Jeb hebt tot 15 april verlof, toch? Daar heb je recht op en ik zou dus echt niet eerder beginnen! Dat kan je baas ook niet van je verlangen lijkt mij.
Samama: mee eens. De reden dat hij wil dat ik eerder begin is dat 1 april nog een meisje start en hij vanaf dan het secretariaat op wil gaan zetten en dat mijn taak gaat worden... Ik moet dat meisje ook aan gaan sturen...
Linda gefeliciteerd! Wel moeilijk wat betreft je werk. Je hebt wettelijk wel gewoon recht op 16 weken zwangerschapsverlof!
He Linda goed nieuws! opluchting dus! Ik zou 1 april beginnen.. gewoon om geen gezeur enzo te krijgen.. en dan die andere 2 weken een andere keer nemen maar ja je moet lichamelijk en geestelijk er wel weer aan toe zijn om te werken. Ik begin 31 maart weer. Heel moeilijk om Jesse weg te brengen en hem de hele dag niet te zien, maar ik vind het ook wel weer lekker om eruit te zijn en mezelf op een andere manier nuttig te maken. Roxy wat vervelend zeg pff schiet niet op zo... Jesse heeft lekker van 2300 tot 7.30 geslapen ik moest hem weer wakker maken de slaapkop. Daarna kon ik nog tot half 10 slapen heb ff weer bijgeslapen dus. Vanmiddag naar de tandarts.. ik vrees het ergste heb het de laatste maanden niet goed bijgehouden....
Hier om dezelfde reden na 5 weken toch aan de speen gegaan maar zeker geen spijt! Fynn heeft er veel troost van en valt makkelijker in slaap. Ik heb geen ervaring met een speendoek wel met een speenkoord. Maar omdat Fynn heel druk is met z'n handjes trekt hij de speen sneller uit z'n mond als er iets aanhangt!
En ikheb al gevoelig tandvlees dat zal wel fijne behandeling worden en ik neem JEsse mee als ie maar stil is haha
Moonie: Als ze wakker is houdt ze hem wel in, maar zodra ze een klein beetje weg zakt valt ie eruit en is ze dus weer wakker... gisteren al geprobeerd met een spuugdoekje eraan, dat ging wel beter maar dat zakt erg in elkaar en is het effect dus ook weer weg. Aan zo'n speendoek hangt een verzwaring heb ik gehoord waar je dan de speen weer een soort van tegenaan kan leggen.. nou ik ga straks gewoon even kijken Berna: Zal vast wel meevallen bij de tandarts! Ik duim voor je! Linda: Wat fijn voor je!
Samama: dan lijkt het me het proberen waard! Berna: ik heb ook van dat gevoelige tandvlees. En volgens mij heb ik ook een gaatje. Sterkte!
Wij hebben ook digi tv met babytv maar dat is te ver weg voor Tim om er goed naar te kunnen kijken volgens mij dus daarom heb ik op de laptop wat opgezocht. Rox: Ooh wat vervelend voor jullie en vooral voor Joey. Linda: Gefeliciteerd met de gewonnen rechtszaak. Ik zou denk ik ook op 1 april beginnen (als je er tenminste klaar voor bent) en voorstellen aan je nieuwe baas om die 2 weken ergens anders op nemen als het bv wat rustiger is op het werk zo kom je elkaar tegemoet. Werken...ik moet eigenlijk 12 maart alweer beginnen maar probeer of me nog ziek te melden omdat ik 5 weken lang op en neer ben gegaan naar het zkh voor mijn moeder en eigenlijk niet aan mijn rust ben toe gekomen of ik neem nog 1 1/2 maand onbetaald verlof op. Ik ga vanmiddag naar mijn ha om dit te bespreken en zonodig maak ik nog een afspraak met de bedrijfsarts want als ik er recht op heb om nog niet hersteld te melden ben ik gek als ik onbetaald verlof opneem (zeg ik nu wel heel wijs maar ik ga op aanraden van iedereen die ik vertel dat ik de 12e weer moet gaan werken en dat ik onbetaald verlof wil opnemen) Nachten gaan hier ook goed, Tim krijgt tussen 21 uur en 22 uur zijn laatste fles (gisteren toevallig om 22.30) en wordt dan tussen 6 en 7 weer wakker (vanmorgen dus pas om 8 uur) Berna: succes bij de tandarts. Vivian: ben benieuwd hoe Luna gegroeid is.
