Nou, het was echt een enorme verrassing! Maar aangezien we het bij deze 2 houden vind ik het natuurlijk helemaal geweldig dat er ook eentje op mij lijkt haha! Het was wel het laatste waaraan ik had gedacht! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, zo zie je maar! En toch vraag ik me nog wel eens af: wat voor combinaties zijn er nog meer mogelijk!
Dames, het is weer voedertijd hierzo dus ik ga zo de melkbar weer eens opengooien! Tot snel weer! Nog een fijne middag allemaal!
Even snel ego bericht want mijn meissie huilt... Net op CB geweest, ze weegt alweer 5060gram! Wow mama heeft echt slagroom! Ben zo trots.... Lees straks verder!
Roxy wat naar zeg dat het weer mis is met Joey, arm kereltje. En wat zullen jullie het zwaar hebben met dit getob. Bah! Dikke knuf! Samama, zo'n doekje is pas handig als ze er zelf naar kan grijpen lijkt mij..... Demi wil overigens bijna geen speentje hebben. We proberen het wel eens en soms zuigt ze dan een minuut of 10 en spuugt em dan weer uit. In slaap vallen doet ze sowieso zonder. Ach scheelt weer, hoeven we dat later ook niet af te leren Of ze moet het nog gaan waarderen in de toekomst natuulk, kan ook nog. Linda wat tof! gefeliciteerd! Enneh verlof is verlof hoor! Ik zou niet eerder als 15 april beginnen, tenzij hij er 14 dagen extra vakantie dagen tegenover stelt ofzo op een later tijdstip. Tandarst; ik mag me ook donderdagochtend melden voor controle, zal mij benieuwen.... Hier gaan de nachten nog niet echt super. ALthans wat heet super, ze komt gewoon 2x rond 3 uur (en dan maakt het niet uit hoe laat ze de laatste gehad heeft, om half 9 of half 11) en dan weer rond 6 uur en na die laatste wil ze vaak niet meer gaan slapen. Soms nog net een uurtje. KOrtom ik sta vaak rond 7 uur op, want ik wil niet dat mn man er wakker van wordt. Die werkt tot rond middernacht en als het kan laat ik em graag even uitslapen. Ik moet ws rond 1 april weer beginnen. Ik werk sochtends en mn man savonds dus we hopen het samen op te lossen. Wat de Nuvaring betreft, dames die er ervaring mee hebben: wat doe je als je sex wilt hebben. Gaat de ring er dan uit of voel je de ring beide niet zitten tijdens de sex? Dat kan ik nl nergens vinden ook niet in gebruiksaanwijzing die er bij zit. Missme wat eng joh! Zou ik ook van schrikken (en zeker van huilen) Wat dat betreft ben ik ook nog zo labiel als wat... Mamalou; alle recht om trots op jezelf te zijn! Toppie dat de BV zo goed gaat! Laat die kerels maar kletsen hoor. Leuke foto's allemaal! Anneliesje fijn dat ze zo gegroeit is. Demi ligt vanmiddag voor het eerst op haar eigen kamertje in haar ledikantje. HEt eerste uur was het regelmatig jengelen maar daarna is ze toch lekker in slaap gevallen. INmiddels ligt ze zeker anderhalf uur al te slapen. Als ze straks wakker wordt krijgt ze de fles en gaan we lekker naar de c1000 wandelen. Ik maakte me even zorgen om Demi omdat ze ineens 3x een poepluier op een dag heeft, vrij waterig, ook vreselijke krampen gister en vandaag en nu spuugt ze ook wat meer. Geen hele flessen maar mondjes vol. Hiervoor had ze 1x daags een poepluier daarom vond ik dit wel vreemd. Maar het cb dacht niet dat ik me zorgen hoefde temaken. Ook omdat ze wel vrolijk is. Het schijnt dat babys rond de 6 weken op het hoogtepunt van de krampjes zitten, dus dat zou de krampjes kunnen verklaren. Als het spugen en de ontlasting nog zo is aan het einde vd week moet ik even langs komen om te wegen. Dus even afwachten. Dames fijne dag verder!
Linda gefeliciteerd dat jullie de rechtzaak gewonnen hebben. Mamalou welkom terug dan, gelukkig dat het met Romano beter gaat. Missme dat is schrikken zeg! Roxy wat jammer dat het weer wat minder gaat, ik hoop dat het tijdelijk is. Berna, Mamalou, Citroentje en Vivian wat een schattige foto's weer, om bij weg te smelten. Berna succes bij de tandarts. Vandaag even naar het weeguurtje gegaan want ik moet 11 maart pas naar het cb voor de eerste afspraak en Martine is van 3220 naar 3925 gram gegaan! Hier ook slagroom Anneliesje
www.difrax.nl/home_nl/productinfo/gratis-daddy-doos misschien een leuke vaderdagtip voor degene die genoeg kassabonnen hebben... Anneliesje: heb je het nog gehad over inbakeren op hte cb?
