Ik heb trouwens het boek Je baby http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... 4002602632 en hierin staat wel het een en ander over ziektes en kwaaltjes en EHBO...
Zo Anita nu al Ga ik even goed de eur in de gaten houden! Kwam hij mee met de post of werdt het bezorgd? Rox wat heerlijk voor je meis! Hopen dat het nu zo blijft! Citroentje jammer dat je nu niet op kraamvisite kunt he San lekker geshopt dus! Marije ik wordt helemaal melig van jou En het is indd heerlijk weer!
oh ik ben echt HYPER! ik heb het babyboek bijna helemaal bijgewerkt. Zo nog ff wat foto's kleiner af laten drukken en bijplakken en dan alles nog met pen overschrijven (alles nog met potlood gedaan, waarom? Geen idee! hihi) Rox, fijn te lezen dat het beter lijkt te gaan! WOEPIE!
Wat voor een babyboek hebben jullie? ik heb wel pap en mam vertel eens maar niet echt een boek dat ik bij kan houden met foto's en dat soort dingen
oo die lijkt me erg mooi heb hem maar besteld meteen op bol.com whahaha ach ja kadootje voor mijn verjaardag van mezelf
Meiden kom even snel dag zeggen, Ymke heeft slechte zin vandaag en wil mama-aandacht! Ze heeft super geslapen, van 00:00 tot 6:30, maar toen heeft Rinaldo haar wakker gemaakt. Berna alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag. Roxy, ik hoop echt dat het wat rustiger wordt bij jullie en dat je lekker bij kan slapen! En voor de rest; ik verwacht een samenvatting van oei ik groei he, hahaha! Tot over een week!
Oei ik groei is hier ook binnen! Wat snel zeg! Guppie fijn weekend! Zo nu de kleine ff op bed leggen kan ik ff in het nieuwe boek snuffelen!
Ik vind het wel een leuk en handig boek al vraag ik me af of elk kind in dezelfde periode een sprongetje heeft.. en neem het niet al te nauw
dit zag ik ook op internet. misschien hebben jullie er wat aan! http://sprongenwekker.d2.mailplus.nl/inschrijven.htm
Roxy, die spongenwekker heb je ook bij de site van www.oeiikgroei.nl en dan krijg je er ook een email magazine bij elke keer. Vivian, ook al binnen mooi zeg! Guppie, fijne week geniet er lekker van! ik heb het boek van de felicitas hostess gekocht met alle kinderziekten en kwaaltjes erin. Het heet "Kind en gezondheid", dat is ook een mooi boek met foto's en uitgebreide uitleg over alles.
Enzo ligt nu voor het eerst in de box, ik heb alle knuffels eruit gehaald en er 4 laten liggen voor in de hoeken (er lagen er wel 30 in). Hij is lekker rustig alles aan het observeren en brabbelt af en toe wat, nou gaat ie zo weer zijn bedje in.
roxy, het is inderdaad een leuke site, je kan er 3 gratis hoofdstukken krijgen uit oei ik groei. misschien wat voor jou? kun je kijken of je het ook een leuk boek lijkt.