ik ook niet hoor! wat kun je gek praten als je je kleintje aan het vermaken bent he , het schijnt dat je dat automatisch doet, je gaat ook hoger praten in toon.
Ik had vorige week ook een baileys op maar ik merkte niks eigelijk, ik zei ook tegen mijn mannetje misschien komt het omdat ik nog steeds bezig ben met ik moet voor Luna zorgen... Over een paar weken ga ik een keer uit mijn dak
Hier ook wel trek in wat alcohol.... De nuvaring bevat juist minder hormonen dan de pil, omdat het op de plek zelf wordt gebruikt en niet via de lever hoeft. Maar goed, kan me vergissen, minipil is vast minder hormonen. Anita, dat album, dat bestrijkt qua foto's dan de eerste paar weken van Enzo z'n leven? Ik weet niet hoeveel foto's ik van welke periode zal doen in het album. If you snap what i mean.... Ik heb ook een filmpje gemaakt, moet m nog uploaden, hihi, idd ga je hoger praten en klinkt ook erg intelligent ja Sex, nu 1x gedaan, echtwel spannend ja! Vertouw rubbers alleen niet, dat maakt het dubbel spannend....
Marieke dat dacht ik dus ook van die ring dat dat dus minder hormonen waren maar volgens HA is dat een verkooppraatje. Het schijnt minstens zoveel als de pil te zijn. Anyway ik denk dat het weer gewoon Implanon wordt.
Eerder op de avond alles gelezen, wilde net gaan reageren toen mijn dochter mij nodig had. We hadden haar in de kinderwagenbak gelegd omdat we weg zouden gaan vanavond en dan hoefden we haar niet te verslepen. Ineens liijkt het alsof ze stikt zo'n eng geluid. Ik ren er naar toe en pluk dr gelijik uit, spuugt ze met een hele golf alles onder.... Daarna helemaal overstuur, ontroostbaar. Poeh zeg ze heeft nog nooit zo hard en zoveel gehuild, papa en mama deden gewoon mee Nu ligt ze weer lekker in haar eigen wiegje en wij hebben de visite afgebeld. Normaal is ze altijd binnen een paar minuten stil, maar dit... mijn hart brak zeg. Krijg weer tranen in mijn ogen. Even kijken wat ik nog onthouden heb Missfrodo, wat fijn zeg dat de voeding aanslaat! Citroentje, lijkt me moeilijk weer zo'n slechte dag er tussen, dan ben je toch geneigd om te zeggen zie je wel het werkt niet. Goed dat je doorzet Guppie, hele fijne vakantie meid, al ben je al weg en lees je dit niet meer Linda, hier nog steeds sex gehad ik durf niet goed. Heb wel van de week condooms gehaald, dus dat excuus kan ik ook niet meer gebruiken. Marieke, fijn he zo'n toppie op schoot! Anita, dat klinkt allemaal creatief, ik heb altijd wel hele plannen maar er komt niets van. Alcohol, dat zit er voorlopig nog niet in met de bv, zou voor de sex wel goed zijn
Och Anneliesje, ik zie het zo voor me, arm dingske, arme papa en mama! Lekker thuis blijven en veel knuffelen....
Wij zitten te twijfelen wat voor wipstoeltje slim is en of een wipstoeltje uberhaupt slim is of dat zo'n schommelding leuker is of toch die dure kinderstoel van Bloom. En een babygym lijkt ons ook leuk en leerzaam maar welke. Wat zijn jullie ideen? Anneliesje arme kleine meid, hopelijk voelt ze zich snel beter.
Ook ik ben nog zoekende naar welke vorm van anticonceptie ik ga gebruiken en las jullie verhalen over de nuvaring dus ik ben eens gaan zoeken naar de hoeveel hormoon dat wordt afgegeven door die ring en wat 'de pil' afgeeft. Microgynon 30 (heb ik gebruikt info uit bijsluiter): 150 microgram levonorgestrel en 30 microgram ethinylestradiol Nuvaring: 120 microgram levonorgestrel en 15 microgram ethinylestradiol De info van de nuvaring komt van de site van stichting anticonceptie nederland, lijkt me dat ze wel de juiste info geven anders zijn ze volgens mij zelfs starfbaar..?
