is vervelend zeg! En lekker een nieuwe laptop, die van mij is 1 jaar oud, maar hij is zo versleten door al dat forummen hier, hahahaha, bij het muisvlak zit gewoon een slijtplek, oeps :oops:

3. Niet meer actief

Jaaa, mijn eerste berichtje van m'n nieuwe laptop!
    Even wennen allemaal, maar dat komt vanzelf :D
    Me = happy!

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

:) Bol.com heeft op één dag al genoeg verdiend aan ons! Oei ik groei heeft nog nooit zo goed gelopen! :)

Rox wat fijn dat Joey het nu goed doet! Hoop echt voor jullie dat dit gaat helpen!

Marieke een gekneusde rib dat is minder :(

Marije leuk babymassage, misschien willen wij dat ook gaan doen!

Citroentje ik zou er ook voor kiezen als ik de keuze had!

Nou wij hebben Luna vanaf gisteren in haar eigen bedje gelegd, en madam slaapt gewoon zonder te mokken ook de hele nacht :confused: Mama is trots :D

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Knap zeg van Luna!
    Heb er hier weer een wakker moeten maken om half 8 haha.

Wat fijn dat je ook een laptop hebt MArieke! Minder van je rib. Ik had hier ook zo'n ribbentrapper poeh

Roxy hoe is het vannacht gegaan?

6. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Hier nog een supertrotse mama:

Fynn heeft van 21.00 uur tot 05.30 uur geslapen :)

\:D/ \:D/ \:D/

7. vivianbraak

Wow Moonie wat goed! Terecht dat je trots bent!

Berna weer wakker moeten maken wat een luxe heb jij toch :D

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo he die Fynn das helemaal lang!

Jesse slaapt nu weer ga zelf ook kijken of ik nog een uurtje kan pakken

9. Niet meer actief

hier 1 nachtvoeding om 3.30 en toen weer om 8.00 uur, gaat weer de goede kant op.

dit worden onze nieuwe tijden: 3.30-7.30-11.30-15.30-19.30-23.30 globaal natuurlijk.

10. Niet meer actief

ik ga ook nog even wat slapen

11. vivianbraak

Nou meiden slaap lekker!

12. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He slaapkoppen! hahaha, lekker hoor!
    Ik ben vandaag vroeg uit de veren. Heb er helemaal zin in vandaag, hihi. We hebben Sten gister zijn laatste voeding eerder gegeven. Kreeg tot gister dus zijn laatste fles om 00:30 ongeveer. Nu hebben we hem om 23:00 laatste fles gedaan, omdat ik straks niet zo lang op kan blijven als ik wer ga werken. Kunnen we vast wennen. En meneer kwam precies anderhalf uur eerder vanmorgen (om half 7 begon ie iets te mekkeren, om 7 uur de fles!). Hoezo nu al control-freak?! haha

He Rox, hoe gaat het nu met Joey? Hoop dat de edicijnen zijn vruchten af beginnen te werpen!

Ben sinds gister ook begonnen met het koken van water. Heb toch het idee dat hij last had van dat kraanwater. Maar eens even kijken hoe dat gaat nu. Zo komt mijn flessenwarmer (die ik zo duur heb aangeschaft, grrrr) toch nog van pas.

Heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de VK voor nacontrole. Vraagt de assistente heel lief hoe mijn zoon ook weer heet. Ik zeg dus "Sten". Oh leuk zegt ze, zo heet ie van mijn vriendin ook! Hahaha, moest wel lachen, want ik heb die naam dus nog maar 1 keer eerder gehoord, toen we dus besloten dat wij dat ook een leuke naam vonden. Grappig (uhhh wat een spannend verhaal he? hahaha)

Ik ga dat boek hier in de winkel kopen vandaag denk ik, had hem al eens eerder gezien dus dan kan ik het meteen meenemen. Hihi, als ie uitverkocht is kan ik het alsnog bij Bol bestellen (als ie daar ondertussen niet uitverkocht is, haha)

Ik ben trouwens ook weer ongi geworden, of had ik dat al verteld. Zijn er al weer meer met die smeerboel begonnen? Ga straks ff naar de apotheek om die ring op te halen denk ik. Moet ik nu dan toch maar even wachten met gebruiken tot de ongi weer over is? Lijkt me nu beetje smerig, grrr Sorry voor mijn verhaal, brrrr waarom vraag ik dit, hihi.

Vanmiddag lekker op bezoek bij mijn vriendin, al lang niet meer geweest door bevalling e.d.

Het zonnetje schijnt de lucht is blauw......TELETUBBIES kom maar gauw! Uhhhhh ik ga afsluiten want ik word nu wel erg melig. Stom mens ben ik toch ook, ik lig gewoon in mijn eentje in een deuk hiero.... Ik spoor niet helemaal vandaag denk ik.

Later!

