Weet niet meer wie het vroeg over de 1e prikken, Tim heeft ze 19 feb gehad. Hij kreeg 's avonds wat verhoging en hij werd wat jengelig, heb hem toen 1 zetpil paracetamol van 60 mg gegeven (hij mag 120 mg) hierop heeft hij een aantal uurtjes geslapen en de volgende dag niks meer aan de hand. Ik had ook een nat washandje bij me voor na de prikken, Tim werd wel wat rustiger als ik het washandje op de prikplek deed dus volgens mij hielp het wel. Hier bij het cb zijn er trouwens niet blij mee, het zou de verspreiding van het vaccin tegenhouden....ik trek me daar trouwens niet zoveel van aan als Tim een washandje prettig vind doe ik dat. San: gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum. Tim is na de voedingen zo'n 1 1/2 uur wakker en gaat naar bed als hij veel gaapt , in z'n ogen wrijft enz de vermoeidheids signalen. Hij word vaak een uurtje tot een half uurtje voor de volgende voeding weer wakker, maar hij heeft de afgelopen weken heel weinig overdag geslapen door alle hectiek dus ik weet niet of dit zo gaat blijven..
Vivian: Tim groeit ook zo hard, hij was 3120 gr en 50 cmbij geboorte en na 5 weken al 4885 gr en 54 cm! weer 5 weken later was hij 6145gr en 59 cm. maar dat is dan ook wel aan zijn bolle wangen te zien. Anita: Tim heeft het armbandje nu zo'n 5 weken aan denk ik voorheen was het ook te groot.
Ik heb net een leuke luiertas besteld ik had er 1 van 10,- van kruidvat tot ik een leuke tegen zou komen.....en dat is nu dus. dit zijn onze handen....
Citroentje zeker een gave luiertas zeg! Ik heb er één van olily ook een hele coole wel gehad zou nooit zoveel uitgeven aan een luiertas maar die is ook heel mooi. Trouwens citroentje Luna krijgt ook echt wat wangetjes
Ik heb deze tas als luiertas: http://www.pussydeluxe-shop.com/tmpl/en ... wXKOihIBBr Alles wat echt luiertas was vond ik of niet mooi of wel mooi maar veels te duur dus is het deze geworden.
Vraagje; ipv half 6 heeft Emi om half 5 een fles gehad want ze had honger. Nu twijfel ik of ik haar gewoon om half 10 wakker zal maken voor een fles of om half 9 of om 9 uur dat kan natuurlijk ook nog....
Gave luiertas hoor missfrodo je hebt ook zulke leuke! En ja die fles kan je niet kijken of je hem gewoon om half 10 kan geven? Als ze eerder komt geef je hem eerder toch?
San, Timo groeit 250 gram in de week, dat is toch niet weinig? Gefeliciteerd met je 5 jaar getrouwd zijn! Vivian, zo he! Luna is een flinke meid geworden of niet? goed zeg, ik heb het boek van ria blom uit, ik zou hem niet kopen als ik jou was, het principe is heel simpel, slapen-ontwaken-dan voeden (al dan niet met een verschoning ertussen)- naar behoefte knuffelen op de arm of op schoot- alleen spelen in de box- moe? dan wakker in bed te slapen leggen. Als je hem wil lezen wil ik hem eventueel ook wel naar je opsturen, dan kun je hem lezen en weer terug sturen. Marije, ik ben langzaamaan de foto's aan het inplakken, alles ligt op volgorde en elke keer dat ik een kwartiertje over heb dan plak ik wat in, tis wel een hele klus hoor! maar wel ontzettend leuk. Veel plezier bij de yoga avond! Citroentje, wat een ontzettend leuke luiertas. Missfrodo, ik zou persoonlijk zo lang mogelijk wachten met de voeding, als dat mogelijk is natuurlijk.
Denk je dat dat kan gewoon 5 uur ertussen? Tja 'snachts red ze het ook. He wat kan je dan twijfelen he. Maar probeer wel gewoon half 10 denk ik.
Haha Anita zolang mogelijk wachten, arme meisje Nee begrijp wat je bedoeld hoor en ga proberen gewoon half 10 te doen zoals ik gisteren en eergisteren ook deed.
Anita lief dat je hem wilt opsturen maar hoeft niet hoor! Het principe is indd duidelijk, scheelt hoef ik niet meer te lezen dat heb jij gedaan Twijfel de twijfel daar zijn we moeder voor!