Lijkt mij ook Citroentje. Denk dat HA bij mij bedoelde dat als ik zo min mogelijk hormonen wilde de ring misschien niet zo slim was ofzo. Had mij er verder nog niet echt in verdiept. Maar kan mij voorstellen dat Implanon lichter is. Zal binnenkort eens speuren.
http://www.anticonceptie-online.nl Hier staan alle vormen op...implanon is ander hormoon volgens mij.
Implanon is maar 1 soort hormoon dus eigenlijk geen vergelijking met de ring lees ik. En als ik het zo lees lijkt de ring minder hormonen te bevatten dan de pil dus hoe ze het nou bedoelde, ze zei iets over de afgifte van hormonen ofzo. Nouja maakt ook verder niet uit eigenlijk.
blegh ben hier net ff naar de huisartsenpost geweest, omdat romano nou ook al begint te poepen tussen de voedingen door! werd me een beetje te gek, had eerst gebeld en de dokter had gezegd dat ze hem wilde zien, dus gekeken maar hij zag er goed uit, hij is alert, niet suffig en hij was ook niet uitgedroogd zei ze, ook geen koorts dus ja...het kan door de voeding zijn, het kan ook zijn dat het een buikgriep is dat heerst schijnbaar, moet wat zakjes gaan halen die je kan oplossen en dat bevat dan stoffen die hij eventueel mist omdat ie zoveel poept, maar dat is heel vies dus daar kan ie nogal van gaan spugen zei ze...lekker veel nut heeft dat dan...pffff wat kan je je zorgen maken om zo'n kindje he, net ff ook een potje zitten janken, denk dat ik maar aan de FLES wijn ga vanavond....haha
Marieke, ik heb 2 albums, 1 met alleen foto's (die moet ik nog inplakken hoor, ik heb de foto's nog niet binnen), en 1 met het hele zwangerschapsgebeuren (ik heb een dagboek bijgehouden) en het bevallingsverhaal en alle felicitaties en alle kaarten etc. etc. Het fotoalbum, dat moet ik ook nog uitzoeken hoor, ik ga die 300 foto's die we nu al hebben niet allemaal inplakken hoor, ik geef ook wat aan de familie etc. Maar het is inderdaad wel moeilijk kiezen welke in het album moeten. anneliesje, wat sneu van dat spugen zeg, je schrikt er van he! missme, he wat vervelend zeg van Romano, goed dat je naar de HA-post bent geweest, gelukkig is het niks ernstigs, hou goed in de gaten dat ie niet uitdroogt inderdaad! sterkte meid!
Missfrodo implanon is 1 hormoon. voor mij nooit meer dat ding maar misschien dat het jou beter bevalt? houd er rekening mee dat een kwart van de vrouwen tussentijdse bloedingen krijgt.,.. Anneliesje wat schrikken zeg! was ook lekker thuis gebleven ja! Valerie sterkte en drink ze (hihi) Poeh waait het bij jullie ook zo hard? Wel gezellig in bed straks!
Berna ik heb Implanon 3 jaar gebruikt en was erg tevreden. Wat heb jij nu? Hier aan de kust waait het niet, het stormt, straks lekker samen onder het dekbed eerst choco met Malibu lekker warm worden.
http://www.anticonceptie.nl/anticonceptienl/index.asp is ook een handige site Missme, achgos, gelukkig nix ernstigs meid! Idd, als het op je kindje aankomt, moeilijk he! Anita, nou je bent goed bezig meid! Ik denk dat ik maar alle foto's laat afdrukken en dan zoek ik het zo wel uit, we hebben zoveel foto's.... Waaien hier joh, en bij Marit op haar kamertje is een dakraam, ze heeft een heel orkest 8)
Ja ik weet niet wat het is, hou hem idd wel wat beter in de gaten, vind het wel heel eng! Ik weet niet of een buikgriep kwaad kan bij zo'n kleintje.. En dat drinken heb ik wel zin in maar angelo heeft nachtdienst dus dat is niet zo verstandig als ik dat doe hahaha volgende x beter... Hier stormt het ook echt! vind dat idd ook een lekker geluid als je lekker warm in je bed ligt..heerlijk!