Ik heb nu niks.. condooms hiervoor nuvaring en daarvoor Implanon gehad en daarvoor de pil maar daar werd ik misselijk van... zo ik ga mijn tanden poetsen en Jesse de fles geven geen zin meer om tot 2300 te wachten ben zoooo moe tot morgen!
Oh jee, als ik jullie verhalen zo lees voel ik me ineens een SEX-MACHINE! Hahaha Ik was juist eerder helemaal niet zo, deed het meer voor Edwin zijn plezier dan voor mijn eigen (nou ja, ik deed het niet met tegenzin hoor, anders klinkt het wel heel erg negatief, hihi) Maar nu ben ik dus degene die bijna op hem duikt (nu ff niet natuurlijk, door de ongi). Ik vond het juist veel prettiger voelen dan voorheen. Was ook bang dat het niet fijn zou voelen, maar gelukkig niet dus. We hebben de helft van het familiepak condooms ondertussen al op, hahaha Oei, missfrodo, toch ff een testje als je het mij vraagt. Guppie, je leest het vast niet meer, maar wens je een fijne vakantie hoor! Anneliesje, tjee meid, dat is wel ff schrikken ja. Hopelijk klaart ze snel weer op. Missme, inderdaad goed in de gaten houden. Een vriendin van me had het ook met haar kleine, moest toen tussendoor wat water bijvoeden tegen uitdroging. Misschien een ideetje? Oh ik wil ook graag proffesionele foto's laten maken, had ik eigenlijk wel kunnen vragen voor mijn verjaardag.... hmmm. Hoe lang duurt het nog tot moederdag? hihi Anita ook druk aan de knutsel dus? Schiet je al een beetje op? Ik moet ook nog beginnen met het gewone album, wil eigenlijk iets van scrapbook van maken, maar niet te uitgebreid omdat ik het ook nog leuk bij wil kunnen houden straks. Vanmiddag bij mijn vriendin op visite geweest. Weer heerlijk bijgekletst, alleen Sten vond het nodig om de hele dag wakker te blijven (vanaf half 11) en begon dus (logisch!) te mekkeren om 4 uur. Vanavond is ie helemaal uitgeteld. Denk dat ie het teveel gesleep vond vandaag. Eerst naar mijn moeder met de auto (daar staat onze kinderwagen, omdat het vanaf hier nog te ver wandelen is voor mij) en daarna wandelend naar mijn vriendin. Toen weer terug naar mijn moeder en toen weer in de auto naar huis (TJEE WAT EEN SPANNEND VERHAAL WEER! zou er het heen en weer van krijgen). We hebben besloten dat we op elkaars kinderen gaan passen straks. Zij is in augustus uitgerekend. Nu nog maar hopen dat we onze roosters op elkaar kunnen laten sluiten. We kwamen erachter dat onze pukkies straks ook nog bij elkaar in de klas zullen komen. Ohhhhhh zo leuk! Heb op de terugweg vanmiddag het boek ook gehaald. Is inderdaad een erg mooi en interessant boek. Ga zo de site nog ff bekijken, leek me ook wel wat ja. Nou meisjes, lief zijn (zal ik ook proberen) en tot morgen! Liefs Marije
Kan niet slapen hier, zwaar irritant. Timo wil niet slapen en manlief heeft zijn eigen rug ingesmeerd met tijgerbalsem. Ik word misselijk van die lucht....
ahh San, hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Erg irritant zo'n lucht ja. Ik schrok vannacht gewoon wakker van het noodweer. Tjonge ik ben niet bang voor onweer ofzo, maar dit ging wel enorm zeg! Heb echt op het punt gestaan om Sten uit bed te halen (HOEZO DOM, als ie lekker ligt te slapen?! hihi) Het rietendakje van het prieeltje bij ons in de tuin is weer helemaal aan gort. K-weer! Ga meneertje maar eens wakker maken. De grapjas vond half 7 gisteren schijnbaar toch te vroeg om op te staan en heeft ie gewoon zijn nacht verlengd JOEPIE! Komt misschien ook wel omdat ie gister zo weinig geslapen heeft.... Eerst ff mijn koffie op drinken en een sigaretje... genieten zo'n momentje op de vroege morgen. Later! Liefs Marije
Wow wat een weer vannacht ook ik werd er wakker van, vond het gewoon eng. Gelijk gekeken bij Luna maar die lag lekker te knorren! Waait hier nog steeds hard maar vannacht bbrrr, mannetje was natuurlijk naar dat festival ben benieuwd of hij naar huis gewaaid is hahaha San vervelend meis hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen nog! Marije ik ga je voorbeeld volgen kopje koffie en een sigaretje!