Linda: gefeliciteerd! En wat betreft je werk, ik zou gewoon doen waar je je het best bij voelt! hij kan je niet verplichten dus als jij echt nog niet wilt zou ik het niet doen en anders idd die 2 weken een andere keer opnemen als je je wel goed voelt! Samama: ook geen ervaring met de speendoek...het lijkt me ook wel makkelijk eerlijk gezegd, zou het gewoon proberen En hier ook druk aan t solliciteren, mijn verlof loopt tot 23 maart, maar denk niet dat ik dan al werk heb. Ik zie er ook tegenop om romano weg te brengen en hem een hele dag niet te zien, maar net als jou berna heb ik ook wel weer zin om iets anders te doen! zit ook al bijna 4 maanden thuis nu dus ja...
zo net even gebeld voor mijn HB uitslag 7,2! Dat is al een stuk beter dan 5,7. Ik hoef geen staaltabletten meer te slikken gelukkig en ga vanavond maar weer eens bodypumpen...
Linda wat fijn dat jullie de rechtzaak gewonnen hebben! Wat werk betreft zou ik begin april beginnen als je daar tenminste lichamelijk en geestelijk toe in staat bent al. Ik ga ook begin april weer beginnen als het goed is. En binnenkort collecteren voor de dierenambulance. San ik ben ook benieuwd naar je ervaringen met het speen doekje. Wij hebben besloten om toch de dure Fisher Price gym te gaan kopen en daarom heb ik mijn Playgro gym te koop staan. Nog helemaal nieuw in doos, zie http://link.marktplaats.nl/152561366 Voor meer spullen even op alle advertenties klikken. Vannacht ging trouwens weer prima hier, heb haar rond half 10 gisterenavond nog een flesje gegeven die maar half opging maar toch en ze kwam rond half 6 vanmorgen weer en toen om half 10 en toen heeft ze even geslapen en nu ligt ze in de box met rammelsokjes aan. Roxy hopelijk is het een tijdelijke terugslag en gaat hetsnel weer goed met de kleine.
Hallo dames, Het is helaas alweer veel te lang geleden voor mijn gevoel, maar ik ben er weer en wil graag weer meeschrijven voor zover het gaat. Allereerst sorry dat ik even niet reageer op al wat jullie al geschreven hebben hier maar ik benverder nog helemaal niet bijgelezen. Ik heb een tijdje niet lekker in mijn vel gezeten door alle drukte veranderingen en het vele gehuil van Romano. Nu gaat het weer beter, ik voel me goed en voel me eindelijk weer eens happy, niks geen huilbuien meer! Romano gaat nu steeds beter en langer slapen tussen de voedingen door en daardoor heb ik meer tijd voor mezelf en mn contacten, want die lagen ook zo goed als lam. Zijn er meiden bij hierzo, die hetzelfde hebben gehad? Want met de zwangerschap en bevalling en de periode daarna heb ik met mijn eerste kindje helemaal nergens last van gehad qua rottige periodes en daarom vind ik het zo raar dat ik het nu wel heb of had. Maar goed, genoeg over mezelf nu..... Hoe gaat het met jullie allemaal en met jullie kleintjes? Ik hoop er weer met regelmaat te zijn nu want ik heb het schrijven en lezen hier wel enorm gemist hoor! Tot snel!
Zo net ff een potje zitten janken! Ik had Romano zijn gel gegeven voor die spruw en ff gewacht dus leg hem later in de box en hoor hem verslikken, dus ik loop er naar toe komt bijna zijn hele fles van 2 uur daarvoor eruit! en hij bleef in die spuug hangen zeg maar, dus ik hem opgepakt en half op zijn kop gehouden en op zijn rug geklopt! was echt doodeng want daarna keek hij me zo heel suf aan en het duurde ff voordat ie weer fatsoenlijk adem kon halen...alles onder de spuug! pfff stond te trillen op mijn benen zeg en daarna ik janken natuurlijk en romano lachen! haha Net maar weer ff de fles gegeven want hij had weer honger natuurlijk.. Mamalou: gelukkig gaat het weer beter met je en heb je weer wat meer tijd voor jezelf! Fijn dat je weer terug bent! gaat het met Romano ook goed? was er een reden voor zijn vele gehuil? gelukkg gaat het beter!