Oei Romano slaapt nu voor het eerst sinds 4 uur vannacht in zijn bedje....maar op zijn buik! hij viel telkens gelijk in slaap op zijn buik op mijn borst, dacht zo maar s in bed leggen en ja hoor! nou hoop ik dat ie vanavond gewoon weer op zijn rug slaapt, anders moet ik daar nog ff aan wennen hoor! vind het eng... wie sliepen hier nog op hun buik?
Missme klinkt indd als een sprongetje Luna is er gelukkig weer van af! Net is ze lekker wakker geweest heeft ze alle aandacht gehad en we kunnen haar zo weer wegleggen als ze moe wordt en zonder te mopperen gaat ze slapen! Mama's weer helemaal happy Op naar het volgende sprongetje..... Trouwens net naar de kapper geweest, heerlijk!
Roxy: loempiaatje.....hahaha kan ook wij noemen hem hier worstebroodje als hij ingebakerd ligt! Hier helt het erg goed dus hopelijk bij jullie ook.
Berna: Stef laat ook niet altijd een boer. Kraamzorg zei dat dat ook niet altijd hoeft, sommige baby's hebben er gewoon niet zo'n last van. Marije: leuk filmpje! Hij lacht echt heel duidelijk! Anitadejong: hoe weet je zo zeker dat je deze week ongi wordt? Had je trouwens nog nagekeken of jullie idd naar AquaDelta zijn geweest? Ik ga Stef zo maar eens wakker maken, om half 3 was het eigenlijk al tijd voor zn flesje!
Luna is ook een buikslaper en ja ik ken alle gevolgen maar ja ze vindt het nu eenmaal lekker. Als ik haar op de rug leg is ze binnen 5 min. weer wakker. Ik heb overgens wel een angelcare gewoon voor mijn eigen gevoel en ik kan uuhh hoe heet dat nou zo'n speciaal matrasje overnemen dat ze kunnen blijven ademen als ze er met de hoofdje in komen... Lekker duidelijk maar ben de naam kwijt hahaha!
ja als ze zo lekkerder liggen, kan je ze moeilijk op hun rug leggen toch! En met die spullen kan er weinig mis gaan nu toch? Dit is voor het eerst maar als ie het blijft doen ga ik er ook voor kijken, idd voor je eigen gevoel.Trouwens vroeger sliepen alle babietjes op hun buik! want toen MOESTEN ze op de buik slapen en nu mag het weer niet, het verandert zo vaak he?
Was dat vroeger zo dat weet ik niet eens, kijk leer ik ook weer wat bij haha! Ik heb er geen moeite mee hoor als ze lekker ligt en goed slaapt zo prima. Ik heb vedere alle mogelijke voorzorgs maatregelen genomen dus. Trouwens ga me zo even uitleven in de prénatal
ja mijn moeder zei dat wij allemaal op onze buik sliepen dat moest Have fun! niet teveel geld uitgeven he
Hey meiden, hier even weer snel een berichtje vanuit schijndel. Ik heb wel eventjes zitten lezen, maar kom er nu helaas niet toe om alles te antwoorden... de plicht roept namelijk al weer hier... meneertje heeft vandaag zijn eerste 2 spuitjes gehad op het cb en is een beetje van de leg af... vandaag dus maar extra verwennen... Alles was in orde op het cb, hij weegt nu 5950 gram en is 57,5 cm 1300 gram aangekomen sinds de vorige keer... Hij heeft alleen bij het 2de prikje gehuild dus mama is hartstikke trots op 'm, bij het eerste spuitje trok ie alleen een zielig gezichtje... Ik ga nu weer snel naar m toe... spreek jullie snellies weer.. PS: mocht het bij jullie wel sneeuwen (de maartse buien waar ze het over hadden) van dan deze sneeuw op, dit werkt goed als ze ooit eens een oog ontsteking krijgen... (grootmoeders tip) In een bak opvangen, even door een zakdoek gieten om de rotzooi eruit te zeven en in een flesje doen, dit kun je altijd bewaren... Werkt super namelijk en mag ook bij die kleintjes gebruikt worden als ze "soep"-oogjes hebben wat niet weg wil gaan. (hier al heel de dag aan het wachten op sneeuw maar helaas alleen nog maar hagel gevallen)
Haha Joyce, het zonnetje schijnt nu fel, dus nog weinig sneeuw te bekennen hier! Maar bedankt voor grootmoeders tip!
Linda1980, ik was 3 weken geleden weer met de pil gestart en die is nu op, dus zit ik nu in de stopweek en wordt ik waarschijnlijk ongi toch? sorry, van aquadelta ben ik helemaal vergeten, ga direct even kijken
Linda, in aquadelta ben ik inderdaad geweest, is wel al een jaar of 10 geleden, maar ik vond het toen heel leuk, mooie bungalows en leuk zwembad en vermaak op het park.
Ik weet het niet precies, een vriendin heeft het geboekt. Een vrijstaand huisje geloof ik, heerlijk met sauna Zij hebben een kleine 4 maanden, maar die is echt veel te vroeg geboren dus ongeveer even groot als Stef. Lijkt me gezellig! Oh wat schattig, Stef ligt in de box en ik hoor allemaal geluidjes, af en toe lijkt het net of ie echt wil praten
Pff Nikita heeft vandaag haar dag niet.... alleen maar huilen huilen huilen. Ze heeft sinds vanmorgen niet meer geslapen! Honger heeft ze niet ( heb ik al geprobeerd ) ze heeft een schone luier, geen krampjes... he bah wat kan je af en toe met de handen in het haar zitten.
vervelend Samama.. kan een sprongetje zijn gewoon lekker veel knuffelen! Hier weer terug van kraamvisite. MEisje was 6 pond das wel ff wat anders op je arm dan 10 pond haha. Wel scheetje daarvoor nog even naar Prenatal geweest voor JEsse een spijkerpetje gekocht en een pyamaatje voor 4 euro. Nu gaat ie lekker in badje en dan in bed hij heeft bijna niet geslapen vanmiddag. Korte hazeslaapjes in de auto...