Mogguh! Hier een onrustige nacht. Emi wilde om 3 uur een fles, netje gedronken en geboerd en besloot toen maar niet meer te gaan slapen Kreeg op een gegeven moment ook nog krampjes en moest een aantal keer spugen (geen ladingen hoor) dus ik heb na 3 uur ook bijna niet meer geslapen. Om 7 uur weer een fles gegeven, de Bfree wat een k*tding zeg lekken duurde eeuwen om er voeding uit te krijgen en dat wat ze binnenhad kwam er ook snel weer uit. Bah vanmiddag maar even kijken of ik nog wat Tommee Tippee flessen kan bemachtigen. Iemand interesse in de Bfree flessen? Heb er 2 met pakje fase 2 spenen, 1 fles dus 1 keer gebruikt. Trouwens gisteren naar de kapper geweest, heb nu onderaan een donkere rand. Ben weer lekker opgeknapt. Wil Emi trouwens vanaf vandaag op haar eigen kamertje in het ledikantje leggen, tenminste eerst alleen overdag want er hangt nog geen gordijn. Ben beniewd hoe dat gaat lopen.
Heeft het bij jullie geonweerd dan MArije? Vervelend zo'n nacht San. Missfrodo ben ook niet echt tevreden met de bfree. Hij lekt inderdaad en heb het idee dat JEsse er meer bij spuugt voorheen spuugde ( spoog?) hij nooit. Voor de fles van 2300 gebruikte ik altijd al de difrax omdat dat sneller gaat misschien dat ik de difrax nu eens een hele dag weer ga gebruiken kijken of de krampen erger worden zoniet dan is het bye bye dure bfree zucht.. Nou hoorde ik JEsse om 7 uur ik flesje maken vond het al zo knap van hem dat ie de hele nacht had geslapen kom ik op zijn kamer.. is ie weer in slaap gevallen haha nou heb hem toch maar wakker gemaakt. NU ligt ie lekker te slapen weer heb zelf ook nog 2 uurtjes gelegen. Vanavond vier ik mijn verjaardag. Even kijken hoe ik dat doe met Jesse denk dat ik de fles er net voor uitkien en dan kan iedereen heb heel even zien( en blijft ie in mijn of papa's armen) en dan naar bed. En de fles van 2300 geef ik gewoon boven in alle rust denk ik. Anders wil ie straks niet slapen en het is tenslotte mijn verjaardag toch? Als ze Jesse willen zien komen ze maar een andere keer. MIjn vriendin neemt de kleine van bijna 3 maanden ook mee en legt hem ook boven dus het moet wel een beetje rustig zijn...
hahaha, ik had precies hetzelfde, ik schrok echt van de storm en dacht meteen, ik wil Enzo bij me hebben liggen! Maar heb hem lekker laten liggen hoor, hij was zo lekker aan het slapen. Berna, hier heeft het ook nog flink ge-onweerd zelfs. Groot gelijk dat je Jesse de fles boven geeft, daar moeten ze maar begrip voor hebben toch! Missfrodo, he wat vervelend van vannacht zeg, ben benieuwd of Emi ook lekker in haar eigen ledikantje gaat slapen. Hier een goede nacht gehad, 23.30 een flesje, om 4.00 een flesje en daarna om 8.30 weer, Enzo slaapt nu met tussenpozen van 4,5 uur. Maar ik vindt het wel best zo. Het slaapzakje bevalt hem ook goed, hij slaapt er heerlijk in. De regelmaat van Ria Blom werkt hier ook, Enzo huilt minder, hij had altijd zo'n jengeluurtje na zijn fles maar nu niet meer.
