Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh ja, echt dom om je eigen stem zo te horen he. Onzinnige info, maar ik praat normaal ook niet zo hoor, hahaha

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

straks komt hier ook de felicitas dame, ben benieuwd wat voor leuke aanbiedingen er zijn!

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen!

Berna hier wordt ook niet altijd meer geboerd, s'nachts zit ik vaak nog 10 tot 15 min te wachten maar vaak is dat voor niks :)

Marije super schattig! Ik probeer Luna ook te laten lachen naar de camera maar ze vind het zo'n raar ding dat ze altijd heel bedenkelijk gaat kijken hahaha.

Nou Luna is volgens mij weer over haar sprongetje ze is al sinds gisteren weer de rustige en tevreden baby die ze daarvoor ook was. Ook kan ik haar weer gewoon weg leggen zonder dat ze moord en brand schreeuwt. Mama is blij! :D Toch handig dat oei ik groei, bij Luna klopte het in ieder geval zeker wel.

Nou ik ga even wat aan de grote taak doen voordat het een te grote taak wordt haha! :) O, jee ben melig merk ik :D

4. ProudMum

Medebeheerders van de Jan mama's Hyve, we laten alleen de mama's van deze pagina toe toch?

dit omdat er iemand lid wil worden die ik niet ken en ook geen kindje ken die Willem heet....

5. vivianbraak

Rox waar kan ik het vinden op hyves trouwens?

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mogge dames,

Demi heeft ons laten slapen tot 04.45! Wat heerlijk!
    En daarna kwam ze rond half 8 weer, nou dat mag, das geen nacht meer.
    ik hoop dat ze dit vol gaat houden.

Ik ben pissig op Kruidvat trouwens.
    Sinds zaterdag al geen extra care zuigelingenvoeding op de planken. MOrgenochtend ishet er weer, beweerd men.
    Nou ik vind het niet kunnen! Ik ben blij dat ik op tijd op zoek ging, want anders had ik mooi een probleem gehad. Gelukkig kan ik het ws net redden tot morgen ochtend.
    Ik ga dan meteen flink inslaan en op tijd weer kopen daarna, want dit risico wil ik niet lopen.

7. vivianbraak

Zo dus je hebt lekker kunnen slapen! Vind het ook niet kunnen zal je maar gebeuren dat je mis grijpt...

Thanks Rox!

8. ProudMum

Dit zal dus in mijn winkel nooit gebeuren! Wij hebben altijd van elk merk soort en nummer 8 pakken op voorraad!

9. Samama

Samama Niet meer actief

Zo snel al? Ik heb nog steeds niets gehoord.. misschien zijn ze mij wel vergeten, krijg ik ook de babydoos niet.. vind ik wel jammer. Kan ik zelf anders niet bellen naar felicitas?

*Edit* : Heb net gebeld, ligt aan de geboortedatum van je kindje.. Rox, wanneer was jij uitgerekend?

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    whaha die Sten hij zwaaide ook nog hihi leuk hoor!

Felicitas komt morgen bij mij.
    Ga zo ook maar even naar prenatal kadootje halen voor die kleine waar ik op kraamvisite ga en wil zelf ook nog even snuffelen.. weten jullie zo of ze daar winkelwagens hebben waar ik de maxicosi in kan zetten? Heb geen zin hele kinderwagen onderstel mee te slepen en het dragen van de MC wordt steeds zwaarder

11. Niet meer actief

Marije, dat is ook wel toevallig zeg, dat je nu net de enige bent van de yoga waar de bevalling niet vlekkeloos verliep, hopen dat de eventuele volgende idd makkelijk gaat.
    Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin.
    Filmpjes zet ik ook via photobucket hierop, dat is heel makkelijk!
    Enzo boert hier ook niet altijd, maar meestal heeft hij dan wel een paar spuugvlekjes op zijn truitje als ik hem na het slapen uit zijn bedje haal, dus het zou beter zijn als ie wel boert maar soms duurt dat echt lang!
    Wat een geweldig filmpje zeg! heel leuk.

