Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

2. Niet meer actief

Linda, Enzo kruipt zich ook wel omhoog in de babysleep, maar hij heeft nu een slaapzakje erbij aan dus kan het niet meer.

Roxy, ik maak het bedje nog wel onderaan op, maar Enzo is ook nog heel klein.

Vivian, hier net zo hoor, ik moet echt wel aan de bak voor ik mijn figuur weer terug heb.

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    zo die zijn weer weg! hahaha Moet zeggen dat ze bijzonder geinteresseerd waren dit keer. Ze wilden zomaar de foto''s bekijken en bijbestellen ! Das nieuw!

Een kattenhoofdje zou het volgende betekenen (kende het ook niet hoor): het kindje heeft dan helemaal een plat hoofdje (het bolle heeft het dan niet) er is alleen maar een hersenstam en geen hersenen. Het kindje heeft dus 0,0% overlevingskans. Echt super-sneu!

Hier ben ik weer van de ongi af! Ben ook veel minder geweest dan voor de zwangerschap. Ik ben destijds aan de pil gegaan omdat ik altijd zoveel last had en heel erg bloedverlies. Nu was het echt minimaal en had ik naast geen last van andere dingen, behalve flinke afreageerbuien tegen Edwin ("ja hoor, daar is mijn ouwe meisie weer!" en ik krijg een dikke knuffel cadeau. Dan is die rotbui ook meteen wel over, hahaha)

He Joyce en Lizab, welcom back meiden!
    Heeft iemand eigenlijk ooit wat van meliske weer gehoord, mis haar hier tegenwoordig...

Goed, ik ga nu maar eens met mijn grote taak beginnen, want de was stapelt al behoorlijk op...

Oh ja, de auto gaat door! Joepie! Het wordt een toyota avensis (station model). Echt een supermooi ding. Wel handig zo'n baas! hihi

Tot later!

Liefs Marije

4. Niet meer actief

Kan het me voorstellen Vivian, erg frustrerend denk ik die pashokjes... Vond ik de laatste tijd toch al haha

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh Sten worstelt zich trouwens ook omhoog hoor, heb hem ondertussen al 2 weken in een slaapzakje liggen snachts. Overdag wikkel ik hem strak in een omslagdoek (voor het slaan met zijn armpjes), moet hem dan vaak 1x opnieuw onder de dekens doen omdat ie dan boven in bed ligt, maar dan blijft ie vaak wel liggen.

6. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Linda: Ik mocht van het CB zo overstappen! Fynn krijgt nu de Nutrilon Forte omdat hij geen voldoening kreeg van de hypo-allergene en dat gaat bijzonder goed!

7. Niet meer actief

Berna, waarom mocht dat niet, tampons?
    Ik heb ze volop gebruikt laatst....

Marit ligt ook regelmatig een stuk hoger in bed als ze eruit gaat. Maar ze ligt in een bakerzak, dus koud zal ze het niet hebben.

We hebben vandaag bijna 2 uur gewandeld. Hopelijk verlies ik wat gewicht, want dat ik ben aangekomen is echt killing :evil:

En morgen krijgt ze prikjes, blergh :cry:

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tampons: Omdat het nog wel eens erg ruim kan zijn vlak na de bevalling waardoor een tampon kan gaan zweven.. had iemand gehad op de gym en moest dus naar de huisarts om dat ding eruit te halen erg fijn....

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo ben ik ook weer even.

Berna ik deed 2 Mini Monkeys weg omdat ik er inmiddels 3 had en das wel wat veel dacht ik zo ;)

Hier vandaag veel onrust, ze is verkouden en heeft daar best last van heb dus maar neusspray gehaald voor haar. En dan ook nog die krampjes regelmatig :rolleyes: geef haar af en toe ook gewoon de VSM druppels hoor. Was eigenlijk niet de bedoeling omdat ik dan niet goed kan merken wat deze voeding doet maar merk dat ze het niet altijd heeft dus volgens mij zijn dit gewone krampjes al zijn ze wel erg vervelend.
    Afin nu slaapt ze alweer 1 uur en hopelijk gaat het straks na de late voeding ook goed.

Zwevende tampons? :confused:

Omhoogworstelen doet Emi niet, wat ze wel voor elkaar krijgt af en ote is de hele deken van zich af trappen.

Hier nog steeds niet ongi :(

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Even een ego berichtje van mij, zit vandaag niet lekker in mijn vel, vanmiddag bij de notaris geweest voor een verklaring van erfrecht.....weer wat euri's lichter voor zo'n dom papiertje waar ik weer een week tot 10 dagen op moet wachten voordat we weer verder kunnen........

Maar vanochtend weer met tim gaan zwemmen en het was super! Ik had mijn onderwaterhuis voor de digicamera bij en de 'juf' vond het meteen een leuk idee om Tim onder water op de foto te zetten, zie hier het resultaat! hahaha

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Citroentje wat een geweldige foto is dat!

12. Niet meer actief

Echt een leuke foto Citroentje!