Zo Stef weer flesje gegeven en ligt alweer op zn bedje. Stef valt heel vaak meteen in slaap als ik hem zn flesje heb gegeven. Ik leg hem dan maar op zn bedje, want slapen doen we in het bedje... Maar als ik hem dan neerleg wordt ie wakker. En als ie na zn flesje nog wakker was geweest had ik hem nog wat langer opgehouden, maar ja nou heb ik hem al op zn bedje gelegd dus dan haal ik hem er maar niet meteen weer uit... Hij huilt ook niet of zo, maakt wat geluidjes en zwaait wat met zn armpjes. Soms is het eventjes huilen, maar meestal niet zo lang... Hoe doen jullie dat? Want vaak is Stef zo maar een half uurtje / 3 kwartier op en hij mag van mij best wel langer opblijven
Wat vinden jullie van Stef met zn broek met bretels Geen idee waarom mn foto's zo klein hier op komen trouwens... Ga ook wat foto's op hyves zetten!
Hee Rox, trek jij het nog wel meis? Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is allemaal.... Dikke knuffel hoor! Berna, succes bij de tandarts! Missme, jee, ik had ook staan brullen, blergh, dat is schrikken! Linda, je moet doen wat jouw gevoel zegt.... Ik heb de instelling kind gaat voor en ikzelf ook, dus zou de 15e beginnen. Maar verstandelijk gezien zou ik de 1e beginnen. Hier heb je nix aan, hhihi! Fijn dat jullie die zaak gewonnen hebben! Mamalou, mooi kindjes hoor! Anneliesje, mooi gegroeid zeg! Lexie, die ring kan gewoon inblijven zitten tijdens de sex, maar als je man gaat ringsteken haal je m eruit, afspoelen met lauw water en klaar. Je kunt m tijdens de sex ook eruit halen. In de bijsluiter staat de maximale tijd dat ie eruit mag, geloof dat het zo'n 3 uur is ofzo. Citroentje, ook een leuke foto! Hier weer een goede nacht gehad.. We krijgen echt al een ritme, heerlijk! Ik ga zo maar eens alle felicitatiekaarten in het album plakken denk ik... Moet nou toch maar eens beginnen aan de foto's en kaarten... Werk zat! Kijken jullie ook 's ochtends de bevalling? Zo jaren '90, echt geweldig!
Berna, wat een lieve foto's zeg! Linda, volgens mij zijn wij naar Aqua delta geweest, ik ga even voor je kijken. Marlou, leuke foto zeg, en ik vind het ook superknap van je dat je nog steeds BV geeft hoor! mannen.... En inderdaad een verschil tussen je kindjes zeg, das grappig! Citroentje, wat leuk zo, die foto in het zwembad. Zo'n armbandje hebben wij ook gekregen alleen kan Enzo hem nog niet om, hij nog te dunne polsjes. anneliesje, wow, amber groeit dus goed! Pacific, ook al slagroom , goed zeg!
Ik doe Fynn na de ochtendvoeding van 6 uur terug in bed. Meestal komt hij dan rond kwart voor 9 en dan hou ik hem op tot de voeding van 10 uur en ook nog tot de voeding van 2 uur. Daarna moet hij van mij een paar uurtjes slapen en dan gaat hij pas weer naar bed na de voeding van 21.00 uur. Verder slaapt hij alleen nog extra als ik ga wandelen! Fynn slaapt dus niet veel overdag maar dit werkt nu goed bij hem. Als ik hem tussendoor op bed leg begint hij heel hard te huilen. Hij is gewoon gek op gezelligheid Op het CB hebben ze tegen mij gezegd dat zolang je beebje niet huilt als hij op is dat het dan goed is. De ene beeb heeft meer slaap nodig dan de andere!
Fynn moet morgen naar het CB voor zijn eerste prikje Wie heeft dit al achter de rug en was je kleintje er ziek van? Zo ja, waar hebben ze dan last van en hoeveel dagen? Zie er zoooo tegenop! Zielig zo'n kleintje...
Mariekepieke: Is nu de bevalling er weer op? eerst was het altijd de vkpraktijk.. heb ik elke ochtend gekeken, heb er nu geen tijd meer voor ( gun ik mezelf niet, erg he ) Qua speendoekje heeft Lexie gelijk; werkt idd niet. Heb zo'n ding van Difrax gekocht, en hij valt er alleen maar sneller uit omdat het zwaarder is aan het uiteinde. Nouja hij was 4 euro dus het was het proberen waard. Lexie: Nikita heeft de speen ook niet altijd nodig, en 's nachts al uberhaupt niet. Alleen ligt ze af en toe zo ontzettend lang wakker, dan kan je aan haar merken dat ze moe is maar de slaap niet kan vatten.. daarom ben ik aan het uitproberen of een speentje bij haar werkt. Moonie: Ja ahh zielig he! Hoop dat het meevalt en dat hij er niet veel last van zal hebben! Wij zijn 2 april aan de beurt
Moonie, Emi heeft haar eerste prikjes vorige maand al gehad, moet vrijdag weer. Ze had als reactie dat ze heel slaperig werd en verhoging kreeg maar dat was de volgende dag helemaal over. Blijft zielig hoor die prikken bij die kleintjes, ze hadden mij aangeraden om te zorgen dat ik paracetamol in huis had voor kleintjes voor het geval dat ze pijn zou krijgen. Alvast sterkte! Even kijken hoor opblijven van Emi, wisselt sterk per dag maar vandaag was het eten om half 6 en om half 10. Na half 10 was ze moe dus naar bedje. Toen werd ze rond 11 uur wakker en toen heeft ze zich in de box vermaakt totdat ze na 40 minuten weer moe was en toen is ze weer gaan slapen tot de voeding van half 2. Na die voeding ben ik even met de wagen weggeweest en heeft ze onderweg wat gedommelt. Thuis werd ze wakker dus even geknuffeld toen maar de fles gegeven om half 5 want honger en nu ligt ze weer in haar bedje want ze was aan het gapen. Meestal ligt ze dan 10 minuten te bleren en valt dan in slaap. Berna oei wat schetig! Marlou petje af hoor! Linda stoer dat broekje!
