Ja idd, heb het er ook niet meer zo op... Maar ja... Maar heb net zitten lezen over nierstenen en de klachten die daar bij horen, maar dat zijn dingen waar de arts gisteren ook naar gevraagd heeft, maar daar heeft ie allemaal geen last van...
Nou Nikita heeft net pas maatje 1 van luiers ( week of 2 ) en kleding past ze maatje 50 nog, shirtjes soms maatje 56 maar de broekjes zijn allemaal nog veels te groot.
Zo, ik ben uiteindelijk om 5.30 weer gaan slapen. Manlief heeft me bij de pc weggeplukt en een grote knuffel gegeven. Ik heb vannochtend tot 9.00 uitgeslapen, manlief heeft om 7.00 de fles gedaan. Vannochtend hebben mijn mannen samen gedoucht, Timo genoot echt, zo lief! Vannavond brengt een zoon van vrienden een cadeautje langs voor Timo. Hij gebruikt hiervoor een grote auto van zijn zwagertje, ben zo nieuwsgierig wat ie heeft gemaakt. Hij doet nl een opleiding tot timmerman, dus ik ben benieuwd wat ie heeft gemaakt! Marij: wat een noodweer he! Vivian: gelukkig heb ik later kunnen slapen. Berna: tja zwaar irri zo'n nacht. Gelukkig heeft mannetje me vertroeteld. Linda: ik was erook verbaasd over dat ie er bij kon hahaha. Gelukkig is de pijn over. Hij had met zijn werk zich vertild.
Vind dat ook moeilijk hoor welke speen maar hier voorlopig nog maatje 1 speen gaat nog goed. Ben benieuwd wanneer ik van de gebruiksaanwijzing ga bevallen
hahahaha, nou hier weet ik hetn iet meer hoor. ook met dat nutriton enzo. de ene keer drinkt hij hem met moeite leeg, dan laat ie er 30 cc staan en nu met de 123 is is in no time leeg!
Haha ja die gebruiksaanwijzing moet er hier ook nog uitkomen. Roxy de 1,2,3 speen gaat inderdaad sneller dan een gewone maat 1 speen. Schijnt dat maat 1 op de 1,2,3 spenen gelijk staat aan een 2 van gewone speen. Blijft een gedoe he met die flessen en spenen. Ik wilde nog een paar Tommee Tippee flessen hebben blijkt alleen de Etos hier ze te hebben en die hebben er altijd maar eentje en die had ik dus al gekocht. Krijgen ze er woensdag weer eentje binnen, tja dat schiet natuurlijk niet op.
roxy: da's zeker rap! vivian: ja ik heb wel een superlieve man ja. Als je van de gebruiksaanwijziging bent bevallen, wil ik er graag ook eentje hahaha!
Goeienavond mama's Ik ben een echt mama muts geworden, we zouden vanavond naar de schouwburg gaan met een vriendin van ons, maar ik kon het echt niet over mijn hart verkrijgen om Amber bij Mark zijn zus achter te laten... Dus ik zit nu thuis op de bank en Mark zit in de schouwburg.... Linda, wat vervelend zeg van Roy, goed in de gaten houden hoor! Roxy, hoe gaat het nu met Joey? Heeft ie al minder last San, oei zwaar nachtje, fijn dat je nog iets hebt bij kunnen slapen Berna, lekker naar de kapper weer, ik ben vorige week ook weer geweest, heerlijk! Als het te druk is voed ik Amber ook altijd boven hoor, anders drinkt ze toch niet goed. Fijne avond! Marije, nou dat klinkt heel druk dat heen en weer gerei en gewandel allemaal! Esther, dat schiet niet op maar 1 fles op voorraad, hadden ze er niet gelijk meer kunnen bestellen? Hier trouwens ook al weer 2 jaar gestopt met roken, nog geen moment spijt gehad! Vandaag heb ik de tranen wel hoog zitten zeg, vind het allemaal best moeilijk en blijf maar twijfelen of ik het allemaal wel goed doe. Kennen jullie dat? Ga maandag in ieder geval weer naar het cb, even wegen, heb geen idee hoeveel ze drinkt op een dag....
Oja Amber heeft erg veel last van berg op dr hoofdje, iemand nog goeie tips, de een zegt niks aan doen, de ander zegt goed met washandje erover heen dan "schuur" je het er af, weer een ander zegt goed vet houden met olie.... ik weet het niet meer
Anneliesje, je bent vast een supermama. Jouw baby wil vast geen andere moeder. Hormonen zijn ondingen. Knuff!
Hier nog zo'n hormonen muts.... Voel me soms zo raar Beetje moeilijk uit te leggen.... Berg, met het borsteltje het hoofdhuidje masseren en met wat olie erop weekt het er wel af. Dat heb ik begrepen. Vraag het eens op het cb Ik heb vandaag een Nijntje fotoalbum gekocht, nu nog foto's uitzoeken, wat een werk.... Berna, wat een leuke foto van jou en je mannetje op hyves Fijne avond! Morgen krijgt Marit haar nieuwe spijkerjurkje aan, ben zo benieuwd hoe het staat 8)
pff jah die hormonen...denk dat dat nog wel even blijft ook en die zorgen ook vind ik ook heel heftig Geen idee wat je tegen berg kan doen, volgens mij weinig, zag bij de drogist wel van die pads ervoor liggen Ik heb ook de eerste foto's laten afdrukken zijn er 93 van de 1e maand.. volgens mij ligt het echt aan de friso comfort, Romano heeft vanaf 12 uur vanmiddag 1 poepbroek gehad! en het was een stukje dikker alweer! pff een hele opluchting, hopelijk gaat het morgen nog beter..
Ik hoop het ook voor je Missme, kan je je dan zorgen maken he! Waar heb jij de foto's af laten drukken? Ik ga ze denk ik bij de HEMA af laten drukken. Makkelijk online te regelen namelijk 8)