Opa en oma zijn langsgeweest, helemaal verliefd op Marit, hihi!
    Lekker bij het badderen gekeken en ze kunnen er weer tegen voor een dag of 2, haha! :D

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Citroentje geweldige foto! Kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit meis dikke knuf!

Marieke heerlijk he die trotse oma's en opa's!

Nou ik heb het wel gehad voor vandaag ga zo mijn bedje maar opzoeken.

14. Niet meer actief

Citroentje wat een geweldige foto is dat zeg!

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Wat een supergave foto citroentje. Meid een hele dikke knuf voor jou. Dit is echt een K*tperiode he? al dat geregel helpt niet echt om alles een plekje te geven voor je gevoel he? Denk aan je hoor!

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Daar ben ik ook weer een keertje, lees alles hoor, maar ben gewoon te moe om te reageren.

Nog steeds wil Amber niet slapen overdag, en dat ga ik nu ook merken, ik ben echt helemaal op, kan eigenlijk alleen nog maar huilen af en toe... 's nachts slaapt ze inmiddels 10 uur zonder voeding, 't arme ding ze is 's avonds helemaal op... Ik ga morgen het CB bellen want zo kan het toch niet?

Citroentje, sterkte meid, mooie foto van Tim! Mark vindt inbakeren helemaal niets, misschien dat ik morgen probeer met een hydrofiel luier om haar heen?

Rox, moest je morgen naar de KA? Ik hoop dat je moeder hem/ haar is evende waarheid vertelt ;)

Linda, zo zielig die krampjes, hoop dat Stef er niet al te veel last van heeft

Marije, ik ken het van die schoonouders... De mijne wonen om de hoek en heb ze al 2 weken niet gezien :( Een beetje belangstelling kan geen kwaad toch?

Joyce, welkom terug ;)

Vivian, welterusten meis!

Marieke, heerlijk he die verliefde opa's en oma's, mijn ouders zijn ook niet weg te slaan bij Amber.

Missfrodo, Het zit Emi ook niet mee allemaal he, sterkte meid.

Hier nog niet ongesteld, maar dat kan nog wel een paar maanden duren ;)

Volgens mij is Lefbekkie ook al even niet geweest, zou alles goed zijn met Micha?

17. Niet meer actief

Marit: een dikke knuffel voor jou vandaag, want vandaag krijg je je prikjes... :(

Citroentje: Kan me voorstellen dat je ff niet lekker in je vel zit, lijkt me een moeilijke tijd... Ook voor jou een dikke knuffel.
    Maar wel een ontzettend leuke foto van Tim :D

AnneLiesje: Ook voor jou een hele dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je hartstikke moe bent! Amber slaapt 's nachts wel erg lang door, maar dan moet ze idd ook wel voort heel moe zijn... Ben benieuwd wat het CB zegt.
    Dat je je schoonouders al 2 weken niet gezien hebt zeg. Die van mij staan het liefst iedere dag op de stoep, en die wonen dan niet eens om de hoek...

Oh wat had Stef gisteren last van krampjes zeg. Wat is dat zielig om te zien! Roy had het er ook echt moeilijk mee gisterenavond. Op een gegeven moment is ie bij papa in slaap gevallen en vanaf toen heeft ie goed geslapen gelukkig. Maar voor de meiden waarvan die kleintjes vaak last hebben van krampen... ik kon me er wel al een voorstelling van maken hoe hulpeloos je je af en toe moet voelen, maar nu helemaal! Jeetje, wat ziet dat er hartverscheurend uit. Dit was voor mij echt de eerste keer dat ik Stef zag huilen/krijsen van pijn...

Ik ga vandaag even naar het inloopspreekuur van het CB. Even wegen, ben benieuwd.

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen!

vandaag naade KA en vakantie centerparks boeken!

19. Niet meer actief

Succes bij de KA Roxy!

20. Niet meer actief

Linda1908, he wat zielig zeg die krampjes, hoop maar dat het niet vaker terugkomt.

Anneliesje, 10 uur op een nacht slapen en overdag niet, zo wat zullen jullie moe zijn zeg, ben benieuwd of het CB nog tips heeft om het ritme te veranderen. En lekker belangstellend zijn je schoonouders.

Marieke, succes bij het CB met Marit, met haar eerste prikjes!

Roxy, ben benieuwd wat de KA zegt, en leuk zeg, Centerparcs, weet je al welk park?

Hier ga ik om 10.00 uur naar het KDV toe, ben benieuwd want bij deze ben ik dus helemaal niet geweest, maar het is van 't Ukkie en dat is wel een goede organisatie, dus ik vertrouw erop dat het leuk is.

Hier gisteren weer een lek-dagje gehad en ook vannacht trouwens, elke pamper lekte! :evil: ik kon elke keer alles verschonen.
    Ze lekken elke keer precies bij het plastic aan de zijkant en dan sijpelt het er zo doorheen, ik doe ze echt goed om hoor ;) .
    Heb nu huggies, kijken of dat wat is.

Deel Deze Pagina