Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Yep heb ze ook doorgestuurd naar de Hema, dat gaat zo simpel ff doorsturen en 2 werkdagen later ophalen...very simpel :)

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Foto's laat ik altijd afdrukken door Snapfish, mooie kwaliteit en 9 cent per afdruk ;)

Denk dat ik Emi zo maar even wakker maak voor nog een fles ben bang dat ze anders heel raar komt deze nacht. Ze heeft om half 6 de laatste fles gehad, twijfel twijfel twijfel

3. Niet meer actief

Is het een goede kwaliteit van de Hema?

4. Niet meer actief

Volgens mij well hoor marieke, heb ze al vaker laten afdrukken daar, nog nooit problemen mee gehad, maar die snapfish nog nooit van gehoord, wel goedkoop zeg..

5. Niet meer actief

Snapfish? Nooit van gehoord....

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
  7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier ook een Hema fan! Vind het hele goede kwalitiet en niet duur.

Zo net ff lekker uurtje geslapen, zijn jullie ook zo vreselijk moe?

Missme, fijn dat je de oorzaak gevonden hebt!

Esther, en wakker gemaakt?

Marieke, genieten he die kleertjes, dat vraagt om een foto van Marit morgen ;)

8. Niet meer actief

Foto gaat komen hoor 8)

Ben nu aan het uitzoeken, alleen de eerste dag al zo'n 70 foto's :confused:

9. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He hallo dan,
    Voor "berg" heb je ook een middeltje van Zwitsal zag ik. Ik heb ook ergens iets gelezen over vethouden met olie en voorzichtig afschrapen met een kartonnetje. Sten heeft er ook heeeeeel iets last van, maar kan het nog steeds met olie af en een beetje met een droog washandje "afschuren". Anders toch even op het cb vragen denk ik, weten ze vast een oplossing voor.

Oh die kleertjes ja, vind het zo jammer dat ze al zo snel te klein zijn. Sten heeft al 2 weken maat 62 aan! Oink! Hij kon direct maat 50 al niet aan, moest de eerste dag al heel veel uit de kast halen. Had wel 4 pyjamapakjes in maat 50 (gekocht en gekregen), heeft ie dus nooit aangehad. Hoop dat onze nr 2 er ooit wel in past (als we hem/ haar mogen krijgen).

Linda, als nr 2 nog niet echt de bedoeling is nu zou ik voor de zekerheid toch een morningafterpil halen. Mijn vriendin heeft ook zeker een jaar over nr 1 gedaan (is in dec. 1 geworden) en is deze week uitgeteld van nr 2. Hoop dat het bij ons nu ook wat sneller gaat trouwens. Wij zijn ook ruim anderhalf jaar bezig geweest. Alhoewel ik nu wel eerst rustig van Sten wil genieten. Sorry voor mijn NUMMER verhaal, is niet zo bedoeld, maar jullie snappen vast wat ik er mee wil zeggen.

Missme, fijn dat het met Romano nu beter gaat zeg. Wat een opluchting.

Oh ik ga geloof ik ook maar eens bij snapfish kijken dan. Krijg je de foto's thuisgestuurd? of hoe gaat dat?

Vanmiddag even boodschappen gedaan. Staat er een groot bord buiten de deur dat ze nu woensdag een fotograaf op bezoek hebben. JOEPIE! Jullie weten vast wie er dan vooraan in de rij staat?! haha

Gatsie wat een naar verhaal over die poes! Hoop dat ze snel weer opknapt. Lijkt me wel heel erg als je dan zelf zo'n eind weg bent (je moeder dan).

Anneliesje, lekkere mama-muts! haha meid maak je niet druk joh. Je bent echt een goede moeder. Je hebt toch het beste met je meisie voor, dat zegt al genoeg. Probeer haar dan eerst eens voor een klein boodschapje bij die zus achter te laten (of een andere oppas natuurlijk). Misschien kun je er dan beter aan wennen. Geduld is een schone zaak, zegt men wel eens heel wijs (uch, uch) Het komt vanzelf, dat je Amber met een een goed gvoel bij een oppas achter kunt laten.

Nou welterusten alvast!

Knuf Marije

10. Niet meer actief

Ben ff aan het rekenen geslagen, maar het verschil tussen de hema en snapfish is enorm!
    Maar ik wil wel superkwaliteit in haar album.... Denk denk....