ZOO anneliesje wat goed zeg! Dan ben je trots he ik had het de eerste 2 weken ook dat trotse gevoel Jesse zat in 3 dagent terug op geboortegewicht en groeide als kool. Helaas na 3 weken niet meer blij dat het bij jou nog zo goed loopt! Oei LExie dat is vermoeiend elke dag om 7 uur al op als je er 's nachts ook uit bent geweest. Maar zal niet lang meer duren dat de nachten wat langer voor je worden denk ik! Pacific Martine ook al zo goed gegroeid! Fijn! Stoer die bretels bij stef! hihi OPblijven: Jesse komt sinds 2 weken rond 7 uur half 8 of ik maak hem wakker tegen die tijd. Dat flesje geef ik bij mij in bed.Na boertje nog 10 min. knuffelen en dan gaat ie weer terug en slaapt ie meestal tot 11 uur. Dan flesje en dan spelen knuffelen en rond 12 uur half 1 in bed of we gaan wandelen en dan slaapt ie in de reiswieg. OM 3 uur weer de fles en dat zijn zijn moeilijke uurtjes leg hem er meestal om 4 uur in en meestal komt ie dan rond 5 uur weer. Dan is het veel jengelen enzo. Soms haal ik hem eruit om hem nog even bij ons in de reiswieg te leggen blijft het bij jengelen en af en toe stil ( hele korte slaapjes) dan laat ik hem liggen. Rond half 7 gaat hij dan in bad. 7 uur de fles en rond 20.00 naar bed. OM 2300 even wakker maken. Flesje bij ons in bed en meteen weer terug naar eigen bedje... San gefeliciteerd met je trouwdag! Zoo Luna is ook aan het groeien zeg! Marije hoe was het bij de Yoga? Zo ben weer terug van de tandarts en bodypump. Bij tandarts alles goed gelukkig wat beginnende gaatjes maar met goed poetsen konden die nog weg gaan. Net gepumpt oo wat lekker was dat weer zeg! Het ging ook best goed. Ik mocht alleen nog geen buikspieroefeningen doen had echt nog een gat tussen mijn spieren dus die moeten eerst nog mooi aan elkaar groeien anders krijg ik nooit meer een mooie buik.. nou ja of ik het anders wel krijg is ook de vraag whahaha
Missfrodo: de tas heb ik besteld bij www.myruffle.eu vond hem in 1e instantie wel wat duur (79,-) maar we hebben zoveel geld gehad van al het kraambezoek dat ik daar toch niet allemaal kleertjes of speelgoed van ga kopen want dat hebben we inmiddels ook al veel. Die jij hebt is ook gaaf hoor! leuk kleurtje
Citroentje ik had het bedrijfje inmiddels al gevonden en zag dat ze allerlei andere modellen ook hadden dus heb hem even in mijn bladwijzers gezet. Misschien handig voor kadootje voor oma ofzo
Berna: mocht je van hun geen buikspieroefeningen doen? waren nog te zwaar dan zeker? ik doe hier af en toe ook buikspieroefening, maar dat is dan anders waarschijnlijk....en volgens mij word die buik vanzelf wel weer mooi hoor! haha zeker als je straks met de buikspieroefening mee mag doen! Wat zijn alle beebjes weer goed gegroeid zeg! helemaal super Marlou: Mooi ventje is Romano! en Mike trouwens ook ! zeker apart dat ze zo verschillend zijn maar wel ontzettend leuk, nu hebben jullie van jullie allebei eentje! hahaha Romano komt meestal ' s nachts nog en dan rond 8 uur. voor die voeding doe ik zijn kleertjes aan en een washandje, dan eten, knuffelen in de box ff en dan gaat ie meestal terug zijn bedje in, ik kijk altijd ff of hij wakker blijft of moe word en als ie goed wakker is blijft ie lekker bij me in de box of wipper en anders gaat ie zijn bedje in. Ook nog naar het weeguurtje geweeest bij het cb, romano is helaas niet zo geweldig gegroeid omdat ie dus zo lang diarree heeft gehad, hij weegt nu 4300 gram, maar was wel aangekomen, dus zolang hij aankomt is het goed. Ik legde het verhaal uit aan die arts bij het cb en ook dat ik gestopt was met de comfort en de diarre dus nu over is, zegt ze ja dat is een bijwerking van comfort is je dat niet verteld? nou nee dus! lekker was dat
Valerie als je buikspieren nog niet helemaal op zijn plaats zitten en niet aan elkaar gegroeid mag je nog geen rechte buikspieren doen.. en inderdaad die zijn heel zwaar in de les die ik volg dus dat doe ik dan ook maar niet
Ze is weer stil dus wacht nog lekker even En ik mag echt niet mopperen met de nachten. Ze heeft maar heel soms dat ze 'snachts nog wil, meestal is het rond 6 uur in de ochtend pas.