Liefs Marije

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marije de ring moet je eeste dag van je menstruatie al indoen geloof ik. Mag wel later maar dan ben je een maand later ook pas veilig geloof ik.
    En nee hier nog geen ongi maar zal niet lang meer duren denk ik
    ( slapen lukte niet heb maar lekker gedoucht vast ben ik helemaal fris en fruitig als Jesse om 11 uur de fles moet weer)
    Fijn dat je de fles hebt kunnen vervroegen Marij. HIer ook max. 2300 hoor ik trek dat echt niet tot 0.30.

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Roxy ik hoop van harte dat het zo goed blijft gaan! Wat zal dat een opluchting voor jullie zijn!

Ik heb ook het boek Oei ik groei, lees het ook in gedeeltes..

MIjn mol is Edo al vanaf begin heb ik dat gezegd ;)

OOk ik zou fulltime voor Demi gaan zorgen als het financieel zou kunnen, Citroentje.

Gister bij de HA geweest voor anticonceptie, ook ik ga de Nuvaring eens uitproberen. Lijkt me wel handig. Hoor zoveel neg. dingen over spiraaltje dat ik dat nog niet aandurf.

Fijne dag dames!

15. Niet meer actief

Vivian, hier is het boek al binnen hoor! lekker vroeg zeg

16. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Goh, ik lijk wel weining te geven als ik het vergelijk met jullie voeding. Drinken ze alle flessen schoon op? Ik geef 100 cc (120, 4 schepjes en dan gooi ik melk weg totdat ik op 100 zit). Timo kwam vannacht om 4.45, hij krijgt per dag 6 a 7 x 100 ml. Ik ben benieuwd wat cb zegt.
    Gisteren gescoord bij prenatal, 2 broekjes en 5 truitjes voor 25 euro, ben weer helemaal blij. Ik had als kraamcadeau een bon van 20 euro, dus dat is mooi. Ik ben even alleen gegaan 's avonds. Was wel raar om niet bij Timo te zien. Manlief was wel thuis, maar nog had ik moeite om te gaan. Ik ben wel 3x omgedraaid om weer terug naar huis te gaan, wilde niet zonder mijn ventje. Dat belooft nog wat als ik moet werken...
    Fynn: super gedaan kleintje!
    Citroentje: als jij graag thuis wil blijven, zou ik het zeker doen. Zoals iemand al heel mooi zijn heb je het geld van je moeder nu zelf in gebruik als moeder. En ach geld is maar een hulpmiddel nietwaar?
    Leuk dat iedereen het boek oei ik groei nu heeft. Iemand nog een tip voor een medische gids voor baby's met kwaaltjes, ziekten en remedies erin? Ik vind het wel fijn om dat na te kunnen zoeken.
    Roxy: hoe is het nu?
    Marije: heerlijk he zeg zo'n melige bui. Ik begreep eerst niet waarom je over de teletubbies begon (hoe bedoel je nog slaperig haha).
    Gisteren in de stad liepen moeders met hun oudere kinderen te shoppen. Wel een raar idee dat ik later ook zo met Timo loop. Hij lijkt nog zo klein!

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Leuk nieuws hier, we kunnen weer op kraamvisite! Alleen is het niet naast de deur, ze wonen op Aruba. Vorig jaar april zijn we ook al bij hun op kraamvisite geweest, dat kindje is 15 feb 1 jaar geworden en nu dus al de 3e erbij (moet er niet aan denken) Ze was onbedoeld zwanger geworden door de pil heen, ze wilde wel graag een 3e kindje maar niet zó snel na elkaar. Wel grappig, wij waren daar op kraamvisite toen wij ontdekte dat ik zwanger was, een 2 maanden later kregen we een berichtje van hun dat bij hun dus de 3e onderweg was. Helaas moeten we deze keer de beschuit met muisjes overslaan.
    O..ja hun zoontje heet Deshae (spreek uit als diesjee)

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mmm lekker Aruba ik wou dat ik daar vrienden had wonen.. onee ik durf niet te vliegen dus wordt niks hahaha

San Jesse krijgt sinds gisteren omdat ie zolang doorslaapt 5 flessen van 150+5 dat is dus 5x165 ml voeding. Hij laat af en toe een bodempje staan heb het eens bijgehouden wat hij nu echt drinkt en dat is zo'n 800 tot 840 ml per dag. Ene kindje heeft gewoon meer nodig dan de andere he. Zolang hij goed groeit en voldoende plasluiers heeft niks aan de hand toch?

19. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    DOEN!

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier is het gisteravond en vannacht perfect gegaan!

23.00 laatste fles en pas om 5.00 kwam hij weer.

Vanmorgen spuugde joey de helft vanzijn medicijnen uit, waardoor hij nu ligt te jammeren. gelukkig lang niet zo erg als de afgelopen week

Esther, heb je het geld al binnen? Ik wacht met spanning af!

Deel Deze Pagina