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    MArieke, anders laat je bij beide bijv. 5 dezelfde foto's afdrukken dan kun je de kwalitiet vergelijken!

Marije, Zo dan groeit Sten goed! Lekker hoor, alleen jammer van die kleine kleertjes...

Per merk verschilt de maat echt enorm zeg, de broekjes van Prenatal heeft Amber nog steeds maatje 50, ook Feetje maatje 56 is nog aan de grote kant en ze heeft een setje van Noppies die kan ze al in 62 aan.
    Ik ga morgen maar eens alle kleertje die we hebben gekregen in 62 (en dat zijn er heeeel veeeel) vergelijken door alles op elkaar te leggen.

12. Niet meer actief

Nou, heb even wat research gedaan over snapfish en qua service komt ie er niet zo goed uit. hema is toch wat tastbaarder, kan je heen, dus ga toch maar voor de hema.

anneliesje, heb je je vermaakt vanavond?
    kan me goed voorstellen hoor dat je bij je meisje bent gebleven, zeker na het spugen gister, dan wil jij haar troosten, toch?

nou meisjes, welterusten alvast, mijn meisje begint wakker te worden :baby:

13. Niet meer actief

Goed idee! Ga ik doen bij Hema en Blokker....
    Ze worden nu daarheen gestuurd, ben benieuwd! :D

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hier ook last van hormonen zo af en toe! De ene dag denk ik doe ik het wel goed andere dag denk ik doe het zeker goed. Dan moet ik weer eens huilen om niks enz enz. Dus ja voor mij ook heel herkenbaar.

Nou Luna zit nu echt midden in haar sprongetje s'nachts slapen gaat helemaal goed vanacht heeft madameke 5,5 uur achter elkaar geslapen :whistle: Mama's blij! Maar goed wat ik dus wilde zeggen overdag krijg ik haar nu bijna niet weggelegd als ik het wel doe gaat ze niet huilen maar onwijs krijsen en wordt ze echt overstuur! Dus voor zolang het sprongetje duurt blijft ze maar lekker dicht bij mama!

Nou ik ga een kopje koffie drinken en aan de uitkook.

O, ja ik doe het ook vaak via hema.nl heel makkelijk en snelle service!

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Missme hartstikke fijn dat Romano nu beter poept!

16. Niet meer actief

Jaaaa ff ego: hij heeft tot nu toe 1 poepbroek gehad (normaal al 3!) en het was dik! :D lag dus waarschijnlijk gewoon aan de friso comfort....kan ie niet tegen

17. Niet meer actief

Oh vivian: een sprongetje! idd lekker bij je houden, maar is wel vermoeiend he? gelukkig slaapt ze 's nachts wel lekker!

18. 12309

12309 Niet meer actief

Hier ook een lopende hormonenfabriek hoor!
    Gisteravond heeft Timo een zelfgemaakte houten loopauto gehad, zo mooi! Maandag gaat hij bij de super op de foto en daarna even showen op school!
    missme: wat kan je blij zijn met een poepluier, heerlijk meis dat het zo goed gaat met romano.
    roxy: gaat nog steeds alles goed?

19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh ik hoor jullie steeds over spenen he. Ik heb dat met Sten ook gehad, dat hij veel te snel dronk. Wij gebruiken nu een dental-speen. En dat gaat echt beter. misschien voor jullie ook iets? Alleen de laatste fles krijgt hij met een gewone speen, want dan drinkt hij toch niet zo vlug en hoefthij niet zoveel moeite te doen.

Sten doet het erg goed. Ik vraag me eigenlijk af of je al 4 voedingen mag gaan proberen, of is dat nog te vroeg? Hij slaapt, nu hij de laatste fles om 23:00 krijgt, weer gewoon door tot zeker 8 uur. Vaak moeten we hem dan nog wakker maken ook. Dacht, misschien kunnen we hem zijn ena laatste fles wat later doen zodat hij die laatste kan laten vervallen. Volgens mij was er al 1 iemand hier ook aan 4 flessen begonnen, maar weet niet meer wie. Vraag me af hoe oud ze dan moeten zijn, of heeft dat alleen met het gewicht te maken?

20. Niet meer actief

OOOH Marije ben zooooo jaloers! hihi

Deel Deze Pagina