Het was hier een druk dagje. Vannochtend naar het cb. Timo is nu 57,5 cm en weegt 5375. Hij mag nu per fles 120. Dat drinkt ie ook zo op. Ze vond m weinig gegroeid want hij woog 2 weken geleden 4880. Daarna foto laten maken, mislukte want Timo had moeite zijn hoofdje op te tillen. Daarna door naar mijn werk, de klassen in met Timo, hij sliep gewoon door! Daarna een heftig gesprek met mijn baas. Kwam uiteindelijk goed, maar was wel vervelend. Net weer op mijn buurjongetje gepast, zo'n schatje is dat. Vannavond halen we grieks eten, want we zijn 5 jaar getrouwd! Mijn moeder heeft uit naam van Timo een bos bloemen laten bezorgen, lief he! roxy: ik duim voor jou en je gezinnetje, het zit niet mee meis. We denken aan je! Berna: succes met powerpump. Ik heb het wel eens gedaan, maar het gaat mij niet zo snel. Is wel erg goed voor je lichaam, ik zag na een paar keer trainen wel verschil! Ik wil straks weer lekker steppen. Linda: ik laat Timo ook vaak wat langer op. Meestal tot 45 min. Als hij begint te jengelen wordt ie het zat en gaat ie zijn bedje in. Ik zou denk ik 1 april beginnen met de schriftelijke bevestiging dat ik die 2 weken als extra verlofweken krijg. Ik moet trouwens 1 dag voor de meivakantie beginnen met werken, zwaar irritant.
Zo ik moest heel wat terug lezen dat heb je als je er een middagje niet bent Linda gefeliciteerd met het winnen van de rechtzaak! Citroentje geweldige mooi mannetje! Berna fijn dat je geen staal tabletten meer hoeft te gebruiken! Mooie foto ook zeg! Mamalou fijn dat je er weer bent meis en dat je, je beter voelt! Nou vandaag dus met Luna naar cb geweest ik wist dat ze gegroeid was maar zoveel...! Ze is van 3390 gram naar 4660 gram in dus bijna 4 weken tijd! En van 50 cm naar 56 cm!
He San, wat vervelend dat je zo'n heftig gesprek hebt gehad met je baas. Ging dat over die dag werken voor de meivakantie? (= belangstelling hoor, geen nieuwsgierigheid ) GEFELICITEERD met jullie papieren-huwelijk (zo heet dat toch, 5 jaar?) Mamalou, welkom terug meid. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Inderdaad een groot verschil tussen die 2 kanjers van je. Weet je wel HEEL ZEKER dat het dezelfde vader is, hihihi. Nee hoor, erg leuk! Nog meer leuke foto's gezien van Jesse en van? ben het even kwijt sorry.... Ik moet 2 april weer beginnen. Heb echt geen zin nog hoor. Maar wel even lekker om weer ergens anders te zijn. Ik werk eerst maar anderhalve dag, dus dat is te overzien. Linda, gefeliciteerd met jullie overwinning! Opluchting dat dit nu achter de rug is he? Ik zou geloof ik ook 1 april beginnen (ook al om gezeur te voorkomen, niet zo'n leuke start dan he?), maar zou wel vragen of je later die 2 weken nog op kan nemen, je hebt er immers wel recht op. Anita, hoe is het met je foto's? rox, sterkte meid! het einde is zoek of niet? Hoop dat er nu wel snel vooruitgang in zit hoor. Gatsie. Dikke knuffel Ga snel naar mijn mannetje, heeft ook van die aandachtmomentjes nu tussen zijn slaapjes door. Wel grappig hoor, dat je merkt dat ie graag bij je wil zijn. Oh lexie ik hoorde nog als tip om een nat/koud washandje mee te nemen naar het cb voor direct na het prikje, zou verlichting moeten geven. Weet niet of het echt werkt hoor, maar het proberen waard lijkt me. Vanavond terugkomavond van de yoga, ben benieuwd! Tot later! Liefs marije