Oh haha, grappig! We hebben trouwens ook een weekendje weg geboekt! We gaan 30 mei met vrienden naar Aqua Delta, kent iemand dat park?
Mamalou: hier ook een compliment hoor dat je nog steeds bv geeft, ik ben er nieteens aam begonnen. Verder herken ik wel wat in je verhaal wat betreft (soms goedbedoelde) adviezen en tips (=netter voor bemoeienissen), Tim heeft de afgelopen weken ook zo liggen huilen, ja als er bezoek is of iemand is continu met hem bezig is het een heel vrolijk en wakker mannetje maar als hij moet gaan slapen omdat hij moe is maar gewoonweg niet in slaap kan vallen of niet wil toegeven aan de vermoeidheid ligt hij te huilen tot krijsen toe. Wat ik allemaal niet gehoord heb...laat maar huilen is goed voor de longen (ja idd je hoort hem nog steeds) of hij huilt toch helemaal niet zo veel...(nee niet als hij continu aandacht krijgt van iemand maar dat zie ik niet zitten) ze hebben allemaal wel eens een huiluurtje en tja kinderen huilen nou eenmaal weleens.....grrrr ja dat weet ik ook wel maar niet de hele dag door! Ik was ook heel blij dat mijn tante het een ochtend heeft meegemaakt en toen pas doorhad hoe het eigenlijk in elkaar zat. Om het lange verhaal even samen te vatten: Ik ben blij te horen dat je toch doorzet ondanks de meningen uit je omgeving en als hij goed groeit ligt het iig niet aan je bv, volg je gevoel dat was bij mij ook het juiste.
aah die is zeker mooi pff zie echt op tegen de tandarts.. En dan ook nog Jesse meeslepen ik hoop maar dat ie zch stilhoudt haha
Oh dat is ook wat ja, die neem je natuurlijk mee naar de tandarts Hoop maar dat ie stilblijft dan ja en jij ook haha, anders heeft Jesse dadelijk al trauma's van de tandarts Sterkte!
Ja haha Mark snapt er niks van.. hij zegt zoveel pijn als jij hebt gehad tijdens de bevalling krijg je echt niet bij de tandarts hoor haha ja weet ik maar toch heb ik alweer buikpijn stom he en achteraf stelt het niks voor ....
@ Linda nee dat kan ook bijna niet he... @ citroentje gaaf zeg! ik ben ook nog op zoek naar een band voor JEsse ik dacht dat ze er pas vanaf 4 maanden in kunnen maar deze kan nu al? waar heb je hem vandaan?
@ Citroentje, dank je wel en wat een leuke foto zeg! Wat een moppie! Leuk dat ie het zo naar zn zin heeft in het water!
Ik heb hem geleend van mijn neef, hij was ook komen zwemmen met zijn vrouw en dochtertje van 1 1/5 en we mochten die zwemband even gebruiken. Tim past er al wel in maar hij is ook een flinke boy hoor.
Blond haar, blauwe ogen, bleke huid versus Bruin haar, bruine ogen en een licht getinte huid! Dat heb ik nog eens knap gedaan he? En ze zijn echt echt echt van dezelfde vader hoor!