pfff hier ook een iets zwaardere nacht gehad! wat een storm zeg, geen onweer gehoord dat niet maar waaien! ikwoon op een flat en de spullen die op de balkons lagen zijn volgens mij heel de flat over gewaaid! dus had de hele tijd het idee dat er iemand op het balkon liep..pfff romano was trouwens ook wat onrustiger, om 03.00 uur een keer wakker, 04.00uur eten en om half 7 heb ik hem ook nog een keer gehoord, uiteindelijk om 08.15 weer gegeten, weet niet of het door het weer kwam, maar zou kunnen... Berna: wat slaapt Jesse lekker he! sta elke x weer verbaasd hahaha en je hebt gelijk hoor, zou hem ook boven de fles geven! 15 maart is angelo jarig en ik doe precies hetzelfde, de fles van 7 uur/half 8 beneden en de laatste ga ik ook naar boven en daar blijf ik dan ook, lekker rustig voor ze! Het is idd jou verjaardag! heel veel plezier alvast!~ Vivian en marij: jullie met je koffie en sigaretjes! Ik mis mijn sigaretje zo erg 's ochtends bij mijn koffie! hahahaha ben gestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, wil eigenlijk ook niet meer beginnen, maar heb er nog steeds zo'n zin in! dus eigenlijk ben ik heel jaloers op jullie ochtend sigaretje
Niet aan beginnen Valerie bedenk maar hoe je uit je mond stinkt van koffie en een sigaret aha en dan ook nog een broodje kaas erbij bleeeeeh ( sorry dames hihihihi) Ben zelf 4 jaar geleden gestopt en ben er zo blij om!
Hier nog iemand die al jaren gestopt is en er echt niet meer aan moet denken. Hier is Oei ik groei binnen en zo te horen is madam wakker dus kan ik weer aan de slag. BTW test is negatief, gelukkig.
Missfrodo, toch een geruststelling he! hier ben ik ook gestopt met roken toen ik zwanger wou worden, maar ik heb best zin hoor...
missfrodo: gelukkig dat ie negatief is! was snel geweest he? hihi Berna: ik weet het wil het ook niet hoor er weer aan beginnen, maar als je dat hoort denk ik hmmm lekker hahaha stom he dat het zo lang duurt voordat het eruit is ben ik april een jaar gestopt Hahah anita jij ook? hoe lang zou het duren voordat dat eruit is?
Nou zo lekker is het sigaretje ook niet is puur om de verslaving stond mega te blaauw bekken vanmorgen buiten bbrrrr Missfrodo gelukkig is je test negatief! Tenminste als je er nu nog 1 zou willen dan is het jammer. Anita succes met uitzoeken!
Ja het heeft hier echt enorm geonweerd en gebliksemd. Tjee, kan geeneens 1 tel tussen flits en donder tellen, dus was best een beetje angstig voor de gevolgen. Zou ik nu mijn moeders angst overnemen? Zij is echt als de dood voor onweer, mogen haar nooit alleen laten, want ze staat echt hysterisch te doen dan. Ben dus bang dat mijn vader een heeeeeeeeeeeeeel slechte nacht heeft gehad. Zo maar ff koffieleuten bij hun. Hier jaloers op de gestopte dames hoor. Zou willen dat ik mijn sigaretje kon laten liggen, maar lukt echt niet. Heb tijdens de zwangerschap ook doorgerookt (wel minder hoor) maar SCHAAM! Gelukkig heeft Sten niets te kort gehad. Want er was helemaal niets aan mijn placenta te zien, was zelfs groter dan normaal! Pfff opluchting. Oh wel een opluchting Missfrodo of niet? Zou er nu nog niet aan moeten denken hoor.... over een paar maanden misschien, nu nog niet. mijn kereltje zet zijn luchtalarm weer aan, dus ga ff kijken! Later! Oh Anita succes met uitzoeken, pffff Liefs Marije
Berna fijne verjaardag en ik zou het ook zo doen. Succes met foto's uitzoeken Anita, dat zijn er veel zeg! Hier ook wakker geworden van de storm, wat een onweer en volgens mij hagel zeg. 's Nachts begint Martine nu iets langer door te slapen , het scheelt toch merk ik als je 4 uur achter elkaar kan slapen dan telkens 2,5/3 uur.
Ja, de siggies.... lastig lastig! Ben zelf in 2002 gestopt. Eind 2006 weer af en toe gaan roken, maar af en toe werd wel weer erg gezellig.... Toen ik 16 mei een positieve test had helemaal gestopt. En nu rook ik af en toe weer. Als ik geen siggies heb is het jammer, heb ik ze wel dan rook ik er een. Het is geen kwestie van moeten, maar daar moet ik wel voor waken. Best kans dat ik er dus weer helemaal mee kap! Meiden, begin er maar niet mee! Ja joh, wat een weer! Hihi, moet wel lachen, ik lag met een vet bonzend hart te luisteren of ik Marit hoorde, wilde haar echtwel bij me hebben! Maar ze heeft heerlijk doorgeslapen tot half zes! Er zit nu 's nachts steeds zo'n 5 uur tussen, beter! Strax ff naar de stad (alleen overdekte gedeelte) fotoalbums van Nijntje halen en opbergbakken voor de eerste te kleine kleertjes.... Zo jammer, zitten zulke leuke tussen....