Roxy, veel plezier met de felicitas dame.
    ik had gisteren ook al 2 aanvragen die ik geweigerd heb hoor, die mensen kennen we helemaal niet? ik doe alleen de bekenden hoor.

Vivian, fijn dat Luna alweer over haar sprongetje heen is.

Lexie, vervelend als je bijna door de voeding heen bent en er is niks meer in de winkel. grrr.... volgende keer inderdaad wat meer inslaan dan maar.

Marieke, dus jouw albums liggen ook al startklaar, ik heb net weer 20 foto's ingeplakt, jaja, het schiet op ;) (ik doe alles wel precies natuurlijk, op de mm nauwkeurig)

Hier ben ik vanochtend naar de Vk praktijk geweest voor de nacontrole, alles was prima (wist ik natuurlijk al ;)) mijn HB was 7,2 en dat was goed, ik had namelijk de ijzertabletten niet geslikt die ik had gekregen uit het ZH omdat ik na 2 tabletten al zo ontzettend verstopt zat.
    Ik had meteen even gevraagd over dat vloeien van mij, ze zei dat je na een keizersnee nog zeker 8 weken kon doorvloeien,maar deze week wordt ik ongi en daarna is het meestal over. We wachten het dus gewoon maar af.

Daarna even langs mijn werk geweest, die zit namelijk 3 huizen naast de VK praktijk, Enzo heb ik daar gewogen, hij weegt nu 3705 gram (jullie baby's wogen dat zo'n beetje bij de geboorte, hahahaha), maar ik ben blij hoor!
    De nieuwe werkkleding gepast, is wel geinig, een grijs vestje met een roze shirtje eronder met wat bescheiden swarovski kristalletjes erop als printje (zoiets).
    Heb meteen een week vrij gevraagd in oktober, dan gaan we altijd nog een week met vakantie.

Berna, nog veel plezier op de kraamvisite!

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik heb de babydoos al een week of 3 geleden opgehaald, volgens mij moet je op de site van wij jonge ouders de geboortedatum van je kindje doorgeven dan krijg je de wij ook tot je kindje een jaar wordt en de oproep voor de babydoos.

13. ProudMum

die is van prenatal die van felicitas is van Etos

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ja klopt ik heb ze beide (over de babydoos van prenatal was toch ook een vraag of zit ik er nu naast?)

Marije: leuk filmpje trouwens

15. Niet meer actief

Marije leuk filmpje! helemaal super!

So hier is het volgende sprongetje begonnen volgens mij ! pffff leg hem net ff weg, maar hij ligt weeral te mopperen! op mijn armen ligt ie helemaal knock out te slapen kan je er alles mee doen en zodra ik hem boven zijn bed hou word ie wakker! echt ongelofelijk, niks vind ie leuk en hij heeft ook een beetje verhoging en is super hangerig! klinkt als een sprongetje of niet?
    ben vanochtend met hem naar de dokter geweest, ook voor zijn spruw omdat ik dat niet helemaal weg krijg, heb ook maar venkelwater bij de apotheek gehaald, want nu we gestopt zijn met die comfort heeft ie weer heel veel last van krampjes...pff word een zwaar daggie denk ik vandaag hihi

16. ProudMum

Sterkte Valerie.

Ik heb van Joey maar een klein loepiaatje gemaakt en hem in een hydrofiel luier ingebakerd. tot nu toe is ie stil.... *duim*duim*duim*

17. Niet meer actief

Jij ook sterkte rox!
    En dat kan ik ook nog proberen ja!

18. ProudMum

Esther, ik heb zojuist de mini monkey binnen! Dankjewel!

19. Niet meer actief

Roxy, hahaha een loempiaatje... hopen dat het werkt

Valerie, jij sterkte vandaag.

Deel Deze Pagina