Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ga ik nog vragen, maar Mike is niet thuis dus ga niet zomaar overal op reageren...

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    even snel over foto's bestellen, ik bestel ze altijd via www.webprint.nl kosten ze 5 cent per stuk, ik vind de kwaliteit oke alleen als je een foto wat vergroot kan het wat onduidelijk worden maar voor 10x15 foto's prima!

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo hehe daar ben ik ook weer even.

Heerlijk geslapen vannacht, heb Emi gisterenavond om half 10 wakker gemaakt, fles gegeven en toen sliep ze alweer door.
    Ze kwam vanmorgen om 6 uur! En toen om 10 uur weer.

Vanmiddag heeft oma opgepast en ben ik naar Haarlem gegaan om Tommee Tippee flessen te kopen, was nog een behoorlijke zoektocht maar met pijn en moeite er wel 2 gevonden! Verder nog even naar Prenatal geweest en daar een Playgro olifantgym ding gekocht en een boxspiraal en een mutsje en een maillot.

Net is ze in bad geweest en nu ligt ze te mekkeren in bed, denk dat het haar inslaaphuil is maar ben niet helemaal zeker, hoop maar dat ze zo klaar is ;)

Ik vind de kwaliteit van Snapfish erg goed, heb bij Hema nogal eens dat t tegenvalt. Waar stond dat over de service die niet zo goed was?

Roxy, zou inderdaad even de gegevens checken en eerst kennis willen maken met die opvangmensen voordat ik tot besluit zou overgaan.

Weet iemand of je als volwassen persoon ook in een Bibabad kan? En dan bedoel ik vooral of het bad dat houdt zeg maar :(

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ga idd eerst alles checken en een gesprek aan daar!

5. Niet meer actief

Dat stond o.a. hier: http://www.fotowijzer.nl/pages/snapfish-fotoservice-ervaringen-en-waarderingen.asp

Ik ga nu bij de hema en de blokker een paar foto's laten afdrukken en dan vergelijken.
    Ben benieuwd!

Roxy, goed checken ja en kennismaken, kijken wat je gevoel zegt!

Wat een doorslapers allemaal die kereltjes!
    Marit kwam vannacht om 5:30 weer, nou prima hoor.
    Vandaag zijn we op visite geweest en dan gaat het slapen wel wat moeilijker....

Zometeen badderen en voeden en dan lekker slapen (is het idee ;))

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha dat dacht ik ook badderen eten en slapen maar nee mevrouw heeft krampjes. Druppeltjes gegeven en nu is ze vooral driftig.
    Zucht zucht nou ja komt wel weer goed.

Morgen toch maar weer cb bellen, haar oogje begon als traanoogje maar lijkt nu wel meer ontstoken te zijn en ze spuugt nog steeds maar meer doorzichtig (zuur ofzo) dan melk en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Zal zo eens kijken bij de fotowijzer.
    Enne ben el benieuwd naar je bevindingen van beide afdrukwinkels.

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Missfrodo ik zou ook voor de zekerheid het cb bellen.

Anita wat kunnen we indd blij zijn met 5,5 uur! Ik vloei overgens al een week niet meer.

Marieke hoe stond haar jurkje?

Rox ook ik moet nog een keer met Luna gaan douchen lijkt me ook heerlijk! Joey heeft er ook van genoten dus!

Nou ik heb van half 1 tot 6 uur geslapen aan één stuk door :confused: Mijn mannetje had gezegd ga jij even liggen nou dat even is wel wat langer geworden he. Nou ja mama heeft ook 5,5 uur achter elkaar geslapen goed he hahahaha :) Ben een beetje melig!

Morgen trouwens voor het eerst naar het cb, ben benieuwd! Volgens mij is ze echt onwijs gegroeid!

8. Niet meer actief

vivian, leuk morgen naar het CB kijken hoeveel Luna is gegroeid!

Hier Enzo vandaag gewogen, hij is nu al 3700 gram, hij groeit 200 gram per week, hij past nu meer leuke truitjes, zo schattig!

9. vivianbraak

Ja ik vind het ook geweldig heb al heel wat kleertjes weggelegd en indd gaan ze steeds meer leuke kleertjes passen! Ik ga van de week weer even wat scoren heb nog 230 euro aan prénatal bonnen liggen dus kan me uitleven hahaha! Wil trouwens een leuke babygym van die bonnen halen iemand suggesties?

Heb net 2 nieuwe foto's van Luna in mijn album gezet show show!

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
  11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Vivian: mooie meid hoor

12. vivianbraak

Citroentje schattig! Wat kijkt hij eigelijk? Ken dat helemaal niet? Is dat baby tv of hoe noem je dat?

13. vivianbraak

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ik heb op youtube gewoon wat opgezocht volgens mij is het wel van babytv

15. vivianbraak

Ja ziet er ook echt leuk uit!

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Oh Citroentje wat lief!

Babygym ja daar ben ik ook mee bezig.
    Heb vandaag die van PlayGro met die rode olifant gehaald, was nu 20 euro en dacht dat ik het daarvoor wel kon proberen.

Maar welke ik eigenlijk zou willen en misschien ook nog wel bestel is:
    http://www.eurekakids.net/speelgoedwink ... 1/11610023
    Of die grote rainforest gym van Fisher Price die vind ik ook geweldig.

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oooo citroentje wat leuk!

Ben net heerlijk met Jesse in bad geweest lekker weer even zo huid op huid contact met mijn schatje.. daarna flesje gegeven en hij slaapt als een roosje

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    het is ook geen tekenfilm maar tekeningen die steeds verspringen, vond het muziekje ook wel leuk.

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Berna ik wil ook met Emi in bad en bedacht dat zo'n Bibabad wel in de douche past maar of ik daar ook in pas....

Of van de bouwmarkt misschien een zitbad, iemand ervaringen met die dingen?

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Bibabad ken ik niet?

Deel Deze Pagina